<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cumartesi, Kasım 11, 2006

senkron kayması

çarşamba gününden beri her gün hastanedeyim... Sebep : Senkron kayması :) Doktora açıklamaya çalıştım baş dönmelerimi. Aslında dönmüyor, anlık bir kayma oluyor... Anlatamadım doktora da bu hissi... Anlatamadığımdan herhalde bir milyon tane test yaptırdım son bir kaç günde. Yoruldum, sıkıldım, endişelendim.

Bu sabah en son MR çektirdim. Artık tüm testler tamamlandı, tek eksik doktorun sonucu söylemesi...

Ama ne oldu, doktor hanım kongre yüzünden 1 hafta yokmuş, o yüzden ayın 20sinden sonra tahlil ve test sonuçlarım söylenecekmiş.

Şaka gibi! O güne kadar başım dönmeye devam edecekmiş! Bu kadar sıkıntı nedendi o zaman? Şu anda da dakkada 3-5 defa o tariflendiremediğim kayma oluyor ve ben son 5 günde her gün 2-3 saatimi hastanede harcamama, 1 milyarlık test yaptırmama, o kadar sıkıntıyı çekmeme rağmen bu kaymanın ne nedenini biliyorum ne de çözümünü. O kadar da rahatsız edici bir his ki...

Sonuç itibari ile Kongre dönüşüne kadar benim süre senkron kayık arkadaşlar... Endişeli bekleyiş devam ediyor, başım döndükçe dönüyor...

9 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

:( Geçmiş olsun.

11/12/2006 06:01:00 ÖÖ  
Blogger SeRKaN der ki...

Tez vakit sağlığına kavuşursun umarım.tahlil sonucunu öğrenmek için doktorun gelmesini beklemek yerine yönetime durumu bildirmeyi denesen bakarsın faydası olur.
Sağlıklı günler kendine kocaman iyi bakmayı ihmal etme :) hoşçakal

11/12/2006 01:25:00 ÖS  
Blogger Gün der ki...

Beklenmez o kadar bu arada başka bir dr'a daha göstersen???
İyi haberlerini bekliyorum...

11/12/2006 09:26:00 ÖS  
Blogger zilsizzarife'nin yeri der ki...

Geçmiş olsun canım.Dilerim çok ciddi bişey yokturda bian önce sağlığına kavuşursun.Temponu biraz düşürmeye çalış bana kalırsa:)Öptüms eni

11/12/2006 10:49:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

selam,

Geçmiş Olsun.

Sanırım sebebi sadece yorgunluk, stres. her bünyenin neye ne kadar dayanabileceği belli olmaz.

ama senkron kayması ne demek merak ettim.

meraklı biri

11/13/2006 09:43:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

Senkron kayması benim uydurduğum birşey, görüntü ile baktığım şey asenkron oluyor diye tariflemeye çalıştım doktora. baktığım şeyin görüntüsü sonradan geliyor diye... Ama aslında durum tam olarak da bu değil, hani TVlerde falan sorun yolur, görüntü anlık olarak misal sola kayar, sonra geri yerine oturur.

Öyle oluyor işte...

Ay anlatamıyorum ki...

11/13/2006 09:55:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

garip bir durum. daha önce duymadım.
tv ler ile verdiğin örnekten yola çıkarak bir tahminde bulunmak istiyorum;
aslında olmayan bir şeyi, zaman zaman mevcut nesnelerle birleştiriyorsun sonra tekrar o nesneyi eskisi gibi görüyorsun. anlatabildim mi acaba? merak ettim.

böyle ise sonuç:
1- yorgunluk ve sonuç olarak gözlerinde sorun olabilir.
2- yorgunluk ve sonuç olarak vücut dinlenmek istiyor.

yapılacak: önce göz doktoru (iyi bir doktor seçmek gerek) ile randevu almak gerek. sonuca göre;
- gözlük kullanmaya başlanmalı
- daha düzenli uyku alışganlığına geçilmeli
- vücudun yapabileceğinden fazla çalışmaya izin verilmemeli.

sonuçtan haberdar oluruz artık. yoksa meraklanırım.

meraklı biri

11/13/2006 10:14:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

eee?
hala dönüyor(kayıyor) mu?

meraklı biri

11/14/2006 02:11:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

test sonuçlarımı aldım. Herşey yolunda gözüküyor, ama henüz doktor görmedi.

Muhtemelen yorgunluk ve gerginlikten. Tam 23 saattir çalışıyorum (hem de çok gergin bir biçimde, ve kişisel sorunların ağlama krizleri eşliğinde) ve önümde tam olarak 14 saat daha mesai var.

11/16/2006 03:54:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker