<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cumartesi, Aralık 30, 2006

Yılbaşı menüsü

Efenim aslında yazma niyetim yoktu ama baktım pek maharetliyim, yazayım da cümle alem duysun dedim.

Yeni yıl münasebeti ile pek sevgili arkadaşlarımızda olacağız, oraya götürmek için yaptıklarım aşağıda liste halinde değerlendirmenize sunulmuştur efenim;

- Paçanga böreği
- Beşamel soslu patates
- Yoğurtlu havuç
- Mantar sote
- Barbunya
- Zeytinyağlı patlıcan (selanik silkmesi)
- Kereviz salatası
- Yoğurtlu közlenmiş patlıcan
- Yoğurtlu mantar
- Haydari
- Peynirli biber dilimleri

İlk defa O'na yemek yapma fırsatı buldum da meziyetlerimi göstermeye çalışıyormuşum gibi görünebilir ordan, ama valla ilgisi yok.

7 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

Afiyet, Sıhhat olsun inşallah..

O da eminim ki bütün bu menüyü sevecektir. Ama bakıyorum sen O'nun kalbine gidecek olan yolu bulmuşsun :))

Mutluluklar diliyorum...
İyi Bayramlar diliyorum
Sağlıklı, Mutlu ve Başarılı bir yıl diliyorum...

12/31/2006 03:32:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

teşekkür ederim xrayjr, senin için de çok güzel bir yıl olur umarım.

12/31/2006 04:43:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Ah! Keşke Ankara'da olsaydım da bir vesile ile kendimi davet ettirseydim de şu naçizane sofranızda bulunsaydım...

Sevgilerle

AA

12/31/2006 04:48:00 ÖS  
Blogger kelebek der ki...

Valla ben Gece'nin hazırladıklarını bizzat tadan hatta sömürenlerdenim. Tek kelimeyle enfesti. Ellerine sağlık şekerim.

1/01/2007 03:14:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Yemekler çok güzeldi. Eline sağlık. Bana keyifli bir yılbaşı akşamı yaşattığın için teşekkür ederim.

O.

1/03/2007 05:31:00 ÖS  
Blogger Unknown der ki...

PAÇANGA BÖRÜÜÜÜ mü ?!?!? Pastırmalısından di mi? Allahım en sevdiğim şey! Lütfen bana da yap! :(

1/04/2007 03:42:00 ÖS  
Blogger Handan der ki...

Bak , itiraz istemiyorum, seneye yılbaşında bizdesin Gece :)

1/05/2007 09:04:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker