<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cuma, Ağustos 19, 2005

Universiade Notları

Kimin ne kadar umrunda bilmiyorum ama İzmire gittim ve nihayet şehrime döndüm. Buyurun bunlar da Universiade ve İzmir notları:

  • Hocam, cidden güzel İzmir kızları. Ben bile yolda öyle uzuuun uzuuuun baktım kızlara, gözümü alamadım. İzmir erkekleri de pek bir atılgan. Yanınızda kim var hiç önemsemiyorlar laf atıyorlar, öpücük yolluyorlar. Bence İzmir kızlarının adını çıkaran da bu İzmir erkekleri.
  • Bir futbol sahası büyüklüğünde alanda 36 ülkeden insanla beraberdim 9 gün boyunca. Pek bir güzel idi. Meksikalısı, Rusu, Türkü, Amerikalısı...
  • Çalıştığımız çadırda İspanyollar da vardı. Onlara her sabah İspanyolca günaydın demek ise ayrı bir keyifti, zira İspanyolca derslerimde sadece selamlaşmaya kadar gelebilmiştim.
  • Koreliler okçulukta acaip iyiler. Bayrak töreninde ülke milli marşları çalınmadı, universiade marşı çalındı. Eğer ülke marşları çalınsaydı sanırım Kore marşını ezberlemiş dönecektim. Kore-Türkiye iyi ilişkileri devam ediyor. Zaten bizim gönüllüler şamataya meraklıydı, bir de tribüne çıkıp Koreye tezahürat yapınca iyice canlandı ortalık.
  • Güvenlik son derece sıkıydı. Diğer tesisleri bilmiyorum ama bizim tesislerde polisler laptop, cep telefonu, fotoğraf makineleri gibi tüm elektronik aletleri çalıştırmamızı istediler kapıda. İçinde bomba olma ihtimaline karşı. Gözlük kaplarına kadar baktılar. Kolyeleri, kemerleri falan çıkarttırdılar. Ancak, arabanın içine bakmadılar :)
  • İzmirde uluslararası bir lisan vardı :) Değiştirmek yerine change etmek, kontrol etmek yerine check etmek, rozet yerine pin gibi. T-shirtler bedenimize göre değil "random" verildiği için herkes t-shirtünü biri ile "change etmek" derdinde idi. Bir de sporculardan "pin" almak, alınan pinlerin yaka kartına iğnelenmesi statü göstergesi oldu bir zaman sonra.
  • Belarus ve Ukranyalı okçu kızlar pek bir güzellerdi. Güzelden de ziyade alımlı diyelim. Salınmayı iyi biliyor hatunlar. Paylaşıldılar tabi ilk günden. (sanal da olsa) "Olm benimki ona hello dediğimde cevap verdi", "O benim olm, yengen olur" konuşmaları duydum bol bol. Haaa, İtalyan erkeklerinin de adları çıktığı kadar var.
  • Nescafe 3'ü 1 aradanın kahve menüsüne girdiği tek yer İzmir galiba. Teleferikteki mekanların birinde kocaman yazıyordu, bizzat gördüm.
  • Türkiye Okçuluk Federasyonun başkanı Uğur Erdener, Dünya (Uluslararası) Okçuluk Federasyonunun da başkanı oldu. Dolayısı ile topu hiç taça atamadık.
  • Basını da takip ettik o sürede. Sadece aksiliklerin ve müsabaka sonuçlarının gazetelere çıkması çok yazık. Bir dolu iyi iş yapıldı orda. Bir gün Atatürk Stadyumuna gittim, karşılaşma yokken. Dolaşıyorum ortalıklarda, koridorda. Her tarafta çalışan insan öbekleri. Kimi yere oturmuş kabloları kontrol ediyor, kimi bir gün öncesinin canlı yayını izliyor banttan hata varmı diye, kimi koltukları siliyor, kimi toplantı organize ediyor. Cidden gurur duyulacak bir iş yaptık.

1 Yorum:

Blogger ilkay ve serkan der ki...

izmir halkı da acayip ilgi gösterdi maçlara, ben de dün bir maç seyrettim türkiye yenildi; ama alkış kıyamet, yer yerinden oynadı maç bitince, kazanan takım afalladı noluyoz lan diye.
seni tebrik ederek herkesi tebrik etmiş olalım burdan sevgili gece hanım.

8/19/2005 11:44:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker