<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Pazartesi, Nisan 28, 2008

araba

her sene bu zamanlar araba ile ilgili bir yazı yazıyorum. İki senedir camı kırılıyordu, (28 Nisan 2006 ve 30 Nisan 2007) ama bu sefer epey bir yeri kırıldı, döküldü... Dün kaza yaptım.

Cuma günü kaskomu yeniletmiştim. "7-8 senedir kaza yapmiyorum, ama kasko mecbur yaptırıyoruz, o risk alınmaz" dedim. "Neyse ki hasarsizlik indirimim %50 artık, çok ödemiyorum kaskoya" dedim. Bunları kendi kendime de değil, 3-5 kişiye söyledim.

Sonra eski şirketimin bahçesinde muhabbet ediyoruz 2 arkadaş ile. Bir tanesi konuyu araba kullanırken telefonla konuşmaya getirdi. Arkadaşların ikisi de pek konuşmayı tercih etmiyorlarmış, ben de bütün konuşmaları o sırada yapıyorum. Hazır boşum ya araba kullanırken! "Ben hep arabada konuşuyorum, neyse ki bisey olmuyor ama kulaklık falan kullanmak lazım en kötü aslında" dedim...

Sonra pazar günü, gayet normal giderken şeridim de, sevgilimi arayayım dedim. Ulaşamadım. Telefonu kapattım, kahve bardağı koyma yerine uzanıp telefonumu koyayım dedim. Hafif gözümü kaydırdım oraya. Yeniden yola bakmaya başladığımda bir arabaya gittikçe yaklaşmaktaydım. Frene asıldım ama hala öndeki arabanın durduğunu idrak edebilmiş değilim. Çarpmayı beklemiyorum. Zira öndeki arabanın önü bomboş.

Sonra bir baktım araba yaklaştıkça yaklaşıyor. Bir darbe... Hava yastıkları patladı. Ama ben onları da araba sanıyorum. İnanılmaz korktum. Direkt o metal yığını göğsüme giriyormuş gibi geldi. Kitlendim kaldım... Sonra yanımdan geçen bir araba ile yüzyüze geldim. Zınk diye durdular. Beni dışarı çıkardılar. Dışarı çıkmayı bile akıl edememişim.

Bir taksici onu sıkıştırmış, o da durmak zorunda kalmış. Ben gözümü telefona indirip geri kaldırana kadar da taksici ucmus gitmis, bi bizim çarptığımız araba kalmış yolun ortasında. Ondan idrak edememem...

Arabam serviste şimdi. 8000 lira civarında hasar var diyorlar. Ekspertiz daha görmedi ama. Ben de çok hasar yok. Kemer yüzünden inanılmaz ağrım var. Kolumda hafif bir uyuşukluk, göğsümde kemerin ince kesiği. Doktora bugün gideceğim. Ona da gitmeyecektim ya internet korkuttu beni. "Bak git şimdi yoksa ilerde boyun fıtığına döner bu darbe" dedi google bana.

27 Nisan - 28 Nisan - 30 Nisan 'da arabamın başına bi haller gelmiş. 29 nisanı pas geçmişiz. Korkarım seneye de 29 Nisan da biseyler olacak. Doz da gittikçe büyüyor. ilkinde 2 karton sigara çalınmıştı, ikincisinde 1 laptop. Dün iki airbag, bir radyatör, bi tampon, bi kaput, bi klima... Bundan sonra 26 nisan - 30 Nisan tarihleri arasını "şebnem toplu taşıma haftası" ilan ediyorum.

9 Yorum:

Blogger epsilon der ki...

büyük şansızlıkk..çok geçmiş olsun şebnem..
umarım bi daha boyle bir olay yaşamazsın..

4/28/2008 09:55:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

çok tesekkür ederim.

doktora gittim dun, omzum ve kolumda doku zedelenmesi nedeniyle kloumu askıya aldı. 10 gun raporluyum ama ben bir kac gun sonra gitmeye baslarım işe.hasarsizlik indirimim de 50 değil 70mis. :(

4/29/2008 09:18:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Geçmiş olsun Şebnem. Her an olabiliyor kaza, nisan ayının adını kötüye çıkarma :)
Kendine iyi bak

4/29/2008 09:26:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Geçmiş olsun Şebnemciğim. Allah beterinden korusun. Umarım tez zamanda eski sağlığına kavuşursun.

4/29/2008 09:31:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

büyük geçmiş olsun şebnem. umarım çabuk iyileşirsin, önemli olan sağlık.

4/29/2008 02:29:00 ÖS  
Blogger özii der ki...

Çok büyük geçmiş olsunnn....
Kaza bu işte "geliyorum" demiyor ki !!!
Belki de en büyük darbe buydu ..
Artık bitmiştir diye düşünelim Kazasız belasız günlere...

4/29/2008 03:00:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Geçmiş olsun, sende ciddi bir yaralanma olmamasına sevindim.

Umarım en kısa sürede atlatırsın bu darbeyi ve yaralarını.

AA

Not: En iyisi gelecek sene sen nisanda hiç araba kullanma, müstakbel eşin kullasın daima
:-)

4/30/2008 12:12:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

çok teşekkür ederim hepinize, şimdi çok daha iyiyim.

5/02/2008 08:34:00 ÖÖ  
Blogger Handan der ki...

Aaa, daha yeni gördüm. Geçmiş olsun. Bence 29 unda o kadar güzel birşey olacak ki inanamayacaksın.

5/03/2008 10:34:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker