<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cumartesi, Ağustos 20, 2005

Hayatın Çetelesi

Taner beyler fal tutmuşlar google'dan, bir arkadaş da "adını google da aratsana, pek eğlenceli" demiş. Cumartesi akşamı loser loser evde Internet başında olunca, böyle sıkıcı şeyler bile yapabiliyor insan.

Yaw arkadaş, bu google hayatımızın çetelesini tutuyor. Adamın verdiği her link hayatımın bir döneminden bir kesit. Benim için sorun değil, ben zaten teşhirci bir insanım da, saklamak istesen saklaman mümkün diil ona üzülüyorum. .

O değil de, ne olurdu şu teknoloji ben ortaiki de hayatımın ilk platonik aşkını yaşadığım dönemlerde olsaydı?...

Hey gidi günler heeey.

Yaş 12 falan herhalde. Fanatik beşiktaşlıyım. Bırak ilk 11'i ilk 22 sayıyorum, ad-soyad-doğumyeri ve yılı ile. Ama asıl Şifo benim aşkım. Adamın, annesinin isminden, hentbol oynadığı zaman ki antrenörüne kadar bilmediğim yok. Öyle bir aşk ki, ben boyum uzamasın diye dua ediyorum, malum Şifo 169 cm. Eve de bir video aldırmışım. O zamanlar televoleler yeni çıkmış, sporcular ile ilgili magazin de içeren bir spor programı formatında. Ben orada çıkan Şifo haberlerini kasetlere kaydedip arşivliyorum, gazete haberlerini kesip dosyalıyorum. Bilmediğim olmasın diye. Nasıl bir emek anlatamam.

Şimdi olsa, yaz google'a anlatsın, ne gerek var o emeğe. Yok arkadaş, kolay bu devirde platonik aşk, nerde bizim zamanımızda ki aşklar :)

2 Yorum:

Blogger TASARAMA der ki...

insan "Cumartesi akşamı loser loser evde Internet başında olunca" bi de böyle sağa sola comment atabiliyor, ekleyelim dedim.

erol{aka cumartesi akşamı kitabı bir elinde koca bi bardak falppe(sütle yapıldı)öteki elimde, koltuğun sağında ışık solunda laptoptan müzik dinleyen görmemişin vayırlısı olmuş... looser #2}
siz de deneyin,

8/21/2005 02:16:00 ÖÖ  
Blogger psychedelicpink der ki...

Hahah benim de hatırladığım öyle komik dönemler var. Utanıyorum o yüzden söylemem kime aşık olduğumu :D

8/22/2005 07:42:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker