<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Salı, Ekim 04, 2005

Zengin olacam ben

Efenim, Ankara'da güneşin doğuşu da batışı da ayrı bir şölendir, bilir misiniz? Oysa ben pek nadir izleyebiliyorum bu şölenleri. Çünkü evim doğuda, işim batıda. Gün doğarken çıkıyorum dışarı, sırtımı güneşin doğuşuna vererek işe gidiyorum, sonra akşam oluyor, gün batımında çıkıyorum dışarı, sırtımı güneşin batışına vererek eve gidiyorum.

Kimi zaman kaçamak yapıyorum, aksi yöne gidiyorum. Ama diğer zamanlar, gözüm hep sol aynada... Aynamı geçen gün gökyüzünü görecek şekilde ayarladım... Süper bir manzara...

Tam bu şekilde siyah oğlumla gezerken, birden bir lamba yandı başımın üstünde : Hani ben Gülse Birsel olmaya karar vermiştim ya, şimdi kariyerimi başka bir alana yönlendirmeye karar verdim. Ben Zihni Sinir olacam. Gerçi henüz 1 projem var, bunu çizebilecek yeteneğim de yok ama olsun. Procem süper: "kameralı sol ayna."

Şimdi bu kamera cep telefonlarına falan bile entegre edilebiliyorsa neden koca arabaya entegre edilemesin ki? Aynanın gördüğü şeyi çeker. İster manzara, ister makas attığın için sana küfür eden arkadaki arabanın şoförü. Yannız flash olmasın, maazallah gece çekimleri kazalara yol açabilir. Hayır yol bilgisayarı falan da var, gerekirse preview ordan da yapılabilir. Sol aynada bir objektif olsa, kornanın hemen altında ise çekme şeysi (neydi ya onun adı), bitti gitti.

Süper fikir, patentini mi alsam?

6 Yorum:

Blogger Erol der ki...

kamera konuşsun bir de, siberötesi bi'şi olsun. şeb şeb yavaşla desin, bak ben çekiyom ama sen de gör çıplak gözle desin.. sen bakarken, kamera arabanın kontrolünü ele alsın, hatta o arabanın kontrolunu ele almışken sen de yayıl şöyle arkana, manzara seyret, o-pet'e girince cem yılmazın arabasını görüver. görmezsen eğer şu proceyi bi daha şeyet. bi de o çekme şeysi işin estetik kısmı onu atlama hani şu aldığın kozmetik ürünler kişisi var ya, ona bi götür de el atıversin çekme şeysine...
olmazsa ben buralardayım ugrarım yine... =)

10/04/2005 04:46:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Daha deklanşörü bilmeden ben bu proceyi geliştirebildiysem kesin çok zekiyim de, fikir tutmaz dedi her söylediğim kisi. Erol acıcık (!) daha geliştirmiş projeyi ama yine de yatacak gibi... Neyse ben bu zekilikle neler neler kesfederim daha.

10/04/2005 05:14:00 ÖS  
Blogger Erol der ki...

yok yok olur bu iş, sen önden önden, patronun (!) odasına doğru ilerle, ben ve ligeia arkandan geliyoruz; deklanşöre basa basa..

hem destekler bizi, desteklemezse koçsistem'e uğrarız ;)

10/04/2005 05:34:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Ahita:
peki o kameradan 'zeki murende bizi gorecek mi' ;)

10/05/2005 12:36:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

Renkli leke, yapma yaaaa... Ne bileyim benim oğlanın taksitleri (oğlan = arabam) o kadar yüksek geliyor ki bana, benim arabamda bile yoksa kesin dünyada yoktur diye düşünmüştüm. Yoksa niye alsınlar o kadar para. (Ford Fiesta efenim, bir görseniz... Simsiyah. Oğlum, özledim seni)

Erol, hiç gaza getirme, bu aralar bizim patronun yanina gitmeye hiç niyetim yok.

xtralarge, teşekkür ederim. Deniyorum hep gülmeyi ve çoğu zaman beceriyorum sanırım.

Ahita, kimler kimler gelmiş. Valla dedikodunu yapmadım bu ara, beni mi kontrol ediyorsun yoksa :) Orada ki de ayrı yazılır bu arada, tabu da verdiğimiz Türkçe dersinin dışında bir de grammer dersi vereyim de seni deli edeyim dedim.

10/05/2005 09:50:00 ÖÖ  
Blogger Osman der ki...

google' a ben ne zaman zengin olacam yazdım ve de kendimi şanslı hissettim. Sizi çıkardı karşıma, acaba bu bir işaret mi. Beyaz tavşan nerde :)

7/24/2007 12:30:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker