<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Çarşamba, Kasım 01, 2006

Edirne 2

Bugün Edirne yolcusuyum. 4 kişilik keyifli bir ekiple aslında bir toplantıya gidiyorum. İşler öyle bir yoğun ki bu toplantı tatil gibi geliyor bana.

Relevant links:
Önceki edirne seferi
Hava durumu
Konaklama
Yol arkadaşı

(Bu aralar turizm portalı projesi yapıyoruz, yazı yazınca link vermeden duramıyorum)

Bi de, Cuma dönüp pazartesi bambaşka bir ofiste geçici bir süre çalışmaya başlayacağım. Hem ağlarım, hem giderim. Bir buruk içim.

3 Yorum:

Blogger zilsizzarife'nin yeri der ki...

Edirne maceralarını bekliyorum merakla.Öptüm:)

11/03/2006 01:17:00 ÖS  
Blogger wishara der ki...

3 hafta once ordaydim... selimiye camii meric kenari, ciger tava.. bunlara ek kececizadeden bademli kurabiye, badem ezmesi veya cifte kavrulmus lokum... haa bi de meyve seklindeki sabunlar... aman suya sokma bozulurlar :D

iyi yolculuklar...

11/03/2006 09:33:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Upuzun yazdım edirne seferini ki o sefer edirne seferi olmakla kalmadı, Silivri, Edirne ve İstanbul diye devam etti. Ama anlamsız bir hata yüzünden. Oysa nasıl İstanbulda sabahlamak zorunda kaldığımızı anlatacaktım, arabada oynadığımız çağrışım oyununda nasıl eğlendiğimizi, silivrideki keyfi, Edirnede ciğerciyle badem ezmesini... İçimi kıpır kıpır yapan şeyleri...

Kısmet değilmiş bir daha ki sefere...

11/06/2006 12:52:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker