<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Perşembe, Ağustos 25, 2005

Ben Yazar, yok yok Gülse Birsel Olacam

Babamdan öğrenmişim herhalde, ben bu yaşa kadar araba yıkamacılar sadece pazar günü çalışıyor sanıyordum. Yeni keşfettim, her ne kadar teammüllere aykırı da olsa hafta içi de araba yıkatılabiliyormuş.

Keşke daha önce öğrenebilseydim bu gerçeği. Böylece borcu asla bitmeyen, durduğu yerde benden çok para harcayan siyah oğlum da 1,5 senelik hayatının yarıdan fazlasını "toz grisi" geçirmek zorunda kalmazdı.

Özetle, ben bugün iş çıkışı arabayı yıkatmak için her zamanki alışveriş merkezi oto yıkamacıya gittim. Benim oğlana aşağıda bana anca ayda bir, ki o da kuaförümde, yapılan muamele yapılırken - yani arabam şımartılırken- ben de yukarıdaki markette vakit geçirmeye gittim. Kitap reyonunda bitti benim tur. İki kitap attım sepete. Biri Gülse Birsel'in bir kitabı... Arabanın çıkmasını beklerken okumaya başladım.

O dakikadan şu ana kadar geçen 3 saatlik süre içinde oto yıkamacıların hafta içi de çalıştığını öğrendim, alışveriş yaptım, kitap aldım, arabamı yıkattım, yemek yedim (rejimi bozmadım) ve kitabı bitirdim.

Hayır kitap 20 sayfa değil, tam 188 sayfa ve hayır, giriş ve tasvir bölümlerini atlamadım, zaten yok öyle bölümler, sonuçta kadın rus edebiyatı yazmıyor. Özetle kitabı bir solukta bitirdim!

Sonuç: Ben karar verdim, kariyer hedefim Gürse Birsel olmak.

Oh be kurtuldum, muhtelif şirketlerin genel müdürleri kariyer hedefimi sorduklarında onların koltuğunu göstermekten.

6 Yorum:

Blogger Wanna Run der ki...

Mesleki damarım derimden dışarı fırladı birden!:) Bir kitap yazarsan ara beni menajerin olayım;) Sıkıldım haberden maberden zaten:)

8/25/2005 11:43:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

ben sana en başında daha dorusu didim yazını okuduktan sora demiştim senden iii yazar olur diye şimdi baktımda sende inanmışsın:) bide arabana oğlum demen çok hoşuma gidiyo. bu arada menejerliğin benimdir kimse göz dikmesin, kaptırmammm:))

8/26/2005 03:01:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Anonim arkadaş Arda'nın bahsettiği yazı şudur efenim, ben az evvel okudum, yine canım "güneşi doğurmak için deniz kenarında tahta iskelede oturup popomun ıslanmasına aldırmamak" çekti. :(

8/26/2005 03:09:00 ÖS  
Blogger Yazarken Eğlenen Adam der ki...

Seni bilmem ama benden bi cacık olmaz... :)

8/26/2005 10:59:00 ÖS  
Blogger psychedelicpink der ki...

Sen yaz ben ideefixe'den sipariş edeyim :D ikimiz için de yararlı bir deneyim olur ;)

8/28/2005 02:37:00 ÖÖ  
Blogger yuvakuran der ki...

Arabani ODTU karsisindaki Opet'te yikat, full depodan sonra ust yikama bedava. 1YTL bahsişs veri
rsin. Arabanin icini yikatma kendin temizle tum ayarlari bozarlar arka cam buz cozuculeri koparirlar. Araba yikanirken basinda dur. Basincli su ile tekerlekleri de yikat fren balatalarindaki birikmis tozlar gitsin surerken rahat edersin. Serit degistirme makas atma , isikta hep ayni yerde olacaksin' Bosuna zorlama kendini.

9/12/2005 04:46:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker