<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Salı, Ağustos 16, 2005

Tadilat

Tadilattayız, bi güzellik olacak tez vakitte buralarda. O yüzden şimdilik biraz yamulmuş bir durumdayız.

Edit: Hala tadilattayız, bilenler MSN'den şurası şöyle olsaydı falan diye tacizde bulunmasınlar :)

14 Yorum:

Blogger ilkay ve serkan der ki...

hoş olmuş güzel olmuş eller dert görmesin lakin en tepedeki imaj 120 kb ve biraz geç load oluyor, onu bi optimize etseniz ne güzel olur diyorum.

8/17/2005 09:01:00 ÖÖ  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

tebrikler tebrikler.. gerçekten hoş olmuş. bu arada ok atanları gözden kaçırma site yapayım derken..

8/17/2005 08:55:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Bloggera girip de post bile edemiyorum yeni birşeyler, çok kısa bir süre için online olabildim. Ben anca görebiliyorum yeni tasarımı. Temha ellerine sağlık, süper olmuş cidden. Cuma günü online olabileceğim anca, o zaman teşekkürlerimi sana daha detayli iletebilecegim.

Not: Ben sayfada hala adını goremiyorum, çakal houston ya view source yaptı da seni gördü, ya da ben bir yerlerde yazıyor da göremiyorum. Ekleyecektin ya?

8/17/2005 08:57:00 ÖS  
Blogger ilkay ve serkan der ki...

tebrik ederiz temha'yı, hızlı da açılıyor artık, süper oldu valla.

8/18/2005 08:57:00 ÖÖ  
Blogger TASARAMA der ki...

Tebrikler, kısa dönem dial-up kullanıcısı olarak (tatil tarifesi) sayfa boyutunuzu biraz kınamakla birlikte başarılarınızın devamını diliyorum :)

8/18/2005 11:39:00 ÖÖ  
Blogger temhaangelio der ki...

Bay tasarama sanırım sizin sayfa boyutunuzda az olduğu kesin.. Dial,up mı kaldı artık ülkede..

8/18/2005 12:28:00 ÖS  
Blogger Deniz KIRICI der ki...

Tebrikler diyorum bende. Temhanın elinin deydiği belli oluyor. Biliyor işini;) Hayırlı olsun.

8/18/2005 12:29:00 ÖS  
Blogger TASARAMA der ki...

Öncelikle bu kadar güzel bir iş çıkartan birinden "Dial,up mı kaldı artık ülkede.." lafını duymanın beni çok şaşırttığını belirtmeliyim. buraya bakarsanız sitenin toplamda 244950 bytes olduğunu ve de bunun 56K bağlantı ile ideal şartlarda 49.62sn sürdüğünü görüyoruz( ki, bence de "nedir ki, seb için 1 dk değil 10 dk feda ossun).
Yine de biraz duyarlı olmak lazım, daha 2 yıl önce ADSL in adı yoktu...
hem zaten sitedeki baytların çoğu da şebin koyduğu resimlerden geliyor :D yani herşey tasarım değil son kullanıcı da biras tikkatli olsa.
son bir nokta, standartlara da dikkat lütfen, maalesef bu konuda biraz takıntılıyıs ..[bu arada bu da benim sitemin hız raporudur]

8/18/2005 10:15:00 ÖS  
Blogger temhaangelio der ki...

Bay tasarama;
o senin hazırladığın bir site değil o sağır sultanın bile duyduğu wordpress. Blogger dan bir farkı yok. Hız benim için önemli ama görselliği tutturmak daha önemli. Artı bu ölçüm hazır sistemler üzerinde kullanılması pek ifade etmeyen bir olay. Herşey hız değil. Dial-up olayına gelince eskiden kablo net vardı:) Neyse elimizden gelen bu siz çok daha iyi bilirsiniz. Sitenizde çok hızlı zaten.

8/18/2005 10:36:00 ÖS  
Blogger houston der ki...

ooo, anet ortami yapmissiniz gencler :)

8/19/2005 09:34:00 ÖÖ  
Blogger houston der ki...

sevgili temha, guzel demissin "hız benim için önemli ama görselliği tutturmak daha önemli" diye.

Şöyle bir yaptıklarına bakınca gördüm ki, senin zaten hız ile bir problemin olmaz. Gayet temiz calisiyorsun, webe çok uygun grafikler uretiyorsun. Ellerine sağlık. Amma çıkan malzemenin bir sıkıntısı var. Bak üşenmedim denedim -biraz uzun sürdü, tuhaf bir ortamdayim- su an 23K olan bir header, hic birsey yapmadan yalnizca save for web deyiverince 2-3K civarlarina dusuyor. Gorsel olarak da bi kaybin olmadan. Tasaramayi celallendiren en basta bu bence :) Vakti zamaninda az kafayi yemedigimiz icin benim de zoruma gider. E bi de gece kizimizin, maalemizin guzelinin sayfasinda yapinca bu isi, cok karisanin olur iste boyle :) Ellerine saglik, guzel, bi tik ile da daha da guzel olacak, tiklayiversene hadi.

Bak soyle de dusunelim, tras olurken muslugu acik tutmak gibi belki de, oyle de killarindan kurtuluyorsun böyle de, ama olan caanim suya oluyor. 23 k iken de calisiyor, 3 k iken de. Ama hadi gectik dar internetli insanlari, band genisligine yaziktir. Yazik harcamayalim bandimizi. mp3 falan koyalim sitemize, onu indirsin millet.

Arzederim efendim. Kiz gece surayi da cidden anete donusturduk ya vesilen ile, helal olsun sana... Ben doneyim simdi offline ortamima :(

8/19/2005 10:58:00 ÖÖ  
Blogger ilkay ve serkan der ki...

böyle başarılı insanlar hep sinirli mi olur kardeşim. sevgili temha lütfen ama aaa :) tasarama bir şey dememiş ki sana niye alınıyoruz hemen. bu site hepimizin değil midir ayrıca. sen güzelleştirmek için kapısının önünü iki çiçeklendirmişsin, erol da temiz olsun demiş süpürelim demiş.
şebnem ayrıca olaya müdahele etmemeni de kınıyorum burdan. nasıl ev sahibisin bakıym

8/19/2005 11:29:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

Tam yorum yapacakken, Çeydıldan fırça geldi.
Houston kardeş ve Tasarama kardeş ile onlar bizi terk etmeden önce beraber beraber portal projelerinde çalışıyorduk ve onlar sürekli olarak bizim web için tasarım yapmayı bilmeyen görsel tasarımcılar ile usability konusunda atışıyorlardı. Sanırım ben müşteri tarafında olunca- genelde şirkette de müşteriyi temsil ettiğim için- o günleri hatırladılar. Hey gidi günler hey.
Temha ile daha önce cuma günü yeniden bakalım diye konuşmuştuk, kendileri de şu anda bildiğim kadarı ile sıkışık takvimli bir proje ile uğraşmaktalar. Dolayısı ile vakti olduğunda yapacaktır, yapacak bir şey kaldıysa. O yüzden "tadilattayız" yazısını "yayındayız, Temhaya teşekkürlerimizle" yazısı henüz değiştirmedim.
Erol, son kullanıcı olan bana laf atmış, pek bi haklısınız hocam, ama ne yapalım, böyle bu teknolojilere yabancı olunca, resmi alıp çötönk diye koyuyorsun. Sarışın işletmeci oluşuma ver.
Houston, sen iste ben hemen senin istediğin ortama dönüştüreyim burayı:P

8/19/2005 11:50:00 ÖÖ  
Blogger houston der ki...

şöyle bişi olsun: böyle masalar, sandalyeler... yok yok. minderler olsun kocaman, en az bir metreye bir metre. benim, yada senin, yada babanin boyacisini getiririz. once o duvarlari boyar artik cani ne renk istiyorsa. sonra temha o guzel grafiklerden cizer duvarlarin ustune. bi tarafa bisi cizmesin ama, orasi akvaryum olacak tavandan tabana kadar. icine de bi melek baligi atariz. karsi duvara da cizmesin pek bisi, orayi mumluk yapariz. 100 tane tilayt koyariz oraya. hah temha sey yapsin, mumlar ile cizilecek bisi tasarlasin. noktalari birlestirin gibi, ben orlara delik delerim nobody'nin matkapla, asariz mumlari. dis cepheyi koyu kırmızı yapalim, ustune de yazarız kocaman "gece nokta blogspot nokta com" diye. Bu arada almamislar galba onu...

gunduz gunduz noldu boyle gecee?

8/19/2005 02:51:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker