<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cuma, Kasım 11, 2005

Gidiyorum ben, hoşçakal

LozanHazır "bir süre yazamayacağım" gibi bir bahanem varken yurtdışına gideceğimi belirteyim dedim görgüsüzce. (Gerçi ben görgüsüzlüklerime ordan da devam eder şunu yedim, buraya gittim falan diye yazarım.)

Özetle efenim, kısa bir süre İsviçre-Lozan'da olacağım, dönünce görüşürüz.

Hoşçakalın :)

19 Yorum:

Blogger Handan der ki...

İyi yolculuklar Gece, tadını çıkart benim yerime de :)

11/11/2005 05:17:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

son zamanlarda arabanın radyosunda isviçre sigorta reklamı çıkınca bile şımaran görgüsüz bi insan kendisi, yalan değil. güle güle gitsin gelsin. merak etmeyin biz oranın neyi meşhur araştırdık, öğrettik. bu sefer liste yapmıcam izmir seyehati öncesi yaptığım gibi bakalım neler öğrenmişiz büyümüş müyüz adam olmuş muyuz...

11/11/2005 05:32:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

serdar'dır o anonymous.

11/11/2005 05:38:00 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

aa evet iyi yolculuklar demeye gelmişim ben de demekki.. Su dökelim arkandan..

11/11/2005 06:31:00 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

isviçre maçına da git bari.. bi seyirci bi seyircidir.

11/11/2005 06:31:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Isvicre Zurihten seni takip eden birisi olarak keske daha onceden gelecegini soyleseydin, siralardaim nelere dikkat edecegini diyorum ve onerilerimi siraliyorum :
1- Eger uzun sureli kalmak istiyorsan kesinlikle 4 gun icin gecerli olan ozel tren biletlerinden al. Bu biletle Isvicre icinde istedigin yere bedava yolculuk edebilirsin. Sadece belirli hatlarda ek ucret talep ederler. Isvicre icerisinde belirli rotalar var ben sana en hosuna giden hangisi olursa onu tercih et derim. JungFrau denilen dag tepesi var orayi ozellikle tavsiye ederim.
2- Yok ben Lozan da kalacagim diyor isen Lozandaki olimpiyat muzesini tavsiye ederim, cok buyuk bir yer degil ama donunce ben oradaydim diyebilirsin.
3- Rollerblade buralarda cok meshur. Eger denemek istersen veya biliyorsan golun cevresinde tur at derim istersen. Pasaport karsiliginda bisiklet bedava kiralayabiliyorsun. Bu da bir opsiyon olabilir.
4- Lozan da yemek yiyeceksen gol kiyisinda bir yer bulabilirsen sansini dene derim. Olmadi yukarida guzel manzarali bir yerlere git.
5- Umarim Isvicre hosuna gider. Genf (Cenvre) de cok yakinsayilir oraya. Gitmek icin guzel bir yer.
6- Bos vaktin olursa elbette daglara guzel bir gezinti yap. Sanirsam bu haftasonu guzel olacak. Fransa kesimine yakin oldugundan guzel yemek yersin. Saraplar ozellikle tavsiy edilir.
7- Iyi eglenceler....

11/11/2005 08:40:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Önce daha gitmeden iyi dileklerde bulunanlara teşekkürler.

Serdar, kırk yılda bi şımarmışız nolcek yani, ne duyuruyorsun millete :P

Ufuk maça gidemem herhalde, niyetlenmedim değil ama daha uçaktan iner inmez bilmediğim bir ülkede otelime yerleşmeden başka bir şehre gitmeyi gözüm yemedi.

Ahhh ahhhh bilsem beni teee oralardan birinin okuduğunu söylemez miydim önceden? Öneriler için çok teşekkürler ama iş için 5 günlüğüne geliyorum. Gidişim ve dönüşüm Cenevre üzerinden, Cenevreyi gezebilirim sanırım ama onun dışında pek Lozandan çıkabileceğimi sanmıyorum. Olimpiyat müzesi aklımda, zaten olimpiyat ile ilgili bir iş için gidiyorum, sanırım gezerim. Diğerleri ile ilgili, ne yapabilirim ben de çok kestiremiyorum, orada göreceğiz artık. Yazarım zaten :)

Hoşçakalın tekrar

11/11/2005 08:54:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Maca gitmeme kararinda cok isabet olmus. Isvicre Futbol federasyonu Turk tarafaindaki mac biletlerini sadece Isvicre de yasayan Turklere satma karari aldi. Bu yuzden ayirdigi biletleri kura usulu dagitti. Evet evet faks cektin, pasaport numarani yazdin ve yolladin. Neyse kisaca anonymous Zurihte yasiyor iste, gostereyim dedim

Alttaki linke bakarsan herhalde hosuna gidecek birseyler cikacaktir.
http://www.virtualtourist.com/travel/Europe/Switzerland/Canton_de_Vaud/Lausanne-691372/Things_To_Do-Lausanne-BR-1.html

Asagidakileri Tamami ile yardimci olmak icin yaziyorum, bilgiclik taslamak icin degil yanlis anlama.
Isvicre mutfagi cok genis degil. 2 yemekleri meshur. Fondue ve raklet.
Fondue ozellikle Fransa tarafinda etli fondue de yapiliyor. yemesi guzel olabilir.

Orada guzel bir kathedral olacak, oraya gitmeyi de unutma.

Sorularini bloga yazarsan okundugunu da bil.

11/11/2005 10:36:00 ÖS  
Blogger Asuman Unsal der ki...

iyi yolculuklar,İsviçre Lozan dendiğinde hep Lozan Antlaşması aklıma gelir, neyse kendine iyi bak...

11/12/2005 11:40:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

selam şebnemcim dün akşam konuştuk ama bayağı gürültülü bir yerdeydim. tekrar yazayım dedim. iy eğlen. bu arada sorum eğer yorumları okuyorsa isviçrede yaşayan anonymous arkadaşa "KİMSİN SEN" ne sevimlii şeysin sen öyle. valla arada karşılıklı konuşma haline dönen yazılarınızı okuyup pek bir seviniyorum :)) ülkesinden uzakta yalnız kalan biricik arkadaşımız şebneme yadımcı olmak istemen de hoşuma gitti çünkü o herşeyin en iyisini hakediyor ve bu ara hakettiği ilgiyi görmüyor. şebnemcim bunları yazdığım için bana kızma. ne yapayım böyle hisssettim senin mutlu olmanı istiyorum:)) öpüyorum

11/12/2005 07:09:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Selamlar,
gorgusuz oldugumu pesinen soylemistim zaten, o yuzden abarta abarta lozani yazabilirim degil mi?

Su anda su resimdeki Internet kosesindeyim ve gercekten ordaki gibi duran bir monitor ve fransizca oldugunu tahmin ettigim bir klavye ile yazmak cok yor oluyor. Ama yilmadan yazacagim.

Bi ara Freeshop`da kendimi kaybettigim zamani saymaysak yolculugum gayet keyifli gecti. aslinda kendimi kaybettigim zaman cok keyifliydi de kasa pek keyifli degildi.

Haa bir keyifsiz an daha var: Genevre`de beni karsilayan hos yakisikli ve yuzuksuz genc Ispanyolun arabaya bindigimin 10. dakkasinda kiz arkadasindan bahsetmesi ve bunu benim suh kahkahami muteakiben yapmasi biraz moral bozuklugu yapti haliyle.

Onceden organize olan ve Okculuk federasyonuna zorla bilet bulduran is arkadaslarim maca giderken arkalarindan boynumu bukup baktim ama bu benim kendimi iki dakka sonra sehir merkezine atip yine bir alisveris krizine girmeme engel olamadi.

Bu vesile ile Ispanyolun arabadaki ayibini ortup sehir turum sirasinda muhtelif dillerde beni sevdigini soyleyen kisiye bu zor gunumde verdigi destek icin tesekkur ederim. Kendisini en guzel gulumsememle reddettim ki ortak bir lisan konusmadigimiz icin bunun olumsuz gulumseme oldugunu anlamasi cok vakit aldi.

Inanmamistim ama burda dukkanlar cumartesi aksamlari 5"de kapaniyor ve teee pazartesitye kadar bi daha acilmiyor gercekten. E caliscaz artik ne yapalim, sahi is seyahati idi di mi bu?

Dikkat ettiyseniz yedigimi ictigimi yazmadim. Siz benim gorgusuzluk boyutumu bilmediginiz icin bunun kibarliktan yaptigimi dusunebilirsiniz ama aslinda yine rejim yapiyorum. Burda buldugum bir migrostan aldigim meyveleri, biseyoglu sutleri satan ama turkce bilmeyen bakkaldan aldigim sut ile yedigimin nesini anlatabilirim ki? (anlattim mi ne?)

11/12/2005 07:12:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Acik dukkan bulmak istiyorsan ana tren istasyonuna gitmen lazim.

11/13/2005 03:10:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Nesrin merhaba,

Evet yorumlari okumakta hosuma gidiyor acikcasi. Hatta o kadar ki gecenin 2:30 unde bile yorum okumakla kalmiyor , yorum da yazabiliyorum.

Kim oldugumu soyle anlatayim istersen: Arkadasliklar paylasimlarla artar. Yasanilanlarla desteklenir , pekisir. Karsilikli tanima cok onemlidir. Sebnemi tanimiyorum ama biliyorum diyebilirim sanirim. O kadar icten guncesini tutuyor ki beni cok etkiledi. Kendi ic dunyasini, dunyaya actigi pencereden bize bakma sansini veren Sebnemin ben de iyi bir insan oldugunu dusunuyor ve en iyileri hakettigine inaniyorum. Eger benim de bunda anlik katkilarim oluyorsa bu beni de mutlu edecektir.
Ben galiba Sebnemin tanimadigi arkadasiyim. Eminim ki guncesi sayesinde bugun 10 larca ama yarinlarda 100 lerce sanal arkadaslari olacaktir.

Sebnem eminim ki hak ettigi ilgiyi zamani gelince gorecektir. Sadece en hayirlisi olanin zamani gelmemis demek ki. Gun gelecek bu blogta tebrik mesajlari da alacak. Insallah en kisa zaman da...

11/13/2005 03:45:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Şebnemcim freeshop da kendini kaybettikten sonra Lozan'da mağazaların 5'te kapanması hayrına olmuş. Zira İstanbul freeshopu ucuzluğuyla, İsviçre de pahalılığıyla bilinir:))

İkili yorumlar için şunu diycem; (üstüme vazife ya:)) Şebnem gerçekten duygularını ve düşüncelerini çok açık yazıyor. Kendi dünyasına hepimizi katıyor. Samimiyeti hisseden insanlarda blogun sıkı bir takipçisi oluyor.
Kesinlikle en iyisini hakediyor. Ve İsviçredeki arkadaşı destekliyorum ve tebrik mesajlarını blogda alman dileğiyle diyorum:))

Bu arada Şebnemcim abarttın valla, artık uluslararası tanınıyorsun:) züper!

11/13/2005 09:28:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

pek güzel, eee, ben burayı okumamıştım senin o güzelim dağları tepeleri arşınlayıp göl kenarlarında keyif çatacağını ve blog'a da bu süre içinde pek bakmayacağını düşünerek. şimdi sana bi' tek buradan ulaşabileceğimi de düşünerek ühühü şifreli bi mesaj verme ihtiyacındayım, ühüh? sen anladın di mi... neyse, bugün toparladım.
imza:fül.

11/13/2005 11:09:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

ooo gencler dedikodumu yapmissiniz, blogtan cok copcatan sitesi olmus buralar.Once onu aciklayayim; Benim keyfim yerinde arkadaslar, acicik uzulumustum (tamam, aciciktan birazcik fazla) ama gecti. Her ask gercekten bitiyormus. Ben benimki olumle biter saniyordum, yanilmisim. Ayrilik ve biraz caba ile bitti bir ask. Bi yandan da kendimle dalga gecme egilimim biraz fazla oldugu icin, ve dalga gecebilecegim kilom ve terk edilmisligim disinda bisey olmadigi icin (onlarin disinda superim ya ben) buraya biraz "evde kalmis koca arayan sisman kiz" gibi yansimis olabilir olay. Ama oyle degil. O yuzden bosverin bunlari.

Off ne cok yazdim bu konu hakkinda, oysa niyetim dun gezdigim peynir fabrikasini, daglari, montroyu,satolari, yedigim fonduleri ve tonlarca peyniri ve ictigim milyonlarca kadeh sarabi anlatmakti. Yeterince hava atabildiysem beni bekleyen ispanyol ile birlikte bir belcikali, bir Turk, bir avusturalyali ve bir yunan ile toplantiya gidiyorum :)

11/14/2005 09:10:00 ÖÖ  
Blogger temhaangelio der ki...

özlicezzz.

11/14/2005 12:15:00 ÖS  
Blogger Yazarken Eğlenen Adam der ki...

Fikra gibi olmuş. Bir türk bir yunan, bir belçikalı toplantıya girerler...

11/15/2005 02:13:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

kim nereye gitti?
su anda nerede?
niye ki bu merak?

10/02/2006 03:25:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker