<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Çarşamba, Kasım 16, 2005

Basagrisi, yine yine yine

Sen tut basinin agrisini da Isvicreye getir, yetinme hasta ol buralarda.

Her hasta olusumda, her basim agridiginda onu dusunmem neden?

6 Yorum:

Blogger Yazarken Eğlenen Adam der ki...

Seninki baş değil kalp ağrısı Şebnemcim. Apranax al diceeem ama o baş ağrısında işe yarıyor malesef... ;)

11/16/2005 09:10:00 ÖÖ  
Blogger aylak adam der ki...

geçmiş olsun. Siteni bugün keşfettim daha. Bu internet insanı asosyal bir varlık yapıyor olabilir ama arada böyle güzel şeyler de çıkıyor.sonra daha önce niye okumadığına üzülüyosun. ama napalım "geç olsun güç olmasın" :)
hadi kal sağlıcakla. iyileş de gel.

11/16/2005 09:18:00 ÖÖ  
Blogger aylak adam der ki...

siteme de ekledim seni ki başkalarının keşfetmesi daha kolay olsun :)

11/16/2005 09:20:00 ÖÖ  
Blogger Gün der ki...

Ya keşke biraz unutabilsen de ,oralarda kendini daha iyi hissedip, biraz da olsa eğlenebilsen.

11/16/2005 11:36:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Sanirim senin durumunu ozetliyor...
Zamaninda benim de durumumu ozetledigi icin cok iyi biliyorum.
Umarim kisa zamanda bas agrilarin gecer....

Ne Olacak Halim

Sen bu satırları okurken ben cok uzaklarda olacağım...
Böyle başlardı bütün bildiğimiz mektuplar,
Biliyormusun? Bu ikimizin hikayesi,
Şu anda nerdesin, ne yapmaktasın;
Bildiğim yerlerdemisin yoksa hiç görmediğim bir evin penceresinde mi,
Sevdiklerin özlemi sardımı nicedir kalbini,
Pişman mısın başlamadıkların için, iç cekiyorsundur şimdi
Düşünüpte yazmadığın yazıpta yollamadığın mektupları saklıyormusun hala,
Kafanda hep aynı cümle biliyorum ne olacak halim,
Ah, biriktirdiğimiz bütün hevesler nasılda hızla tükendiler.
En çok kimi özledin, en çok neyi bekledin?
Şimdi düşlediklerimin neresindesin...
Dedim ya.
Bu ikimizin hikayesi...
Islandımız bütün yağmurları, dudak kanatan kalpli sızı aşklarımızı,
Bizi buluşturan kaldırımları,
İşte bütün bunları bütün bunları yazıyorum.
Ben unutmadım diye
Hatırlıyormusun sonunu değiştirmediğimiz filmleri
Hayatın gerceğidir sandığımız kabullenilmiş yenikliği
Bir ağızdan söylediğimiz en kahraman cenkliği,
Büyürken vazgectiklerimizi yada vazgeçittirdikleri seyleri,
Ne Olacak Halim...
Çabuk mu büyüdük dersin
Biliyorum..
NE Olacak Halim...
Sen bu satırları okurken, ben nerde olacağım kim bilir.
Neleri bırakmış olacağım birde,
Ne aşkları
Ne başlangıçları
Ne ayrılıkları tıpkı senin gibi.
Biliyormusun...
Tek sorum var kendimle şimdi

Ahhh
Ne Olacak Şimdi Halim....
Iclal Aydin

11/16/2005 12:00:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Hava degisimi, uzun toplantılar, içkili geceler, araba ile gidilen uzun mesafeler, gece yapılan yürüyüşler.... Hasta olmamın nedenleri bunlardır arkadaşlar, onunla ilgisi yok! Sadece hasta olunca insan daha duygusal olur daha bir sefkat ister ya, oyle bir psikoloji icinde yazmıstım. O bas agrıma dayanamazdı, ilgilenirdi bir dolu, onu hatırladım yazdım. Yoksa hasta olmamın onunla ilgisi yoktur. Burda (orda, zira döndüm sehrime) da onu aman aman düşünmedim merak etmeyin.

Yaşadığım duyguları yogunken yazıyorum diye sanırım biraz abartılı yansıyor buraya duygularım.

Ben iyiyim, mutluyum.... Artık saymıyorum ama 4-5 aydan uzun zaman oldu o gideli. Ben gideli ise daha 1-2 hafta. Aradaki zamanlama farkı yüzünden sıkıntılar yaşadım ama artık geçti. Zaman zaman ozluyorum onu, zaman zaman istiyorum yeniden yanımda olsun, ama kim olsa ister. Eminim o da zaman zaman istiyordur. Bunları sanırım buraya biraz abartarak yazdım. Ben iyiyim, mutluyum.

Zaten çok sıkıldım bu konudan. Hayatımın o kısmı buralarda yer almayacak artık. Aslında zaman zaman dusunmuyor değilim, neden yazıyorum, neden açıklıyorum...

11/16/2005 10:12:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker