<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Pazartesi, Ağustos 22, 2005

Rejim Günleri 3

Dün akşam karar vermiştim rejime başlamaya, hatta dün yapılan bir Beypazarı turunda, yanda görüldüğü gibi iştahla sarmaları götürürken bunlar son nasılsa diyordum. Ama tartı bugün bana öyle bir rakam gösterdi ki bırakın rejim yapmayı, ölüm orucuna girsem yeri.

Ve evet, yine rejimdeyim.

Biliyorum şu blogun Kasım 2004'den beri olan tarihinde bile 2 defa bu konuda yazı yazdım (Bu sonuncusu, bu da ondan bir önceki.) Hatta bu süre içinde bir de diyetisyen macerası da atlattım. İnandırıcılığımı kaybettim.

Ama bu son. Bak yazıyorum buraya, ben bu kiloları vereceğim. :)

13 Yorum:

Blogger psychedelicpink der ki...

Ben de rejimdeyim bloglar arası rejim dayanışması başlatabiliriz. Sonra bakarsın hepimiz fidan gibi oluruz ;)

8/22/2005 07:46:00 ÖS  
Blogger temhaangelio der ki...

Ya tam tersi olursa :) Bu rejim olayına bayılıyorum. Kızlar ömür boyu zayıflamak isterler.. Ama nafile; desem mi acaba :)

8/22/2005 11:06:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

şimdiye kadar gördüğüm en güzel blog şablonu daha hiç bit yazıyı okumadım daha :) abartmıyorum ama gerçekten çok güzel bi giriş oluyor insanın gözü gönlü açılıomu derler ondan işte :)
bu arada rejim hayorlı olsun daha yazdıklarını okumadım dedim ama son yazılana bi dikiz attım yani :)

8/23/2005 02:35:00 ÖÖ  
Blogger Handan der ki...

Hayatı rejimle geçmiş birisi olarak sana bol irade diliyorum. Ben tam kiloları kabullenip, paraya kıyarak kendime büyük beden bir kot pantolon almıştım ki verdim kiloları. Pantolona verdiğim paraya mı yanayım, giyemediğime mi bilemedim. Öyle durur bir köşede şimdi.
Darısı başına.

8/23/2005 09:51:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

Önce bir itiraf: dün hesapladım 2004 senesi başından bu yana, 20 ay mı yapıyor, taaaam 16 kilo almışım. Ben kendi kendime diyeceğimi dedim, sizin ayrıca bir şey demenize gerek yok. :)

Pink, ben fidan gibi olamam da, kalınca bir dal olurum belki. 16 kilo önce de kendime şişman diyordum. Şimdi en azından şu 16 kiloyu vereyim diyorum. O yüzden fazlasına gücüm yetmez.

Temha, tersi için yerimiz kalmadı. Daha önce 14 kilo vermiştim. Azimliyim :)

Zombi, blogun tasarımını hemen üstünde yorum yapan Temha yaptı sağolsun.

Handan, ben de 1,5 yıl öncesine ait o kadar çok şimdikinden çok beden küçük pantalon var ki, kilo verirsem - ki vereceğim- yeni pantalon almaktan kurtulacağım. Darısı başıma cidden. Var mıdır, bir önerin?

8/23/2005 10:37:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

Hemmen cevap veriyorum Haticin. Dakka spor yapmadan ve hiç zorlanmadan 14 kilo verdim, kimse beni spor yapmadan olmaz söylemine inandıramaz. ama sen illa diyorsan ki hoplayalım zıplayalım, o bana da uyar. Yanniz aşık olmayalım, o ben de kilo yapıyor, bi de depresyon.

8/23/2005 05:00:00 ÖS  
Blogger ilkay ve serkan der ki...

ben gördüm arkadaşlar şebnemin 14 kilo eksik halini. o hali de yakışıyor; fekat epey sinirli ve kaprisli de bir görüntüsü oluyor aynı zamanda, yanına pek yaklaşılmıyor. ayrıca happy hourlarda karşımda zift gibi sade kahve içecekse ben ne anladım o happy hourdan. oynamıyorum işte banane.

8/24/2005 01:35:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Duygu cidden sinir bozuyor ama kıyafetlerin bol gelmeye başlayınca, aynı gün 2-3 kişi aaa zayıflamışsın sen dediğinde değiyor.

Len Çeydıl, sanki alkol almadan yapamıyoruz seninle muhabbetimizi. Olm kurtuldu işte patateslerin. Ayrıca, "o hali de yakışıyor" cümlesinde ki ayrı yazılan de için sana bi bira borcum olsun.

8/24/2005 01:41:00 ÖS  
Blogger Wanna Run der ki...

Ya Gece, çok içten istemişsin sen bu rejim meselesini. Özendşm valla. Hayatımda ilk kez ben de mi denesem acaba? Hmmm.....Motorun tepesinde de daha şık dururum hem. Hmmmmmmm...:)

8/25/2005 11:30:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Valla içten istemedim, yani aslında ruhum daralmadı kilodan, sadece bedenim daraldı. Yoksa biz bol kalorili biftekli sandviçlerle, biralarla, tiramisularla gayet iyi anlaşıyorduk.

Motorun tepesinde şık durmak gibi bir kaygım sanırım anca 2 sene sonra olabilecek olsa da o vakitler scooter ile aynı kiloda olmamak için şimdiden bu rejime başlamak iyi oldu.

Bu arada 5 günün bilançosu kaybedilen 1.3 kilo.

Fena değil değil mi? Siz öyle sanın :)

Son 20 ayda yukarıdaki n defa kurdum. Ama genelde bu cümleyi "abi haftasonu çok yedim ama valla pzt rejime başlıyorum" cümlesi takip ediyor(du). O yüzden hemen kutlamalara başlamayalım, ilk partiyi 5 kiloyu attığımızda vereceğiz, yani 21 Eylülde. Parti menüsünde diyet kola yağsız salata ve bir de doğumgünü pastasından ısrarlar sonucu alınmış bir çatal var o kadar :)

8/26/2005 01:49:00 ÖS  
Blogger Wanna Run der ki...

scooter ile aynı kiloda olmamak için şimdiden bu rejime başlamak iyi oldu.
İlahi Gece!:)
Aslına bakarsan son bir senede senin o kilo sandığın şeyden çok daha fazlasını aldım ama irade diye bir nitelikle doğmadığım için bir türlü rejime yanaşamıyorum. İşte sıkıldıkça dayan akşam yemeğine! "Beni alan almış" zihniyeti de pek hoş değil tabii:) En azından kocamı düşünmem lazım değil mi?:)Ya bir gaz olsa senin şu yazılar da ben de bir harekt etsem diyorum. 5 kilo mucize gibi geliyor kulağıma. Neden iradesiz pisliğin tekiyim sanki ben?:) Hmm...Hala düşünüyorum bak!:)

8/26/2005 02:32:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Wanna, diyetisyenlerin en sevdiği insan tipindesin şu anda. Belli ki genetik bir bozukluk yok, belli ki bir dolu rejim yaparak metabolizmasının içine etmemiş, belli ki kilo vermek için azıcık çaba yetecek. Senin gibi biri kapılarını çalınca hemen fotolarını çekiyorlar, sonraki müşterilerine göstermek için, bakın ben 3 ayda bu şahsa 10 kilo verdirdim demek için. Bu tam benim 20 ay önceki halim. Sadece karar vermek gerekli olan. Hadi bakayım bırak elindeki o biskuvileri, kahvene atacağın o şekeri de koy kenara. Haaa çok istiyorsan bak şeftali var orda, üzüm var. (üzüm yiyorsan 15 adeti geçmesin ama, şeftaliyi bir orta boy yiyebilirsin :) )

8/26/2005 02:57:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

ilk hafta özeti: 2.1 kilo :9

8/29/2005 09:50:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker