<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Perşembe, Temmuz 21, 2005

Çatlasın Düşmanlar

Ereğlide mutlu mesut haftasonuGeçen sene Nisan ayı, hadi dedik 4 kız bi Ereğli seyahati yapalım. Burası kritik, çünkü 4 kızın olduğu bir tatilde muhabbetin ne olmasını beklersiniz? Manikür, kim kiminle nerede, yemek , ne bileyim erkekler falan. Ama biz de öyle olmadı. Biz full-time askerlik konuştuk!

Çarşı saatleri, komutanlar, "yazıcı olsak mı, olmasak mı" ikilemleri, "yok olm, bilsen de bilmiyorum diyecen" geyikleri... Neden, çünkü benim dışımda kalan 3 kızın sevgileri henüz 1 haftalık askerlerdi. Ve ben de daha önce bir kısa dönem askerlik bitirmişim (Hayır, erkek değilim. Ve hayır, erkeklerin kızları da alsınlar askere bedduası henüz tutmadı. Jargona uygun şekilde asker yolu bekledim demek istiyorum). Kızlar habire bana soru soruyorlar.

- Ne zaman çarşıya çıkar?
- Ne zaman dağıtım olur? Dağıtım neye göre?
- Arayabilir mi ordan?
- Kaç kişi kalıyorlardır?

Ben ukalalık üstüne ukalık yapıyorum ama bir yandan da "Canım belli olmaz, gittiği yer değil komutanı önemli, her yerde farklıdır bunlar" diyorum çünkü bizim eniştelerden biri Hakkari'de, kızın aklı çıkıyor.

Kendimi "Türk Silahlı Kuvvetleri, Asker yolu bekleyenlerin moral eğitim merkezi" gibi hissetsem de, o seyahat son derece keyifli geçti, tadı damağımızda kaldı. (Ama benim rahatlığıma, umursamazlığıma kızların nazarı değdi, bir sonraki celp döneminde ben bi kısa dönem daha yaptım, geldim)

Hafta sonu biz yine Ereğlideyiz.Bu sefer yeni durumumuzun tadını çıkaracağız.*

5 Yorum:

Blogger ilkay ve serkan der ki...

tiplere bak, kolejli kızlar sizi :)
hayırlı olsun tezkereleriniz.

ps: aslında hepimiz birer erol değil miyiz? kavga etmeyelim gençler, nütfen.

7/21/2005 02:41:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Çeydılcım, canımcım... İçlerinden bi ben kolejliyim valla.
Ligeia, valla her kıza bir defa tavsiye ediyoruz. Benim asker yolu beklemek ile ilgili bir benzetmem var, çok defa söylemişimdir. Hani sınavın çok iyi geçer, bilirsin A alacağını, ama yine de notların asılmasını heyecanlanla beklersin. Bu onun gibi bir duygu. Belki biraz abartı olacak ama benim gibi anaç biri için doğru, bebek beklemek gibi... Gün sayıyorsun, sayıyorsun, sonra herşeyin seninle oluyor.

Sokak kaçkını, aslında bir jandarma, bir de havacı bekledim.Acaba bir de denizci mi yapsam diye düşünüyorum zaman zaman :) İşin gerçeği, sevgili adaylarımızda -bu yaşta ne sevgilisi, koca meraklı olduğum anlaşılmasın diye sevgili diyorum- askerliğini yapmış olma şartını arıyoruz artık. bkz: pazarlama planı

7/21/2005 09:21:00 ÖS  
Blogger psychedelicpink der ki...

hahaah tgrt deki asker programlarını izlerler ya :))
Ben çok gülerim de (hayır asker yolu beklemedim) :D

7/21/2005 10:59:00 ÖS  
Blogger Erol der ki...

Asker yolu beklemek

Burada ki vaziyet nedir?
Asker, yolu mu bekler. Hangi yolu, Sokak Kaçkın'ının bahsettiği şu 250 küsür kmlik yolu mu?
Beklediğiniz yol, size Devlet tarafından geri dönen vergiler niteliğin de sağlanan bir yol mu?
Ereğli yolu bekliyor olmayasınız ;)

Keselim.
Kusalım.

ps: Bu yaşıma geldim bu kadar erol 'u bir arada görmedim :)

7/22/2005 12:55:00 ÖÖ  
Blogger Erol der ki...

Gece,
buraya ilk geldiğim de kimse yoktu. Şimdi bayağı bir gelen, giden var. Ve Sol kulagım cınlıyor bazen seninle bir ilgisi yoktur umarım ;)

İyi şebler..

7/22/2005 12:58:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker