<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Perşembe, Temmuz 28, 2005

Bıcır bıcırım bugün

Dün gece öyle bir ayar aldım ki birinden! Ayar sırasında üzüldüm, hatta tamam ağladım da azıcık, "noluyor be niye fırça yiyoruz iki dakka bir sorunumuzu anlatıyoruz" diye. Ama telefonu kapatınca fark ettim, hizaya geldim.

Dersin özü şu: Sorunun varsa, ya çözmeye çalış adam gibi, ya da ağlanıp sızlanıp durma.

Sonra yattım ben uykuya/rüyaya...

(Eski) Sevdiceğin motorunun arka koltuğunu işgal ettiğimiz dönemlerden beri ulen benim neyim eksik ben de ivme istiyorum diye düşünüyorum ya, bir de son bir iki gündür bir komşu blogda bu konuda yorum falan yapıyorum. O sebepten herhalde rüyamda motor kullanıyorum ben.

Boyuma posuma uygun güzel bir şey almışım. Ehliyet de cebimizde. Ama gel gör ki kocaman bir yastık taşıyorum önümde. Yastık da yastık yani, hani eskilerin bi yastık da kocatsın dedikleri türden. Dolayısı ile yine ivmeyi hissedemiyorum, yine yolu göremiyorum.

Bu durumda ben ne yapıyorum?Tabi ki söyleniyorum. "O kadar kastım motoru kullanmak için bu yastık yüzünden hiç birşey yapamıyorum" diye ağlayıp duruyorum ama o yastığı ordan kaldırıp da arkama koymak aklıma gelmiyor. İlla taşıyacaksam bu yastığı arkamda da, beni engelleyemeyecek şekilde taşıyabilirim diyemiyorum (Bak, inceden inceye ders var buralarda, okumadan geçme yolcu)

Sonra sabah oldu, ben uyandım. "Ulan" dedim "dün fırça yemiştik, gece rüyasına yatmışım gibi bir de manalı rüya patlatmışım, tam pekişti hadise. " Kalk hadi kalk, yeni bir gün bugün.

Ve işte bıcır bıcırım bugün...
Ve tenk yu sir :)

7 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

Bombasın seeeennnn…. Acıtma kendini, acıtma kendine… bi yere kadar iner acılar, zırlayıp da tüketemiyosan kabullen bari… sende (saklı) kalsın, bi ara arayınca bulamazsın bile nereye koyduğunu… (kendi istedi valla...)

7/28/2005 11:58:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

Gündüz (hadi afişe edeyim seni, Koray), tesekkür ederim.

ligeia, ben de diyorum sandman kim? Niye pazarlık yapmışlar? Sağol aydınlattın beni :) Bana gönderdiğin için teşekkür ederim :)

7/28/2005 01:57:00 ÖS  
Blogger Wanna Run der ki...

Dolaylı da olsa rüyanı süsleyebilecek kadar bırrrrrn bıırrrrrnnnn yapabildiysem ne mutlu bana. Rüya sırasında yastığına çok sarılmış da olabilirsin o yastığı görmek için, istesen kaldırabileceğin bir engeli temsilen de girmiş olabilir rüyana yastık kanımca:) Ancak şunu diyebilirim ki motora binmeye başlayınca daha çok görüyorsun rüyanda. Tesadüfe bak kocamla sabah kalktığımızda birbirimize rüyamızda motor kullandığımızı söyledik:)Gerçi o bir üst modeli kullanıyormuş bense popomu (kibar olayım) acıtan bir modelde Çin mahallesine benzer bir yerde yol alıyordum:) Artık ruh halimizi sen çıkar oradan;)

7/28/2005 03:04:00 ÖS  
Blogger ilkay ve serkan der ki...

yahu evet al sen bi tane brn brn, zamanı geldi, bak artık park etmeye üşendiğin için tunalıya bile götürmüyosun, napcez bu beyle gitmez bilmem ben ha.

sana boynumuz eğeriz sanma
hakkımızı gelir alırız zorla**

diyor gençler.

çok fena uyuşturucu almış gibiyim (tahmin ediyorum, denemedim, iyi aile çocuğuyum ben). uykum da var ondan; ama bu şarkı böyle yaptı beni.

7/28/2005 04:51:00 ÖS  
Blogger ilkay ve serkan der ki...

heuheheuhu işte beyle afern afern :) nolcak bu karşı konulmaz cazibem bilemicem.
bakınız da bakınız

7/28/2005 05:18:00 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

Sevgili kızım.. Rüyanda yastık görmen, güvenli bir ortam arayışındır. Yatıp uyucan yani. Sorunlarını unutmuş olacan. Yastığı önüne alman, sere serpe yatmaktır. İyi bişiydir yani.. Arkana koyman ise, düşünceksin demektir.. Düşünce pozisyonudur o.. Temelde yastık, seni rahat ettiren birşeydir.. Bundan sonra da bıcır bıcır olacaksın, böylelikle bizleri de mutlu edeceksin gibi bir anlam çıkıyor rüyandan. Çok da uyduruk olmadı aslında.. Yok yok iyi bi yorum oldu.. Sevgiler.

7/28/2005 07:02:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Wanna Run, benim motorlu rüyalarımı sık görmeme daha en az 1,5 sene var o zaman. Oğlumun(arabamın) borcu bitmeden bi de kız alırsam yanına, bozulur bizim oğlan.

Ufuk hocam, ağzınızdan bal damlıyor yine. Merak etmeyin bıcır bıcırım hala

Sokak kaçkını, bi sen yakaladın beni galiba :P Yok sevdicek eskidi maalesef. Pek tekin artık buralar.

7/29/2005 09:23:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker