<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cuma, Aralık 30, 2005

Yepyeni bir yıl geldiiii...

Dün televizyon izlerken bir programda bu dönemde CPU kullanımlarının çok arttığını çünkü bütün web sitelerinde arkada bir kar yağdı efekti yapıldığından bahsettiler :)

Ben de aslında şimdi uzun uzun google'da güzel bir yılbaşı arayabilir, şu sayfayı renklendirebilirdim yeni yıl mesajı yazarken ama hem google'a küsüm, hem abuk sabuk bir makine ile calisiyorum hem de simdi durduk yerde sayfanın boyutunu arttırmayayim dedim.

Özetle, keyifsizim. Ama yeni yıldan kendi adıma bir ton keyif bekliyorum. Umarın sizin de beklediğiniz bir dolu güzellik sizin olur. Nice yıllara.

12 Yorum:

Blogger Gece der ki...

bir kez daha okudum, cümleler karman çorman.

Anlamadıysanız diye, çok da önemli bi şey yazmıyor merak etmeyin, klasik yeni yıl iyi yıl dileği işte.

İyi yıllar.

12/30/2005 11:51:00 ÖÖ  
Blogger Handan der ki...

İyi yıllar Şebnem. Yeni yılda gülümseme eksilmesin dudağından ve yüreğinden.

12/30/2005 02:03:00 ÖS  
Blogger Asuman Unsal der ki...

mutlu mutlu ol:)
mutluyu(m)z
mutlusu(n)uz
mutlu-lar
olalım

12/31/2005 01:56:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Bugüne kadar teknik imkansızlıklar nedeniyle olsa olsa 5 kere ziyaret edebildiğim sitene bir iz de benden olsun istedim... :)

İyi yıllar, güleç yarınlar sevgili dostum!!

12/31/2005 09:56:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

ikibinaltı ikibinüstü bizim için farketmez. Yeter ki sağlık, barış ve aşk dolu bir yıl olsun. Yeni yılın kutlu olsun.

1/01/2006 09:16:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

handan, derin iz, setcim sizin de yeni yılınız kutlu, mutlu, huzurlu olsun.

Anonim arkadaş, sen de bi adını falan seetseydin de seni de kutlayabilseydik. 2006 benim için fark edecek ama en azından onu söyleyeyim.

1/01/2006 09:20:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

şebnemcim ve sevgili şebnemcimin sevgili okuyucuları;
ben de eksik kalmayayım:))
hepinize iyi yıllar
not:setenay yazar da ben yazamaz mıyım dostum ;)

1/02/2006 07:23:00 ÖS  
Blogger Ersin Eser der ki...

Mutlu Yıllar..

1/03/2006 02:09:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Duygu, Nesrin, Ersin, Bitli Papatya...

Hepinize mutlu yıllar :)

Bitli papatya, valla geçen senenin ilk 4 günü ile bu yılın ilk 4 gününü karşılaştırıyorum da fena geçmeyecek gibi.

1/04/2006 08:03:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

bence degisen bir durum yok.
2005 Ocakta yazılan yazı sayısı 0.
4 Ocak 2006 itibarıyla yeni yılda yazılan yazı sayısı 0.
Ama haksızlık yapmayalım profile da ki resim değişmiş.(ki ayrı)
Hadi hayırlısı bakalım, herhalde güzel ve uzun bir yazı ile geleceksin.

1/04/2006 06:21:00 ÖS  
Blogger temhaangelio der ki...

en iyi yıllar mı desem, geç mi oldu yoksam. :)

1/04/2006 07:19:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Temhacım, hiç geç olmadı, sana da en iyi yıllar.

Bitli papatya ve anonim, ben dün düşündüm taşındım, geçen senenin ilk 4 günü ile değil geçen senenin son 4 günü ile karşılaştırınca benim senem iyi başladı, ona karar verdim. Geçen sene ocak fena değildi. Hatta Mayıstan sonra en iyi geçen aydı sanırım. (Zira, Mayısta ve Ocakta yazı yok)

Bi dakka ya, ben neden adı bile olmayan birini senenin iyi başladığına ikna etmeye çalışıyorum?

1/05/2006 06:32:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker