<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d7150541123767499435', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Perşembe, Eylül 29, 2005

Depresif bu yazı

Evet depresif olacak bu yazı. Kimse kusura bakmasın arkadaşlar, ne kilolarımla dalga geçeceğim, ne beceriksizliğimle. Aman komik olsun, herkes okusun yorum yapsın diye de kasamayacağım bugün. Dil cambazlığı da yapmaya çalışmayacağım. Biri bizi gözetliyor formatıma da lafı olanlar bak ekranın tepesinde kırmızı bir x işareti var, sizi de oraya alayım.

Yazarken ağlıyorum, ağlarken neden yazıyorum bilmiyorum. Belki benimle ilgilenin diyedir, belki şefkat istediğimdendir, belki... Asıl can sıkıcı olan aslında bu, ilgiyi burdan aramak. Neyse siz en azından ağladığım için ilgi gösterirsiniz bana, postun bundan sonrası başkasına...


Bilirsin sen, Bora öldüğünde ben arkadaşlarım için yaşamaya başladım. Aman kırmayayım aman her fırsatım olduğunda görüşeyim, hatta fırsatım yoksa da görüşeyim. Elimde bir fotoğraf makinesi ile dolaşmaya başladım, aman her günün resmi olsun diye. Şimdi bakıyorum, pek resmin yok bende. Senin hiç gitmeyeceğini mi düşünmüşüm ne? Yani sinirlenip adam gibi bir resmini bile yırtamıyorum. O yüzden maillerini siliyorum, silinen öğelere atıyorum, sonra geri alıyorum. 3 sefer daha okuyorum, yine sinirleniyor, yine siliyorum. Silinen ne bilmiyorum. Belki hazmetmeye çalışıyorum, milyon defa okuyunca anlamını yitiriyor mu ne? Mesela kaşık de, şimdi peşpeşe ve hızlı hızlı söyle... 10-20-30... Bak kaşık da anlamsız bir kelime oldu. Belki benim bir dolu defa o cümleyi okumam da ondandır... Sonuçta anlamsızlaşıyor herşey... herkes...

PS: O okumaz buraları, ama bir şekilde siz okumasına vesile olursanız vururum sizi kızlar.

Görülen lüzum üzerine edit: Durun hemen aklınıza gelen erkek arkadaşı üzmüş bu kızı düşüncesini silin, bu gayet bir kız arkadaşımla yaşadığım bir sorun üzerine yazılmıştı. Ben ağlarken arayan soranlara teşekkürler. Şimdi iyiyim, geldi geçti... Ama hala anlamsız bişeyler...

10 Yorum:

Blogger çeydıl der ki...

...
o zaman git hemen git radyoyu aç bir şarkı tut
ya da bir kitap oku mutlaka iyi geliyor
ya da balkona çık bağır bağırabildiğin kadar
zehir dışarı akmadan yürek yıkanmıyor

ama fazla da üzülme hayat bitiyor bir gün
ayrılıktan kaçılmıyor

...

gidemem - sezen aksu

9/29/2005 01:23:00 ÖS  
Anonymous selin der ki...

Farklıydın bugün zaten. MSN'de konuşmak istemez gibi, hatta benden kaçar gibiydin(paronayaklığıma engel olamıyorum).
Anlıyorum şimdi, hatta utanıyorum biraz. Aslında soracaktım sana daha buraya yazmadan ama MSN'de hep dışarda gözüktün. Bende meşgülsündür diye umarak aramadım.Bişey mi yaptım, kırdım mı acaba onu diye düşündüm aslında tüm gün. Sanırım kırdım çünkü sabah kızlarla mesajlaşmalarda sen ne hissedersini düşünmeden belki de fazla konuşuldu konu. Üzgünüm Şeb, yaşadıklarınız için üzgünüm...

9/29/2005 03:42:00 ÖS  
Blogger Atonica der ki...

Herşey zamanla düzeliyor, zamanla bu da düzelir. Sabretmek işe yarıyormuş ha Şebnem..? ;) Bak her durumda sana yorum yapacak gücüm var... ;P

9/29/2005 09:15:00 ÖS  
Blogger Gün der ki...

En yakın en eski dostumdan yediğim bir kazık, beni baba böcükle yaşadığım olumsuz bir olay kadar derinden etkiler, her neyse canını sıkan en yakın zamanda hallolur umarım.

9/29/2005 11:49:00 ÖS  
Blogger TeMHa der ki...

:'(

9/30/2005 12:26:00 ÖÖ  
Anonymous selin der ki...

Maillerimi okumak yerine siteni takip etmeye başlamışım gördün mü? Bağımlılık yaptın bana:)
Herşey düzelecek merak etme. Birazcık zaman.
Bana geçtiğin kıyak için ise teşekkürler ;)

9/30/2005 09:39:00 ÖÖ  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

Sen benim header'i beğenmişsin ya şebnem.. depresyona bire bir o header :). gel arada.. ben de boşladım mı nedir senin blogu. Ama yorum yazmak da zor yahu sana. x'i tıklayın çıkın gidin, istemiyorum falan demişsin :).

9/30/2005 11:52:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

Ufuk hocam, aşkolsun. "biri bizi gözetliyor'u kimler izliyorsa seni de onlar okuyor" diyen bir arkadaşa gönderme o. Yoksa kimseyi istememezlik yok. Her zaman bekleriz.

Gelip oynuyorum zaten senin header ile. Çok hoşuma gidiyor o kadar erkeğin -ustunuze alınmayınız- benim bir hareketim ile hareket etmesi. Sanki parmağımda oynatıyormuşum gibi geliyor, acaip iyi geliyor :)

9/30/2005 12:02:00 ÖS  
Anonymous nesrin der ki...

merhaba şebnemcim olaya bu kadar üzülmen kendimi suçlu hissetmeme sebep oldu çünkü dün en çok yorum yapan bendim. keşke bazen susmayı becerebilsem
özür dilerim

9/30/2005 05:12:00 ÖS  
Blogger mehterbaşı der ki...

çeydıl güzel söylemiş ;zehir dışarı akmadan yürek yıkanmıyor
zehiri akıtmışa benziyorsun ;)

10/01/2005 10:48:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker