<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Çarşamba, Aralık 07, 2005

Günlükler...

29 Kasım 1993'de Kocaeliyi 4-1 yendiğimizi, üstelik golleri Şifo, Madida ve Metin'in attığını, Madida'nın golünü oyuna girdiği an attığını ve 38. dakikada 10 kişi kaldığımızı kim biliyor benden başka? Ben o günkü Kocaeli kadrosunu bile sayarım sana.

Orta ikide Fen dersini dinlemediğim için 2 sıfır eksik koymam ve bu yüzden 10 alamayıp daha önce aldığım 2'yi düzeltememem ve salak grammerci yüzünden İngilizceden 63 almam kimin umrunda?

Pekiiii, hayatımın en önemli 24 şeyini sıraladığım 1994 tarihli listede "yastığım", Gaye 1 sitesi sahili, ve şimdi kim olduklarını bile hatırlamadığım 3 kişinin ismi ne arıyor? Tamam diğerlerini geçtim, yastığımla ne paylaşmış olabilirim? Hayır, olsa olsa sarılıp ağlamışımdır yastığıma, bu kadar önemsemek neden?
Lisenin ilk günü: "Sınıfta Can diye bi cocuk var, çok sinir."
Lisenin 10. günü: "Canla muhabbet etmeye başladık, hoş çocuk ama olmaz."
Lisenin 1. ayı: "Sonra Can, Cücüye demişki Şebnem beni kesiyor galiba..."
Kim bu Can? İlk günden fark etmişsin işte çocuğu, basbayağı bahsetme takıntısı işte, neyi kimden saklıyorsun?

Matematikçi feci bozmuş beni sınıfta, (ya fark ettim ki hocalar bunu çok yapıyorlar, Üniversite 1'de hocaya "hocacım" demiştim, "kocacım" anlamıştı, yerin dibine sokmuştu beni. ) dönem ödevim ingilizcedenmiş, folklor oynuyormuşum, tiyatrocu olacakmışım, C42 kod isimli bi cocuk varmış çok aşıkmışım, (yolda görsem tanımam), ha bi de 9 varmış, bütün şiirlerim ona yazılmış (onu nerde görsem tanırım ortaokulu zehir etti bana, çok aşıktım, yüz vermiyordu) ....

Düşünüyorum düşünüyorum, ben bu günlükleri 14-15 yaşımda niye tutmuşum çözemiyorum.
Ama yazdıklarımı 06.05.1995'den beri Gece diye imzalıyormuşum onu anladım.

5 Yorum:

Blogger Gün der ki...

benim de günlüklerim duruyor, okudukça şaşıyorum bunları ben mi yaşadım diye :)

12/08/2005 01:26:00 ÖS  
Blogger ashkar der ki...

hatırlamdağım bir sebepten dolayı yırtmıştım ama pişmanım. Çok komikti benimkiler okur okur gülerdim.

12/08/2005 01:53:00 ÖS  
Blogger Handan der ki...

Ben benimkileri kimse (o kimse annem oluyor tabi) anlamasın diye o kadar şifreli yazmışım ki kendim de çözemiyorum şimdi. İsimlerin sahiplerini hiç hatırlamıyorum zaten. Neden saklıyorum hâlâ anlayabilmiş değilim :)

12/08/2005 02:15:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Ben de aralara notlar yazmışım: "Hala bu günlüğü okuyan terbiyesiz, yüzsüz insan..."

Kim okuyabilir ki? Olsa olsa annemdir (ki ben annemle normal şartlarda sizli bizli konuşurum, konuşma sırasında "saçmalamayın" bile diyemem.)

12/08/2005 02:24:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Ben günlük tutmayı beceremeyenlerdenim. Bi hevesle başlayıp sonra bugün bunu yedim, ders çalıştım, yattım moduna geçen günlükler çıktı hep benden. Eh sonunda pes ettim:)
Ben hatıra defteri tutanlardanım. Dönemsel olarak bisürü hatıra yazdırmışım insanlara.
Geçenlerde ilkokulda yazdırdığım bir hatıra defterini okurken bi sayfada şöyle yazıyordu: "Sevgili selin, her ne kadar bu sayfayı bir lolipop karşılığında bana yazdırmış olsanda ben seni çok seviyorum....." okudukça hala yerin dibine giriyorum. Çocukken ne kadar acımasız ve düşüncesiz olunduğunun göstergesi bu herhalde. Burdan okursa diye de geç kalmış bir özürü sevgili Göksu'ya diliyorum:)

12/09/2005 02:01:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker