<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Çarşamba, Temmuz 20, 2005

"Burnun Eğri"

Gece çalışan gece(alt tag bulmusken vereyim, usability expertler kızabilir)Çok geç değil saat. Ama sabah 7'de başladım mesaiye, yoruldum. Yalnızım şirkette, gönlümce bağırıyor Şebnem Ferah. Söndürdüm tüm ışıkları, sadece küçük masam lambam açık. Ankaranın ışıklarını görüyorum. Aşağı yukarı şöyle bir durumdayım, ama masam daha derli toplu, bir de müşterilerimin hepsi evlerinde keyiflerindeler, o yüzden kulağımda telefon yok. Yalnızım, yapayalnızım.

Yine başladı baş ağrım. Bütün gün rahat bırakmadı ki zaten. Baş ağrım ile Şebnem Ferah çığlıkları arasındaki korelasyon aklıma geliyor. Ama ilgisi yok, benim sadece burnum eğri!

Geçen sene bir zamanlar... Bir ağrı yapıştı başıma kaldı. Internet kazan ben kepçe, ağrının olası sebeplerine bakıyorum. Ve sonunda yine teşhisimi kendim koydum: gerilim tipi baş ağrısı (yani "stresstendir canım, bi ilaç al geçer"). Ben koydum teşhisi ama ağrı geçmek bilmiyor ki. Eyvah dedim, yanlış teşhis. Zaten pimpirikliyim. "Yoook yoook, var birşey beynimde" diyorum. Saçlarımı boyatma zamanım gelmiş, ama şimdi beynimde bir şey olur da kestirmek zorunda kalırsam daha çok üzülürüm diye boyatmıyorum.

Neyse, sonuçta tuttum doktorun yolunu. Ben anlattım ağrımı, o muayene etti beni. Teşhisimi doğruladı ama emin olmak için beyin bişeysi istedi. Başka bir sıkıntı olmasın diye. Ama sanki kadın bunu dememiş, "2 güne kalmaz ölürsün, kesin beyin tümörü var" demiş gibi endişeliyim.

Valla bu resmin amacı hadi burnuma güzel de değilÇekildi filmim nihayet, doktorum baktı, baktı. "Evet, bir sıkıntı yok, gerilimden oluyor, ha bir de burnun eğri." Ben bu şokla, soramadım doktor hanıma, bunun başımın ağrısına etkisi var mıdır diye.

O sırada tek aklıma gelen ise: "Haydaaa, en beğenilen yerimiz olan burnumuza doktor raporu ile eğri de dendi ya! Eh,bari gidip saçımı boyatayım. "

10 Yorum:

Blogger hayalperisi der ki...

sac rengin ve burnun süper o doktoru birlikte dövelimmi?

7/20/2005 11:53:00 ÖS  
Blogger TASARAMA der ki...

[öz hakiki Erol]:Ben bildim bileli pinpirikli ve de "Gerilim tipi baş ağrısı olan" insana yani sana, gerileme, mesai yapma desem ne fayda!? Şimdi şimdi o kadar mesainin neden gerektiğni anlıyorum sanırsam, belkide kendi yorumum ama zamanını [hayatını] geçirmen gereken birşey varsa bu ne masandaki tek ışınğın eşliğindeki "şebnem ferah" ne de beyninde "birşey olup olamdığını sorumdurduğu" dokator(lar), belkide şöyle onbeş (15) kişiye helalinden bi kahve yapıp seçtiğin bir tanesinin falına baksan, baksan 5 dakikalığına herşey, ya da 1 dakikalığına saatin kaç olduğuna baksan (www.humanclock.com) belki basitleşir birkaçı, nebileyim... yeter ki burnunla uğraşma, çünkü hakkaten güzel.

7/21/2005 12:51:00 ÖÖ  
Blogger psychedelicpink der ki...

Walla ne güzelmiş burnun. Nazar değdirmişlerdir belki :)

Aklıma şey geldi;
"Deveye sormuşlar neden boynun eğri, nerem doğru ki demiş" :D

7/21/2005 01:36:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

Evet evet amacıma ulaştım, herkes burnuma güzel diyo, sabah yolda karşılaştım ligeia ile, günaydın yerine "güzel burunlu" şey dedi. Valla kimse farketmeyecek diye ödüm kopuyordu, şimdi neremden bahsetsem ki? :P

Hayalperisi,Doktorun suçu yok valla, film de ben de gördüm, kemik eğri gözüküyor. Dövmesek de olur yani.

Erol, en öz hakiki Erol, valla bu Erol kim, bizim Erol mu sorularına açıklama yapmaktan fenalik gelmişti. İyi ki gösterdin kendini. Çözmüşsün yahu beni. Ama yeni yerde pek kahvelik ortam olmuyor, kaçamıyorum. Hadi gelin şöyle bol köpüklü bir kahve içelim, mesai yaparken.

Psychedelincpink; aman efendim o sizin güzelliğiniz :) İtiraf ediyorum ben sevmem burnumu. Kocaman geliyo bana(önden bakınca) ama yine de çoook teşekkür ederim.

7/21/2005 08:14:00 ÖÖ  
Blogger Erol der ki...

[Sonuncu Erol]
Şebnem Ferah - Loş - Doktor - Eğri (denen) Burun - Ağrı - Yalnızlık - Çığlık - Tümor - Saç boyamak = ?

7/21/2005 10:03:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

bence dudakların ve gözlerin de güzel. hele birde sürme çektin mi gözlerine...
yaptığın kahveler zaten ayrı bi güzel ki ben esasen kahve içmem ama sen yapınca içmemek mümkün olmuyo.
şimdi şöyle bir düşündümde, ne kadar uzun zaman oldu şöyle senin elinden çıkma bol köpüklü bir kahve içmeyeli, özledim...
yengeç kadını ne de olsa, eli tatlı bi kere. ne yapsa yenir. :)
(sakın bunu bi cheesecake yapsanda yesek diye söylediğimi zannetme, başka bişi olsa da olur :P )

7/21/2005 10:12:00 ÖÖ  
Blogger ilkay ve serkan der ki...

[gerçek erol benim]: şeb, mümkünse başka şeylere kafa yoralım, hadi canım, hadi güzel yavrum, kalk git bi yüzünü yıka, geçer başının ağrısı, oturma öyle patates gibi hade canım.

7/21/2005 11:39:00 ÖÖ  
Blogger Erol der ki...

[aramızda sahte Erol'lar olabilir] :p

7/21/2005 01:12:00 ÖS  
Blogger houston der ki...

Sebnem Hanim, tum zamanlarin en sıkımlık burnu diyorlar sizinki için.. Bu konuda ne diyorsunuz?

7/21/2005 03:07:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Houston, sen böyle deyince sıkılıp hatta ısırılıp acıyan burnum isyan etti, ay ben bu adamın sıkıştırmalarından hala mı kurtulamadım diye :P

Bu arada, kahvemize, cheesecake'imize, burnumuza övgümüzü aldık. Yarın popomu yazacam, ay bakın kocaman diyeceğim, sizde yoook canım diyeceksiniz. Tamam mı?

7/21/2005 09:28:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker