<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cuma, Temmuz 22, 2005

Universiade İzmir

Allah'tan, çalıştığım kurum ve Okçuluk Federasyonu'ndan bir mani çıkmazsa Ağustos'da Universiade'a görevli olarak katılacağım.*

Bizden bir başvuru formu ve bir dolu evrak istediler. En ufak bir abartma yok, şaka gibi:
Universiade maskotu EFE ok da atabiliyor
  • 6 resim
  • İkametgah
  • Sağlık raporu
  • Sabıka kaydı
  • Diploma örneği
  • Nüfus cüzdanı
  • Ehliyet
  • SSK kartı
  • Kan grubu
  • Vergi numarası

Unuttuğum var mı bilmiyorum ama bunların içinde en zoru başvuru formunu doldurmak oldu. Çünkü şapka bedenime kadar her türlü bedenimi sordular ve ben her zaman yaptığım gibi yalan söyledim. Kesin İzmirde, verdikleri şort bacaklarımdan daha yukarı çıkmamak için inat ederken ben akrobasi yapıyor olacağım. Şimdiden ter basıyor. (Ay sanki formu değerlendiren kişi, müstakbel kayınvaliden. Ne yalan yanlış bilgiler veriyorsun. De adam gibi ben filim diye, ne bu sıkıntı)

Bir de tatile gideceğimi sanan bir kesim var. Onlara "Ah ahhh" diyorum, buruk bir gülümseme ile bakıyorum o kadar. Neden? Çünkü bir önceki tecrübemde Mayıs ayında Antalyada beş yıldızlı bir otelde odam dururken, ben bir gece 12-02 arasında sahadaki prefabrik odada, iki plastik beyaz sandalyeyi birleştirip yatak, odadaki kornişten çıkardığım perdeden de pike yapıp uyudum. (Evet iki plastik sandalye fil taşıyabiliyor, ve evet belki azıcık bel vermiş olabilir sandalyeler.)

Yani biraz endişeli gideceğim İzmire. Tek tesellim sembolünün bile Yalıçapkını kuşu olması :) (İzmir kızları, geçmeyin önüme)

9 Yorum:

Blogger ilkay ve serkan der ki...

şeb bak şimdi, izmirden bana getireceklerin listesini veriyorum:

* narlıderede dükkanının vitrininde "şaşırmayın evet hepsi turşudur" yazan manyak turşucu amcadan 1 bardak turşu suyu.
* yerlisinden hatun
* kemeraltı girişindeki kuş sesi çıkartan amcadan bi tane o plastik hededen (küçükken alıp alıp attım yapamadım bi türlü bakalım yaş kemale erdi bi daha deneyelim)
* efe hakkında her türlü hediyelik eşya (pofuduk tüylü oyuncak(ofis masama koyarsam bütün kızlar bana heyran), mug, tişört (M), delgeç, zımba - sen daha iyi bilirsin kırtasiyelikleri)
* kaldırım taşı (mümkünse kordondan olsun, koleksiyonumun eksik bi parçasını tamamlamış olurum)
* bir pet şişeye de cumhuriyet meydanından deniz suyu doldur, bakcam ben gitmeyeli rengi daha da açılmış temizlenmiş mi.

hade iyi yolculuklar.

7/22/2005 11:38:00 ÖÖ  
Blogger ilkay ve serkan der ki...

bi de hiç sevmem ayar vermeyi; lakin: http://tasarama.com/?p=40

(ha bunun yeri burası mı, değil biliyorum. var mı itirazı olan:[buraya çatık kaşlarıma link][buraya da köpek dişlerime link])

7/22/2005 12:04:00 ÖS  
Blogger Erol der ki...

Çalış bakalım :)

7/22/2005 12:22:00 ÖS  
Blogger temhaangelio der ki...

Mernis projesini ilk hayata sokarken tu tür listeleri engellemek istediler ama yine başaramadı dengesizler. Ve sonuçta listeye bir isim daha eklendi : TC KİMLİK NO:

Sağlıcakla..

7/22/2005 12:26:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Erol, (uyuyan adam Erol) kuşlar bana aynı patronun ekmeğini yediğimizi fısıldadılar da...

TeMHa , listede bir şey unuttum diyordum, sen hatırlattın. Gerçekten de vardı :)

7/22/2005 12:57:00 ÖS  
Blogger Erol der ki...

Dogru fısıldamış ceng-i kuşlar..

7/22/2005 01:15:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Ya biliyordum işte biliyordum. Melbourne'den bile güzel bir bayan olduğumu söylüyorlar. Allahım, keşfedildim. Zaten 35 yaşımda * Melbourne gidecektim, erkene mi alsam ki?

7/22/2005 02:46:00 ÖS  
Blogger ilkay ve serkan der ki...

dear Redphi5h, you really made her day, perhaps you should go ahead:)

şeb sen nereye gidiyon otur oturduğun yerde. şu gençle eğlenelim biraz hue:) lan olm bu arada eğer burayı birine tercüme ettiriyorsan senden bahsetmiyoruz ha ona göre.

7/22/2005 03:34:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Yaw stress oldum. Simdi multinational bir tarafım oldu galiba. Hayır bi de önceden şu var. Acaba multilanguge bir blog mu yapsam. (Meteksan ahalisi sözüm size: m dilden n dile blog projesi yapalım mı? )

7/22/2005 03:52:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker