<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cumartesi, Kasım 05, 2005

Özlem

Umut bocegi vardı ya, öldü o... Simdi kelebek O uzakta...
Özledim seni dedim bugün, biliyorum dedi. Biliyor özleneceğini ve ben biliyorum onun beni özlemeyeceğini.
Daha da çok uzaktaki bir başkası, özledim seni dedi bugün, ben bilemedim ne diyeceğimi...
Uzakta olmayan bir başkası, özledim dedi bugün, özledim dedim ben de... Koluna girdim, gittim...
Özlemiş miydim?

Kelebek resmi: çeydıl'dan alıntı.

4 Yorum:

Blogger temhaangelio der ki...

özlemek acıtır.. :(

11/05/2005 03:29:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

19 Ekim de cok guzel bir yazi yazmistin "Oyun" diye. "Ozlem" de bu oyunun bir parcasi mi diye dusunmeden gecemedim.
Hayat bir özleyiştir umutlarınla
Acaba farkinda olmadan da olsa oynuyor muyuz bu hayatta?

11/05/2005 05:17:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Özlemek acıtır mı bilmiyorum temha, özlemeyi severim ben, kavuşacağımı biliyorsam. Kısaca özlemek güzel şey özlüyorsa özlenen.

Yatcaz kalkcaz diye diye saydım çok yarınları Ligeia, yatmak için kalktığım, kalkmak için yattığım çok günler/geceler oldu. Yarınlar hafta oldu, haftalar ay. İşkenceyi ben bitirebilirim bir tek artık biliyorum.

Aktörler değişiyor be anonymous arkadaşım, başrol hep benim ama, kaptırmıyorum onu kimselere. E bari kendi hayatımızda başrolü oynayalım değil mi?

11/05/2005 08:01:00 ÖS  
Blogger ilkay ve serkan der ki...

kapattık çeydılı hocam çeydıl meydıl kalmadı artık bitti gitti geçmiş olsun. boşverin neden olduğunu da. hatta çeydıl nickname'inden bile çok sıkıldım ben artık. değiştiriyorum evet bir şey bulmam lazım. du bi düşüneyim.

11/07/2005 03:12:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker