<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Perşembe, Kasım 09, 2006

Var da var...

Ertesi gün bir dolu teste gireceğim için keyifizliğim var, gece 12de hala işte bu şekilde çalışmama neden olan bir işim var, bitmeyen işlerim var, özlediğim ama özlemekten mutsuz olduğum bir sevgili adayım var, yarın bir ihale, pazartesi günü site açılışı, çarşamba günü sunumum var, endişelerim, sıkıntılarım, mutsuzluklarım var...

Ama neyseki Cuma günü happy hour yapıp da bira ikram eden şirketim, içtikleriyle yetinmeyip stok yapan ve stoklarını kilitsiz çekmecelerde bırakan iş arkadaşlarım da var...

Şerefinize...

7 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

afiyet olsun :)

11/10/2006 01:43:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

merhaba,
o kadar çok işin olduğunu söylüyorsun ki sanki senden başka çalışan yok.

ne iş yaptığını merak ediyorum.

meraklı biri

11/10/2006 09:19:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

Ne iş yapıyorum hemen açıklayayım;

- İş geliştirme yöneticiliği : Bu ne demek uzaktan eğitim ve portal projeleri ile olarak müşteri tarafında proje ve iş geliştirmek. Bu konuda çıkan ihaleleri takip etmek, teklif vermek, şartname çalışması yapmak vs vs...

- Proje Yöneticiliği : Bu diğer işime ek olan bir şey. Aslında böyle bir görevim yok, şimdilik biri alınmasın bunu da ben yapacam dediğim için, bir anlamda 2. işim. Alınan portal projelerinin sözleşme aşamasından teslim aşamasına kadar tüm koordinasyonu. Bilgi mimarı, tasarımcı, yazılımcı, içerikçiler ile çalışıyorum orda. Dolayısı ile kimi zaman navigasyon şeması çıkarıyorum, kimi zaman ikon tasarlanmasına piksel piksel karışıyorum, kimi zaman layout hazırlıyorum, kimi zaman içerik giriyorum... Artık projedeki sıkışıklık nasılsa...

- Sözleşme Yöneticisi : Bizim birim ile ilgili sözleşmeleri hazırlayıp hukuk onayına sunuyorum, pazarlıklarını yapıyorum. Allahtan bu çok sık olmuyor.

- AB yerel uzman : Yine bizim şirket üzerinden bazı AB destekli kamu kurumu projelerine kısa dönemli yerel uzmanlık/danışmanlık veriyorum. Misal TUIK'de portal yönetimi ile ilgili raporlar hazırlıyorum.

- Delegasyon Portalı Proje Koordinatörü : Aslında bu 2. kalemde saydığım işin bir parçası ama bu projede benden beklenen 8 ay boyunca delegasyona hizmet vermem. Oysa ki ben yukarıda saydığım işleri de paralelde götürmeye çalışıyorum. Dolayısı ile mesai saatleri içinde bu iş, dışında yukardaki işleri yapıyorum.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Haa bir de part-time loverlik yapıyorum ama onu bu kapsamda değerlendiremeyiz.

11/10/2006 11:43:00 ÖÖ  
Blogger kelebek der ki...

Bilseydim gelir sana eşlik ederdim:)

11/10/2006 02:11:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

selam,

belki sana yardım eden çıkar demiştim ama sanırım herkes yeme - içme ile ilgileniyor.

ben de anlamam bu konulardan. o nedenle şimdiye kadar nasıl üstesinden gelebildiysen bundan sonra da başarabilirsin sanırım.

ama ben yine birşeyi merak ettim.:)))

çalışmaktan gerçekten ne kadar zevk alıyorsun? mutlaka zevklidir ama derecesi önemli? ve sebebi?

meraklı biri

11/10/2006 05:25:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Merhabalar.
Net de geceyi araştırıken ilk çıkan kişi oldunuzk arşıma Sebnem
ben 16 yaşında 60. yıl anadolu lisesi öğrencisi izmirli bir gencim.melankolik ve daha farklıyımdır.Sizin bloğunuzu baya bi okdum ve sizi kendime çok benzettim aaslında bizim tipimizde insanlar var.
lütfen benimle irtibata geçin
sizinle konuşamyı .ok isterim


berk.demir@yahoo.com mail ve MSN adresim

berk demir

11/11/2006 08:08:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

İhalelere teklif vermenin ne kadar zorlayıcı olduğunu bilirim.

Bir yandan şartnameye uygunluğu sağlayacaksın (eğer ki hazırlanmasında en ufak bir katkın yoksa yandın çünkü o zaman rakiplerin etkilemiştir onları), diğer yandan maliyet kalemlerini oluşturup rekabetçi fiyatların ne olması gerektiğine göre gerekirse kalem kalem hazırlayacaksın ve tüm bunları ihaleye çıkan kişilerin belirttiği saate kadar güzel dosya(lar) halinde hazırlayacaksın.

Tabii tüm bunları yaparken hem önceki sözleşmeleri hem de yeni sunulanı dikkate alıp ona göre cevap vereceksin ki bir şey atlarsan eğer imzalar atıldıktan sonra geçmiş olsun artık...

Sadece zaman kısıtlamasının stresi bile yeter.

Az önce bir arkadaşım aradı. Müşteri bizim CEO'yu arayıp pzt saat 14:00'e kadar bir teklif vermemizi istemiş. Hadi bakalım yetiştir yetiştirebilirsen.

Gece, sana kolay gelsin ve geçmiş olsun. Umarım "senkron kayması" rahatsızlığınla başedebilirsin, en azından sevgili dokturun gelene kadar.

AA

11/12/2006 12:41:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker