<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Çarşamba, Ağustos 10, 2005

Gece, İzmirden bildiriyor

Universiade 2005 için İzmirdeyiz. Sabah geldik, ve bir curcunanın içinde bulduk kendimizi. Yaka kartlarımızı aldık, bir dolu badireden sonra. İnsanlar, görevliler, sabahlamışlar, ortalık dağınık... Kıyafetler için bedenlerimizi yine sordular, söylemek zor geldi ama varmış Allahtan bedenim. Sanırım şortların içine zıplayarak girmeyeceğim. Haa, sponsorumuz mu artık bilmiyorum ama tüm donanım Adidastan. Gayet de hoş şeyler :) İzmirin yarısı lacivert pantalon üzerine beyazlı lacivertli Universiade t-shirt'ü ile dolaşıyor.

Hediyelik eşya bekleyen arkadaşlar. Benim bulunduğum yerde yok. Ama fuar alanında var, insanlar kapışıyorlar. Dükkan (seyyar araba) boş gözüküyordu, ama herhalde açılış bile olmadan tükenmez, merak etmeyin alacağım hatıralık şeyler. (Not: Çeydılcım, sen hiç merak etme. Verilen T-shirtlerden birini ne olur ne olmaz diye sana ayırdım, başka bir şey bulamazsam en kötü t-shirtun olacak.)

Henüz Internet vs. tam oturmadı, kahve olayımızı bile Migrostan yeni satın aldığımız kettle ile çözdük :) Dolayısı ile kısa bir not olarak merak eden varsa diye yazayım dedim.

Vaktim olmadığı için bkz veremiyorum ama vercek durumum olsaydı, blogu mail olarak kullanmak başlığına boş bakınız vermek isterdim.

Siz anladınız beni ;)

3 Yorum:

Blogger ilkay ve serkan der ki...

:):):):)holeeey L benim bedenim:) L çok büyükse M o zaman. amaan sen bilirsin işte. holeey çok sevindim holeey:)

tişört bedavaya geldiine göre bi tane de efe alman lazım artık farz oldu heueheu :))) evet iğrenç bi insanım biliyorum. saatim çok güzel ama hue:)

8/10/2005 11:50:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Duygu, tesekkür ederim :)
Ligeia, Özlemeye pek fırsatınız olmamış, dün yine kriz yönetimi yapmak zorunda kalmışsınız sanırım :)
Çeydıl, sen ne zannediyorsun burayı. Biri 60 kilo (Yücel) biri 100 kilo (Okyay) olan iki arkadaşımıza XXL beden kaldığı için o beden t-shirt verdiler. Ayakkabı sadece 38 numara var. 42 de giysen, 36 giysen onu veriyorlar. Senin t-shirt L. Ama ufak bir sorun var, burada onları giymemiz zorunlu olursa azıcık giyilmiş olabilir. Dün gece 11'de uğradım hediyelik eşyacıya, sayım yapıyorlarmış, bu sabah 9'da uğradım kapalıydı. Resmi açılış bugün. Elimden geleni yapıyorum, kendime de almak istiyorum. Sorun olursa kızmayın olur mu bana.

Ha, bu arada, valla ben daha hiiiiç özlemedim Ankarayı, backup alınamayan ofisi, çatışmaları, kaygıları, arasam mı aramasam mı çelişkilerini :) Keyfim yerimde yani.

Haftasonu delilik yapıp gelsenize :)

8/11/2005 09:53:00 ÖÖ  
Blogger Wanna Run der ki...

Özledim memleketimi. Selam söyle benden Gece...
:)

8/11/2005 11:07:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker