<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Salı, Ekim 11, 2005

Hüzün

Bundan 3 sene önce... Haftada 2 gün İstanbulda, 3 gün Ankara'da çalışıyorum. Tren ve otobüsle ulaşım sağlıyorum bu iki şehir arasında. Yol hüzünlü bir şey ya, hüzün yapışmış kalmış üstüme.

O zaman ki erkek arkadaşım da askerde... Ben sürekli yol gidiyorum, ama yollar hiç ona gitmiyor diye ağlıyorum. Gündüzleri Maslak plazalarında iş kadıncılık ynuyorum, gece yol tutuyor beni, ağlıyorum ağlıyorum...

Boss Söğütözü terminali... Sabah 5.15 otobüsünü bekliyorum. Hava ayaz. Yine de içeri girmiyorum. Dışarıya da radyo yayını veriyorlar. "Tatlı dillim" çalıyor. Gözlerim doluyor yine. "E ceylan gözlüm" diyor ben ağlıyorum, "neredesin sen" diyor ağlıyorum... Bir nedeni de yok, öyle ağlıyorum.


Şimdi yine dolu dolu gözlerim, yine Tatlı dillim dinliyorum. Yok öyle anılar üşüşmedi beynime, içime. Hüsnü Şenlendirici'nin hüzün etkisi bu.

Ev cini, albüm yeni çıktığında yazmıştı, Hüsnü Şenlendirici'nin Hüsn-ü Klarnet albümü çok güzel diye. Almak istiyordum ne zamandır. Hediye geldi, geçen hafta sonu.

Albümün ilk şarkısı oyun havası. Bir introsu var, her seferinde ölüyorum sanıyorum. Tatlı Dillim zaten her zaman ki gibi, hüzün... Çığ var mesela, İstanbul İstanbul Olalı var, Bülbülüm Altın Kafeste var. Hepsi dinlenesi. Hüzünlendirici.

Huzurlu hüzün de bir başka oluyor yahu.

4 Yorum:

Blogger Gün der ki...

Ne zamandır ben de alsam diyorum, ilk işim bu olsun bugün :)

10/11/2005 12:57:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Öncelikle, Houston bize nerden download edebileceğimizi söylemişti, sildim. Kendisi pek kırık link vermez gerçi ama bu sefer öyle olmus. Aşağıda kendi yazdığı yorumu var, ben linkleri düzelttim.

"Gene gidip aliniz, lakin surdan da bir bakiniz.
Part I
Part II
sifre: warlock81"

Gün, sen bakma Houston'a kesin al albümünü, sen almazsan, ben almazsam nerden kazanacak bu amcalar. Ha bir de konserden kazanabilirler, onun da bilgisini vereyim İstanbullulara kendisi 28 Ekim'de Babylon'da. Detaylar burda

Renkli leke ve Hamza, teşekkür ederim ikinize de. 25 yaşında -tamam 26- eskilerden bu kadar çok bahsetmek ve tatlı bir hüzne sahip olmak iyi bir şey mi bilmiyorum gerçi.

10/12/2005 08:34:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Çok güzel yansıtıyorsun coşkunu da hüznünü de aşkını da. Seni okumak iyi geliyor bana. Bazen çok üzse de yazılanlar, ağır gelse de gerçekler, yine de hayatı dolu dolu yaşamak güzel.

10/12/2005 12:17:00 ÖS  
Blogger :..: der ki...

Linkler için teşekkürler Şebnem. İndirdim ve şimdi tatlı dillim'i dinliyorum. Gerçi huzurlu bir hüzün değil benimkisi ama olsun..

10/14/2005 10:25:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker