<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Çarşamba, Aralık 28, 2005

efenim meslek neydi?

İşletmeciyim ben efendim, en sarışınından. (işime gelince tabi) Genel müdür olacaktım mezun olunca, güldüler bana. Gel sana göre daha basit bi pozisyonumuz var dediler, kriz zamanı tabi, kabul ettim. İş geliştirme uzmanı oldum. Verdiler önüme bi laptop. Ohh ala.

Aradan zaman geçti, ben şirket değiştirdim laptop yenilendi.

Sorunsuz tasasız geldik bu günlere. Ancak şirkette 2. yılı devirince haliyle laptop da 2. yılını tamamladı, hafif arazlar çıkarmaya başladı. Yavaş mavaş idare ediyorduk düne kadar.

Dün tam da mesai sonu, canım oyalanmak istiyor. "Yeter artık, yerim kalmadı, burama kadar geldi, sil şu dosyaları" dedi. E sileyim dedim bende. Himmm resimler olmaz, hatırası var, aaa MP3lerim cok kıymetli, e iş dosyalarımı silemem ya, hah sistem dosyaları, bak bunlar olur. Sonuçta ben sistem dosyalarını sildim.

Yani silmişim sanırım. Bilerek silmedim tabi, onu ordan oraya alayım bunu suraya taşıyayım derken yavaşladı. Bilişim sektöründeki 4 yılımda bilgisayar hakkında öğrendiğim birşey varsa o da restartın her derde derman olduğudur. Ben de tecrübelerime dayanarak bi restart yaptım, start kısmında kaldı eylem. Açılmadı bi daha, öldü.

Haaa backup mı? hani şu en son 7 ay önce yönetici zoruyla yaptığımız şey?

(Umarım bizim teknik servis okumuyordur, onlara sarışım işletmeci tonlaması ile "valla anlamadım ki, calışıyordum, birden pat gidiverdi" dedim. )

4 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

Emin ol teknik servis bunun kendi kendine olamayacağını anlayacak tecrübededir.
Ama kalbinin kırılmasını da istemiyor tabi servisimiz...

12/28/2005 04:07:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

bu arada bi açıklama yapayım arkadaşlar, kendimle dalga geçme dozunu abartınca ciddi sananlar olmuş, MSNden gelen yorumlardan öyle anladım ben.

bişey silmedim tabiki arkadaşlar, yani eğer google desktop aslında bir sistem dosyasi da ben bilmiyorsam silmiş olabilirim tabi ki ama pek sanmıyorum. Özetle, aslinda gerçekten teknik servise dediğim gibi oldu.

bu arada, teknik servisimiz üzerinde çalışmaya devam ediyor ama kazasız belasız atlatacağız galiba.

12/28/2005 04:15:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

şu yazıyı hatırlıyor musunuz? Unutun.

Bu sabah geldi bilgisayarım, çalışmam için en en en gerekli programları sırayla kurmaya başladım. google talk, MSN, MSN Plus, strokeit, jet audio vs dersen sıra google desktopa geldi.

Onu da kurduk paşalar gibi. Sonra pat aynı hata. Benim de biraz rolüm var tabi, ama sorun buymus arkadaşlar. Google desktopa iyi davranmak, pat oraya pat buraya taşımamak lazımmış. Hatta teknik destekde ki arkadaşa göre hiç kurmamak lazımmış.

Bilginize saygı ve sevgi ile.

12/30/2005 11:36:00 ÖÖ  
Blogger Gün der ki...

Geçmiş olsun, sorun bulunmuş giderilmiş :)

1/03/2006 11:03:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker