<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cuma, Aralık 29, 2006

Düğün - cenaze

Yılbaşı ve bayram geldi. Bir dolu telaş, heyecan, mutluluk arasında, şirkette partiler, çekilişler planlarken şirket çalışanlarımızdan birinin kızının öldüğünü öğrendik. Bugün cenazesi kaldırılıyor... Ateş düştüğü yeri yakıyor. Biz yine kendi neşemize, eğlencemize, bayramlaşmamıza döneceğiz yarın, oysa 15 yaşındaki kızlarını toprağa vermiş o aile hayatı boyunca bayram kutlayamayacak belki de...

Bu aralar pek yazamıyorum, yine de kaldıysa okuyan, hem bayramını hem yılbaşını kutlayayım dedim....

Nice yıllara, iyi bayramlar...

7 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

selam,

okumazmıyız hiç?

yine birşeyi merak ediyorum? neden yazamadığını öğrenmek isterim?
bir de ne zaman çok mutlu olup, güzel duygularını paylaşacaksın?

meraklı biri

12/29/2006 12:46:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

yazmamanın somut bir nedeni yok aslında.

Bu aralar nispeten daha rahatım, 6'da çıkıyorum, mesaiye kalmıyorum, bilgisayar başında oturup da bunalıp da "aman yazayım bloga biseyler, rahatlarım" dediğim zamanlar azaldı.

Bir de çok mutluyum bu aralar aslında, bazı hüzünler dışında...

Ama yazmaya çalışacağım artık, özledim...

12/29/2006 01:35:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

maalesef bu da hayatın gerçekleri :(

toprağı bol olsun inşallah

ben de öncelikle iyi bayram sonrasında sağlıklı bir yıl diliyorum.

12/29/2006 02:36:00 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

Arayanlarbulamaz sitesi, iyi bayramlar, mutlu yeni yıllar diler efendim.

12/30/2006 01:58:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Merak etme, sen yazmaya devam et, biz de okumaya ve yorum yazmaya...

Hayat acı tatlı devam ediyor...
Allah rahmet eylesin.

Sizlerin de kurban bayramı kutlu olsun. Yeni yılda nice bayramlara sevdiklerinizle kavuşabilmeniz dileğiyle.

Her daim okuyan biri

AA

12/31/2006 04:43:00 ÖS  
Blogger Gün der ki...

Off cok acı :( Allah sabır versin ailesine, sana da iyi mutlu bir yıl diliyorum...

1/06/2007 12:11:00 ÖÖ  
Blogger Unknown der ki...

Evet Sebnem, okuyan var..Senin de yeni yilin ve gecmis bayramin kutlu olsun..Nice hayirli, guzel senelere..
Saglicakla kal..

Levent Ali Riza

1/07/2007 07:33:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker