<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cuma, Nisan 04, 2008

Günlük

Öyle boş laf bu post. anlamsız. Uzun bi de, bak uyarmadı deme, sıkılırsın okursan.
[gunluk]

yazıp yazıp siliyorum iki gündür. Yazamıyorum...
hala sezen dinliyorum... dilimin ucunda kelimeler...
sorgu, sorun, soruşturma...

Yaramadı bahar da sezen de yalnızlık da bana.

Sevgilimi göreceğim haftaya, iyi gelir bana. Özledim çok. Başımı göğsüne yaslamak istiyorum, kokusunu içime çekmek. Unuttum kokusunu. Unuttum onunla olan hayatımı. O gelince bir posta daha değişecek hayat... Yaklaştıkça gelmesi (şafak 41) neşem de artıyor, endişem de... Bir garip haller içindeyim.

Cuma akşamı. Eve gitmek istiyorum bugün. Aslında evde keyif mi yapsam bugün. Daha hiç açılmamış bir şişe bacardim var evde. Giderken unutmayayım da alayım diet cola. (calorie/ serving size: 59)

Madidanın kaçıncı dakikada oyundan çıktığını yazdığım günlüklerin üzerinden çok geçti. 1 Nisan'da Şifonun doğum günü diye, kendi kendime pasta kestiğim günler geçmemiş ama daha. 1 Nisan da Mehmetin doğum günü bugüüün diye uyandım. Delilik alameti...

Özledim futbolu. Evlenince her akşam maç izleyeceğiz muhtemelen. Biraz daha özlesem iyi olur. Kaş'ta tatil yaparken ilk 5 gün bana basket ve futbol maçları izletmiş bir adam kendisi. 6 gün izletemedi, zira her akşam maç izliyoruz diye kavga ediyorduk. Kaş demişken, o gelince ayağının tozu ile hemen tatile gideceğiz. 5 gün mola... Bi doyalım di mi sevgilimize.

Arda bey de büyüdü, öper ellerinizden. Geçen gün annesi babası spora gitti, biz de dolaştık onunla bilkentte. Pek keyifliydi. Bacardi mi alıp onlara mı gitsem, bacardiyi yudumlasam, ardaya yumulsam?

Kilo takıntım devam ediyor, ama kilolarim da benle takılmaya devam ediyor. Bozup durunca rejimi, koruma programına geçtim. Artık hedef vermek değil, sadece korumak. Onda bile çok zorlanıyorum.

İş iç güveysinden hallice. Şükürle maşallah arasında.

başladım yine yazıp yazıp silmelere... en azından bu kadarını da silmeden post etmek lazım.

[/gunluk]

5 Yorum:

Blogger özii der ki...

Silebildiğimiz post olsun yazamamaktan iyidir.
Şafak da epeyce azalmış gözünüz aydın :))

4/06/2008 02:16:00 ÖS  
Blogger gölgemin aks'i der ki...

merhabalar
öle rastlantısal bi şekilde rastladım bloğunuza( nasıl bi cümle olduysa artık..)
şunu söylemek istedim: çok içten, samimi, yalın, kendine has bi yazım tarzı ve hayattaki hikayelerinize de bayıldım
yazmaya devam edin ( haddime değil ama) okumaktan zevk duyarım.
bu arada Allah kavuştursun...

4/08/2008 03:49:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Yazın yazın beNcede yazın, yazan insandan zarar değil fayda gelir.iyi günler diliyorum.

RIDVAN UZUNTAŞ.
http://okculuk.blogspot.com

4/09/2008 12:27:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

teşekkür ederim üçünüze de :)

4/09/2008 09:54:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

İçindeki özlemden dolayı bizleri de özlettin kendine. Uzun aralıklarla yazıp bizi başıboş bırakma emi.

Sevgilerle

AA

4/10/2008 05:05:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker