<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cuma, Ağustos 12, 2005

Egede Gece

Urlada keyifli bir akşam

6 Yorum:

Blogger ilkay ve serkan der ki...

ali kocatepe vardı "izmir özledim seni, gözümde tütüyorsun" derdi bi şarkısında hey gidi.
bu şarkıyı ilk kez 1992'de İzmir'e taşındığımızda dinlemiştim, insanlar çıldırırdı orada bu şarkıya, ben de bir anlam veremezdim, hayret ederdim bu ne biçim sevgidir diye. sonradan anladım tabi, alışkanlık yapan bir havası suyu var hakkaten.

8/12/2005 09:53:00 ÖÖ  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

ya :) bu fil olayı bir özgüven göstergesi filan mı şebnem? ben yine de beyaz tişört fıskıyeler altında diye hayal edeyim.. Hatta çimlerde yuvarlanma filan da ekleyeyim.. İzmir'de iyi eğlenceler :)

8/12/2005 12:32:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Ufuk hocam, kendini bilme hadisesi diyelim.

Keyfini çıkarmaya çalışıyorum arkadaşlar. Sabah 07.30'da başlıyor mesaim. Akşam da kaçta çıkabilirsem artık. Ama en azından sahada keyifliyim. Atışlar yarın başlıyor, ondan sonra akşamları da epey geç çıkarız. Ama 2 günün bilançosu fena değil değil mi, Kordon ve Urla?

8/12/2005 12:41:00 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

Evet, hiç fena diil.. Ne biliim, pasaportta güneş batarken çay, göztepe'de güneş battıktan sonra çay, güzelbahçe'de sabah kahvaltısı ve çay :), bostanlı da öğle yemeği de yersen (çayı ne kadar çok seviyorum yahu..) fena olmaz aslında..

8/12/2005 02:54:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Hocam ne yaptın, güneş yeni doğmuşken sahaya geliyoruz, güneş batıyor sahadan ayrılıyoruz. O dediklerini yapmak için burda 11-6 arası çalışıyor olmam lazım.

8/12/2005 03:08:00 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

:(.. Allah kolaylık versin.. Türkiyemizi iyi temsil edin.

8/12/2005 06:53:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker