<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Perşembe, Kasım 10, 2005

Anlamsız Sorular

  • Rapor yazarken 2 satırlık cümlede tam 5 defa "database" kelimesini kullanırsam raporun anlaşılırlığı kalır mı?
  • Bilkent yolunda her 3 metrede bir olan elektrik direklerinden sadece 2 tanesine bir dolu kuşun doluşması ve diğer direklerde bir tane bile kuş olmaması nedendir? Hiç mi yalnızlık istemez bu özgürlükle anılan kuşlar?
  • Herkeslere tavsiye ettiğim Ferhat Göçerin bir şarkısı radyoda çıkınca kim olduğunu anlamayıp "güzelmiş bu, google'a sorayım kim söylüyormuş" demem benim tutarlı olduğumu mu gösterir, defalarca dinlediğim albümü aslında dinlemediğimi mi?
  • Başımın sağ yanı ağrıyor, neden sol değil? Zaten vücudumun sol tarafımda başka bir ağrım var diye kendi kendimi dengelemeye çalışıyor olabilir miyim, o kadar mı akıllı vücudum?
  • Sabah 5'ten beri bitirmeye çalıştığım ama bitiremediğim raporu buraya anlamsız sorular yazarak bitirmem mümkün mü?

10 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

arabamın çamurlu yerlerine "enayi" yazdığını gördüğüm veletten gerçekten intikam almalı mıyım? taş çatlasa 7 yaşında olan bu çocuğun "enayi" derken ne demek istediği üzerinde sabah sabah daha fazla durmalı mıyım?

dün temizlik görevlisinin işten ayrılması nedeniyle şirketin mutfağını bok götürmesi beni daha ne kadar fazla konuşturabilir? hayatımın özeti bik bik etmek midir? mutlu olmamak için uğraşmakta mıyım?

iki fotoğrafı izinsiz web sayfama koyduğum için hapse girmekten korkup, bütün mp3lerimi ve blogumu sildim de iyi mi halt ettim? bu ruh hali içinde msn'de sürekli adımı değiştirmem beni gerçekten mutlu ediyor mu?

serdar

11/10/2005 09:17:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

1. saçlarımı neden simsiyaha boyadım?
2. neden mutsuzum? [ahah yılın en anlamsız sorusu olarak seni seçtim pikaçuuu]
3. uyku neden bir ihtiyaç?
4. neden "en" güçlü olmak "zorundayım"?
5. hayat neden bu kadar ....?
6. neden hala waking life'ı izlemedim?
7. neden çevremdeki bi' çok insanı "epelemek" istiyorum?
8. neden aşık oluyoruz? [neden hemen böyle 'kritik' sorularda özneyi çoğulluyorum?]
9. aile neden önemlidir (-mış gibi yapılır?)?
10. neden paraya ihtiyaç duyuyoruz? [neden ha neden?]
11. kimi 'kritik' işteş eylemler neden [uzun süredir] uzağımda kalmakta ısrar ediyor?
12. pas
13. şimdi beni [sırf bu sayfayı
açtığınız için de olsa] 'dinlediğiniz' için neden sizlere teşekkür etme ihtiyacı hissettim?
14. neden hep neden soruları soruyorum? neden ha neden?

15. ne olacak bu dünyanın hali?

ben deli miyim?

ligeia [aka noriko nomiya]

11/10/2005 11:57:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Neden aslinda hic tanimadigim birisinin blogunu duzenli olarak okuyorum, hem de bundan buyuk zevk aliyorum?

Ezginin Gunlugunden bana bir koca lazim i onerdigi zaman neden download edip tum Ezginin gunlugu albumunu dinliyorum? Simdi de Ferhat Goceri mi aratsam diye dusunuyorum ? Yoksa ben etkilendim de kabul mu edemiyorum ?

Yapmam gereken onca isin arasinda blogu okumam yetmiyormus gibi neden ona yorum yazmaya calisiyorum ? Bir cesut mektup arkadasi mi oldugumu dusunuyorum.

Neden ben ona basin sag yarisinin vucudun sol yarisindan sorumlu oldugunu aciklama ihtiyaci duyuyorum, sanirsam onemsiyor muyum ?

11/10/2005 12:07:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

az önce çişim geldi diye neden bu kadar sevindim? işimi sevmiyor muyum? konsantre olmak neden bu kadar zorlaştı?

kahveme normalden bir iki kaşık fazla krema koyarken neden her defasında çevreden gelebilecek muhtemel "oha"lara karşı kılıcımı kuşanıyorum? mutfak ne streslisin ömrümden yiyorsun bugün? nedir yani?

rüzgarda uçuşan tül perdelerle olayım nedir? neden okulda ders sırasında hep o aynı görüntüyü hayal ediyorum?

serdar

11/10/2005 12:14:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Neden anonymous birinin beni önemsemesini önemsiyor, seviniyor, al bak burdan download et diye Ferhat Göçer MP3ünü arıyorum, birinin beni önemsesini o kadar mı önemsiyorum?

Neden bilgisayarda fal bakarken sürekli olarak "bu hamle yerine su hamleyi yapsaydım fal çıkardı belki" diye düşünüyorum? Faldan yola çıkarak hayatın akışının da böyle anlık hamlelerden oluştuğunu mu düşünüyorum?

Neden başımın ağrısı hiç geçmiyor? neden geçmiyor, neden bitmiyor...

11/10/2005 01:33:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Onemsedigi kisi tarafindan onemsendigini gormek anonymous u coookkkk mutlu etti. Simdi de Ferhat Gocer i download ediyor. Tesekkurler emegine saglik.

11/10/2005 02:40:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Anlamsız bir rapor olacak galiba sonunda. Site tasarımın çok şık olmuş bu arada.

11/11/2005 11:35:00 ÖÖ  
Blogger Handan der ki...

Falci baci geldiiii. Yahu fal yazmak da ne zor işmiş, bakıp söylemesi ne kolaydı oysa.

İşte efendim, buraya yazıyorum ki okuduktan sonra silersin istersen.

Birşeye çok sıkılmışsın, kabarmış yüreğin. Ama çok sevdiğin birisi sana destek oluyor. Yavaş yavaş bu sıkıntıdan kurtuluyorsun. Nişan, evlilik gibi birşey gözüküyor aslında. Herkesin de gözü bunun üzerinde gibi.

İlk olarak dört kademe var önünde. (Burada hep kalpler olduğu için bu kademeler duygusal hayatınla ilgili olsa gerek) Çok yol yapacaksın, kısa mesafede bir yer bu, sürekli gidip geliyorsun.

Zayıf, uzun dalgalı saçlı (topluyor arkasında) kumral bir bayan çıkmış. Sanki hanene girip yakın arkadaşın olmak istiyor. Çok hoşlanacağın bir telefon konuşması yapacaksın.

Eh, yüzük de gördüm. Sanki başbaşa takılıyor bu yüzük.(A ha ha , ben seni evlendiriyorum ama umarım evli falan değildin sen Şebnemcim, falcılık hayatım sona erir valla :)(Ne bileyim canım, birisini daha bekar sanıyordum, çocuğu bile varmış meğer hatunun:)

Bir adağın varmış oluyor. Sevinç gözyaşın var. Boğa burcundan birisi seni şaşırtacak. (İyi yönde bir şaşırma)

Üç dileğin yerine geliyor. Kısmet kapısı açılıyor tabakta. Bir kısmetin bir sevinç gözyaşın var yine. Adağın burada da çıkmış. Sıkıntılarını atıyorsun.

Bu kadar canım. Fincanını yıkadım :)

11/11/2005 04:13:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Teşekkür ederim Handan, gelelim fal yorumlarına :)

Çok sıkıldım biseye çooook. Öyle böyle kabarmadı yüreğim, ama sanırım taştı artık, attım sıkıntımı. Bi dolu kişi destek oldu bana, burdan bile bilerek bilmeyerek bana destek olan o kadar çok kişi oldu ki... Nişan, evlilik uzak şeyler şu anda. Ama nedense herkesin gözü bunun üzerinde, minicik oğlan sevdamı bildiklerinden midir nedir?

Kademelerden birindeyim sanırım şimdi. Belkide ikincisinde, bilemiyorum, bekleyelim görelim. Yol var, uzak bir yere yazacam şimdi, yakın yeri bilemedim.

E çalmadı hala telefonum, onu da bekliyorum.

Bekarım Handan merak etme. Hayırlısı deyip geçiştireyim bu konuyu :)

Bekliyorum diğer konuları da, ağzından bal damlamış. Çok teşekkür ederim, haberdar ederim seni.

11/11/2005 04:21:00 ÖS  
Blogger Handan der ki...

:)

11/11/2005 05:17:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker