<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cuma, Aralık 09, 2005

Kahve içen?

İlkokul dahil olmak üzere ben hep hevesle gittim okula. Deli miyim, ne kaçıracam ordaki eğlenceyi zaten. O zamanlar evde TRT 1 vardı sadece, okulda ise tam 4 tane tenefüs.

Üniversitede ise ders saatinden en az 1 saat önce hazır olurdum kantinde, ya da kulüp odasında. Kahve, muhabbet dururken ne heba ediyorum saatlerimi uykuya...

Dizinin dibine oturup başımı birinin dizine yaslamıyorsam ve saçım okşanmıyorsa usul usul o sıra, ya da elimde mikser, fırında kurabiye yoksa sevmem zaten evde oturmayı.

Peki o zaman, her sabah kazık kadar benim, "anne ben işe gitmeyecemmm bugün" diye alt dudağını pörtletmesi, "baba ya, hadi bana bi tezkere yazın, noooolur" demesi nedendir? Gözlerinin içine bakıyorum, yollamasınlar diye, gülüp geçiyorlar, şaka sanıyorlar.

Peki, işyerinde sabahlayan, sabah daha ekmek kamyonları dağıtıma çıkmamışken işe gelen, cumartesi gecesi beyaz şarap sprite'ini Hayyami de içmek yerine, işyerinde iş yaparken içen bana neler oluyor son zamanda?

Kahve isteyen?Bak, kahvem hazır mis gibi, kek de yaptım ellerimle, hadi gel, bi kahve içelim seninle, kahve keyfi yapalım.

Gel bugün işi asalım, hani eskiden derse girerdik de adam asmaca, yeşil kazaklı çocuğu kesmece, uyuma, pencereden karşıdaki çocukların tenefüsünü izleme gibi bir dolu şeyle yerdik dakikaları ya, bugün de öyle yapalım.

İşi asalım, çalan tele bakmayalım, sözleşme, şartname, rapor beklesin masada, soran olursa "önümüze gelene bin tekmeee"

Gel bi kahve içelim senle, uzun uzun sohbet edelim...

7 Yorum:

Blogger Handan der ki...

Ben de bugün aynı havadayım. Patlayacağım neredeyse. Hadi kaçıp geleyim :)

12/09/2005 01:44:00 ÖS  
Blogger un4tunately der ki...

ben de gelebilirmiyim? :)

12/11/2005 01:50:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Handan ve unfortunately teşekkür ederim davetime icabetinize :)

Ama o gün baktım böyle olmayacak, bir toplantıdan dönerken pasta aldım eskisi gibi. Tesadüf, bir arkadaş da şarap getirmiş, beyaz ve buz gibi... Özlemişim, çok iyi geldi, iş yerinde öyle muhabbet etmeyi, elimde içki çalışabilmeyi. Pazartesi ama yok sendrom falan.

Unfortunately hoş geldin bi de.

12/12/2005 08:54:00 ÖÖ  
Blogger un4tunately der ki...

sendromsuz pazartesi gibisi yok zaten..:)
hosbulduk gece;)

12/12/2005 08:08:00 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

şakacıya yorum yazmak zor.. hızlı yaşa, ama genç öl olmuyo, zor geliyor insana haliyle..
İşte mutlu olmaya gelince.. O da olmuyor, o da zor geliyor insana.. Hatta davranışbilimciler araştırmış 1950 lerde, insanlar neden sabahın köründe balık avlamaya, akşam sigara dumanlı kahvelere gider de, masasında oturacağı, kahvesini içeceği iş yerine isteyerek gitmez diye..

12/14/2005 06:51:00 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

Ama ne bulmuşlar? Araştıranlar bulamaz haliyle :p. Hııı, senin soruna da gelince, bütün kalbimle arasanda aramasanda en iyi şeyleri bulmanı diliyorum..

12/14/2005 06:54:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Ama ama bu kahve molasi neden bu kadar uzadi?
Ne zaman gece olacak tekrar yeni yazilarla ?

12/21/2005 10:57:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker