<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cuma, Ocak 27, 2006

Hadi yüreğim ha gayret

hadi yüreğim ha gayret
hele sıkı dur hele sabret
başını eğme dik tut
bu bir rüyaydı farzet

Ne zaman sıkılsa canım, dilime takılıyor bu şarkı. Ekim ayı içinde de yazmışım. Yine dolandı dilime.

Üstüste gelse de herşey, bunalsam da, her gün titrese de dizlerim, ellerim, tansiyon problemim başlasa da yeniden, balon olup şişsem de, balon olup patlasam da...

Bu bir rüya, başım dik...

6 Yorum:

Blogger Tugc der ki...

Ne guzel boyle dusunebilmen..Ben de kendimi sarkilara adiyorum..Bu aralar dilime dolananlar, "Gidemem"..Her dakika dinliyorum diyebiliriz.

1/28/2006 02:42:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Soz Sezen Aksu , duzenleme Uzay Hepari olunca farkli oluyor gercekten.

Ama bunca dinlemene ragmen galiba
Hele siki dur sabret
su sekilde olacak:
Hele siki dur HELE sabret

1/28/2006 06:05:00 ÖS  
Blogger un4tunately der ki...

sıkıntılı anlarda bazen benim de dilime takılır bu şarkı.. gerçekten de güzel, insanı dik tutan sözleri var..
gönlün ferah, başın hep dik olsun..

1/29/2006 06:35:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

tuğçe, teşekkür ederim. Gitmem gerektiği halde benim de gidemediklerim var. Ama dün gece rüyasına yatmışım gibi pek bi anlamlı rüya gördüm,bi gaza geldim. "gidemem" değil de sanki "vazgeçtim" bu aralar benim şarkım.

anonymous arkadaş, haklısın, copy paste kurbanıyım. Ama şöyle de bir şey var, aslında hiç dinlemiyorum bu şarkıyı. Sadece dilime takılıyor :) Nakarat dışında da bir yerini bilmiyorum zaten. Sahi ben niye dinlemiyorum bunu?

unfortunately, senin de... senin de...

1/30/2006 08:33:00 ÖÖ  
Blogger Wanna Run der ki...

Şimdi Gece'nin kendini ifade edişine bak bir de benim zamanında kendimi ifade ettiğim şarkıya bak:

I can understand how you'd be so confused
I don't envy you
I'm a little bit of everything
All rolled into one

I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
You know you wouldn't want it any other way
So take me as I am


:) Ben kendimi ifade ederken bile tuhaf mı oluyorum ne? Ama bu aralar öyle "hem ondan hem bundan"ımki en güzel şarkı bu oldu bana...:)Neyse beni bırakalım da Gece'ye gelelim. İş mi, ruhsal dünyan mı hangisi seni uçurumun dibine çekiştiriyor bilmiyorum ama şu seninle de "bahseştiğimiz" (bunu da eşteş fiil yaptım ya yuh bana!) "O" kitaptan bir alıntı yapmak istiyorum. Kendini daha kötü hissedersen sorumluluk kabul etmem ama:)

(İnsan için) mutluluk da mutsuzluk da aynıdır; çünkü hayatı içinde bulunduğu her dakika yok olan andan daha fazlası değildir; ve şimdi de sona ermektedir.

1/31/2006 02:39:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

şebnemcim bu şarkıyı ben de severim ama ben teomancıyım :))
kendimi çok yalnız hissettiğimde sığındığım cd lerin hepsi teo.
direkt benim duyguları yazıyor adam.
dışarda birilerinin de senin yaşadığın şeylerin aynısını yaşadığını,aynı acıyı, aynı öfkeyi,aynı sevinci, hırsı hissettiğini bilmek güzel:)
keşke bende de şarkı yazma yeteneğim olsa hani şöyle söz müzik nesrin x yazsa cd lerin altında.
ne satardı benim albüm bea :)))

2/01/2006 08:22:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker