<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Salı, Ocak 17, 2006

Georgie Henley

Kaç yaşımdaydım hatırlamıyorum, 5, belki de 6. Didim'deyiz. Annemlerle yürüyoruz bir akşam Altınkumda. Karşıdan bebek arabalı bir çift geliyor. Hemen bebeğin yanına koşuyorum annemin elinden kurtularak. Yanağına dokunuyorum, sıcacık. O vakte kadar beni nasıl sevdilerse öyle seviyorum o bebeciği: Agucuk, gugucuk. Annesine kaldırıyorum gözlerimi, gözlerimi aça aça soruyorum, kız mı erkek mi? Erkek. Biliyordum. Aramızdaki 1 metre yükseklik farkını eğilerek sıfırlıyor kadın. Benim bebeği sevdiğim gibi beni seviyor. "Sen kendin bebeksin daha, bebek mi seviyorsun, canıııım"

Anne olmayı bir asırdır istiyorum, o bebeğin de annesi olmak istemiştim, ondan sonra gördüğüm her bebeğin de. Hep erkekti ama benim bebeğim. Küçücük oğlanların hayalini kurmuştum ben hep. Dün gece ilk defa bir kız girdi rüyama. İlk defa bir kız çocuğunu (üstelik de sadece perdede görüp) bu kadar içime saklamak, bu kadar sahiplenmek, bu kadar korumak istedim.

Georgia HenleySöz konusu kız Georgie Henley. Narnia Günlükleri'nde Lucy'i oynayan bir ufak sıpa. 95 doğumluymuş, şaşırdım ben 6 yaşında falan sanmıştım.

Filmde süperdi. Tebrik, takdir namına ne varsa hepsini hak etmiş.

Afferim kız sana.

11 Yorum:

Blogger Handan der ki...

Gece, o filme ben de gitmek istiyorum ama oğlanlarla yapamıyorum. Diyorum ki sen biraz benim küçük adamlarla erkek annesi pardon erkekler annesi olma provası yapsan da biz de Canla sinemaya gitsek, ne dersin ha? (Burada en masum bakışımı bakıyorum:)

1/18/2006 12:16:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

Handan seve seve :) Seninkilerin yaşını bilmiyorum gerçi ama sonuçta bir cocuk hikayesi o, eğer sinemaya gidebilecek yaştalarsa bence onları da götürebilirsin. Dublajlıları da var sinemalarda. Öyle kanlı falan savaş sahneleri yok ama simdi aklıma geldi, filmin başında 7 yaşından küçüklere sakıncalıdır diyordu. Sen bana güvenme, götüreceksen biraz araştır en iyisi :)

1/18/2006 07:44:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

şebnemcim itiraf ediyorum ben de erkek çocukları daha çok seviyorum :))
hele böyle sersem sepelek saf saf bakanlarına bayılıyorum :)) kızlar cadı oluyor.
allahım annem hep büyük konuşma diyor. ya çok bilmiş bir kızım olursa???

1/18/2006 10:24:00 ÖS  
Blogger Gün der ki...

ne harika bir anne olursun sen :) içimi ısıttın...

1/18/2006 10:33:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Benim bebişimi görmedin henüz anladığım kadarı ile,Neden se birçok Kız,Kadın bir bebeği olsun ama kız olsun diye ister Allah ise farklı planlar içerisindedir genelde ben evladım olsun kız erkek faretmez sağlıklı olsun derdim kızım oldu amanda iyi oldu ne şeker ne tatlı bir bilsen,umarım senin de gönlünce olur

1/19/2006 01:51:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

sakin bu sevimli, guzel kiz senin kucuk bir ikizin olmasin :)...

ben filmi izlerken, ilk aklima gelen; sana ne kadar benzedigi oldu -findik burnu da dahil- :B

belki de farkinda olmadan benzerlerimize kanimiz isiniyordur gerek fiziksel gerek psiksel :P

1/25/2006 07:07:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Georgie Henley konusunda sana katılıyorum çok tatlı ama taa kiii '' In America'' yı seyredene kadar. ''My Left Foot '' ve ''In the Name of The Father '' ın yönetmeni Jim Sheridan çekmiş filmi.

http://images.google.com/images?q=emma%20bolger&btnG=Search+the+Web&sa=N&tab=wi

linkinden Emma Bolger ın resimlerine ulaşabilirsin. Ama asıl büyüleyen oyunculuğu.

Film hakkında bilgiyi
http://www.imdb.com/title/tt0298845/

den alabilirsin.

Sevgilerimle Ben burdayım:

http://circirbocegi.blogspot.com/

1/26/2006 04:39:00 ÖS  
Anonymous Şebnem Batur der ki...

Selam:)
Adım Şebnem, 32 yaşındayım ve anlattığın hikayeye benzer bir hikayem var: Ben 2 yaşında bile değilken benden sadece 5-6 ay küçük komşunun bebeğinin yanaklarına "yavyummmmm!!" diyerek saldırıyormuşum, gözlerim dolu dolu canhıraş bir şekilde..Bebekleri de çocukları da hep çok sevdim; sümüklüsünü sümüksüzünü:D Evliyim de, ama ekonomik şartlarla henüz bebeğim olamadı..Benim milyonda birim kadar çocuk sevenler bile çocuk sahibi oldu, ben hala olamadım..
Eşim de çok sever çocukları. Ammma Georgie'nin yeri ikimizde de apayrı:)
Sinemada bu şirinlik muskası çilli yanağı gördüğümüzden beri kaç sene geçti, hala "eğer bir çocuğumuz olacaksa kız olsun, aynı Georgie'ye benzesin" diye hayal kurmaktayız:D
Bebek tekmeledikçe onun resmine bakacağım:)))

6/04/2009 03:35:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

georgie henley keşke senin bende msn adresin olssaydı
seni çok seviyorum keşke senin erkek arkadaşın olabilseydim

8/07/2009 07:20:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

georgie henley keşke senin bende msn adresin olssaydı
seni çok seviyorum keşke senin erkek arkadaşın olabilseydim

8/07/2009 07:21:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

georgie henley seni çok seviyorum keşke senin bende e-mailin olsaydı sen çok güzel bir kızsın sadece senle ve diğerleriyle yani (edmund,peter,susan) larla dolşmak isterim gezmek isterim senin en iyi arkadaşın olmanı çook isterdim kendine iyi bak

8/07/2009 07:24:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker