<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Salı, Kasım 01, 2005

Neden saçların beyazlamış arkadaş?

Bugün saçımdaki ilk beyaz teli yakaladım.

Biliyordum işin bir gün buralara varacağını, boşuna vermedim ben o kadar parayı Tekin Acar'a. Ordaki kadın da demişti, hep şimdiki yaşınızda kalmayacaksınız diye. Bu kadar çabuk beklemiyordum ama yine de biliyordum.

Yaş 26, saçımda beyazlar oluşmaya başlamış, her gün kumaş pantalonlar topuklu ayakkabılarla işe gidiyorum, plaza insanıyım, sabahları yüz bakımım 1 dakikadan 6-7 dakikaya kadar çıktı, en büyük sosyal aktivitem akşam iş çıkışı bir yerlere gidip arkadaşlarımla dedikodu yapmak...

Ben bunun bir adım sonrasını da biliyorum ama kendime konduramıyorum.

10 Yorum:

Blogger hicanka der ki...

bu kadar doğal anlatılabilir.
çok hoş :)

11/01/2005 03:37:00 ÖS  
Blogger psychedelicpink der ki...

O şeylerden bende de var. Zıpalarımın alay konusu oldum. "Hocaamm saçlarınız beyazlamış, yaşlandınız artık hocam" diyorlar :/

Dün üni.de giydiğim ve hala sakladığım en değerli pink floyd t-shirtlerimi giyindim de... Bir kez daha idrak ettim, hakkaten yaşlanmışım. Yok o vurdum duymaz, asi hava. :D O ruh ölmüş! :/

11/02/2005 05:24:00 ÖS  
Blogger Roberto Iza Valdés der ki...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

11/04/2005 08:45:00 ÖÖ  
Blogger ilkay ve serkan der ki...

"Pleasant Blog. I will have to return later."
demiş sanırım Roberto Iza Valdes. Google Translate'in yalancısıyım valla.

11/04/2005 03:27:00 ÖS  
Blogger Yazarken Eğlenen Adam der ki...

Kuaförüm 45. Deli Mehmet der ki:
Boşveeer, beyazlasın ama dökülmesin. Griye boyarız beyazlayınca... ;)

11/04/2005 07:48:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Bugün Üniversiteden 6 kız bulustuk, hepsine sordum beyazları var mı diye. Varmış, rahatladım.

11/05/2005 07:53:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Beğenmiyosun ki benim yaş hesaplama sistemimi, yoksa daha gül gibi 25 yaşında olucan. Azıcık büyük sözü dinle dicem ama bu hesaba göre ben de daha 27 yaşındayım, öyle sözü dinlenecek kadar büyük değilim.

11/07/2005 12:04:00 ÖS  
Blogger Nilüfer der ki...

Şebnem senin yine iyi.Benim üniversite 4.sınıfta saçlarım beyazlamaya başladı.Şu an 27 yaşındayım yaşıtlarıma nazaran oldukça fazla beyaz saçım var.Başlangıçta bende çok takıntı yapmıştım ama şimdi o kadar da önemsemiyorum.Beyaz saç nur dur diye karşımdakileri kızdırıyorum
:-)))

11/08/2005 04:43:00 ÖS  
Blogger Roberto Iza Valdés der ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

9/15/2007 12:03:00 ÖÖ  
Anonymous Sağlık Medikal der ki...

gerçekten cok eski bir blog sanirim 2005 in yazilari olduguna gore başarılar diliyorum

10/29/2011 04:53:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker