<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Çarşamba, Temmuz 06, 2005

Amasra Işıkaltın Otel

Bizi üzen, zor durumda bırakan, kızdıran, saygısız bir otelin, Amasra Işıkaltın Otelin hikayesidir bu. Amanın sakın ha gitmeyin, sizi de üzerler belki diye yazılmış. Maduriyetin tam anlaşılması için detaylıca yazılmış. Ama ana fikir basit, tavsiye etmiyoruz, aman diyoruz...

Hikayemiz ise şudur:

Eski sevgilinin askerden döneceği zamanlar… Askerliğinin bitmesine daha 1 ay var ama, ben o dönünce yapacağımız tatil en güzeli olsun istiyorum, elimde harita, önümde internet, planlıyorum tatili. Güzel bir batı Karadeniz turu

Amasra’da da kalacağız 2 gece. Internetten bakıyorum en güzeli, en iyisi Amasra Işıkaltın Otel. Arıyorum hemen rezervasyon için, telefona çıkan kişi “Mayıs defteri henüz açılmadı, rezervasyon yapamıyorum ama not alabilirim” diyor. O kadar erken aramışım yani. Tamam diyorum, siz not alın. Bir yerden de sağlam tüyo almışım, detaylı tarif veriyorum “ en üst kat, arka cephe, en soldaki 4. ve 3. odayı ayırır mısınız?” . Not alıyorlar…

Ben 2-3 günde bir Işıkaltın Oteli arıyorum, “Açıldı mı Mayıs defteri, tamam mı bizim rezervasyon?” Siz merak etmeyin diyorlar. Ve nihayet açılıyor Mayıs ayının rezervasyon defteri. Ben yineliyorum özellikle hangi odaları istediğimi. Tamam diyorlar, ben teklif ediyorum bu sefer, her şey garanti olsun diye, “Aman diyeyim ortada bırakmayın beni, isterseniz kaparo yollayayım” Hiç, ikiletmiyorlar, kaparo da değil üstelik, bir gecelik ücreti peşin alıyorlar.

Karadenize gitmemize 2-3 gün kalmış, ben tekrar arıyorum oteli. “Parayı aldınız, odamız tamam, sorun yok değil mi?” Bayan “her şey tamam” diyor. Artık aşmışız odaların durumunu, yatakları bile teyit ettiriyor bayan. “Yalnız istediğiniz odada yataklar iki tane tek” Ben diyorum “ne önemi var, yeter ki o istediğim odalar olsun.”

Upuzun bir yolculuktan sonra varıyoruz Amasraya. Otele giriyoruz. Telefonda benim konuştuğum bayan, resepsiyonda. Anahtarları uzatıyor bize, 103-104 nolu odalar. Yanımızdaki arkadaş hemen uyanıyor, “Biz en üst kat istemiştik, sorun ne?” Bayan son derece emin kendinden “Ben başka oda verdim size”. Hadi ya, neden? “Grup geldi, oraya verdim onları.”

    1. Cep telefonum var,arayıp bana sordun mu?
    2. En az 3 kere telefonda özellikle oraları istediğim zaman veremem dedin mi?
    3. Ben otele geldiğimde bana bunun açıklamasını ben sormadan yaptın mı?
    4. Parasını aldığın bir hizmeti yerine getirebildin mi?
    5. Tur operatörünü üzmemek için bana saygısızlık yaptın mı?
    6. 6 saatlik yorucu bir yolculuktan sonra bana yeni otel arattırdın mı?
    7. Bir defa olsun özür diledin mi?

Bunların hiç biri olmadı, Amasra Işıkaltın Otelde. 19 Mayıs tatiliydi, müşteri bulacaklarını biliyorlardı, Amasradaki tüm oteller doluydu. Bu da müşteriye, ya da söz verdiği birine saygısızlık yapmayı haklı gösteriyordu onların gözünde. Biz de, son derece misafirperver davranan ama oda standartları olarak planladığımızın çok altında bir yerde kalmak zorunda kaldık.

19 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

SİZİ TEBRİKEDİYORUM.HERKES BU ŞEKİLDE DAVRANSA BU EDEPSİZLİKLER SON BULUR.

9/28/2007 11:52:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Kalıcaktık otelde.. hatta deniz manzaralı güzel bi kaç oda isticektik..

Artık güvenip ayırtmam..

Teşekkür ederiz..

4/21/2008 04:15:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

ya teşekkür ederim. ben de bu haftasonu için rezervasyon yaptıracaktım ama artık daha önce kaldığım yerlere gideceğim.

sevgiler.

4/29/2008 03:37:00 ÖS  
Blogger Unknown der ki...

EVET TÜRKİYEDE HANGİ OTEL OLURSA OLSUN MUTLAKA SİPARİŞ VE ONAYLARI FAXLA YAPMAK GEREKİYOR. ÇÜNKÜ ÇOK RAHATLIKLA "BEN ÖYLE BİRŞEY DEMEM" DİYEBİLİYORLAR.. IŞIKALTIN OTELDE ÖZELLİKLE AKŞAM YEMEKLERİ, ve ÖZELLİKLE DENİZ ÜRÜNLERİ HARİKA, HELE SALATALARINI HALA UNUTAMADIK.. AMA RECEPTION'a GELDİĞİNİZDE BÜTÜN İYİ İZLENİMLERİNİZİ ÖZENLE SİLİYORLAR

10/29/2008 12:19:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

çok basit bence bu kadar nedenden dolayı bu kadar tahrik etmek saçma alttarafı rezervasyon karışmış bu kadar agresif tavırlar peşinde koşmak saçma olmuş gidecektim de artık kesinlikle gitmem gülünç duruma düşmeyin ben her yaz gidiyorum bu otele bu arkadaş bence farklı şeyler peşinde bir kişinin yorumu ile hemen peşinde koşmayın bence

1/07/2009 04:28:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

basit bir olayı bu kadar abartmasan keşke .. senin amacın sevgilinle aynı oda da kalıp iş tutmak ve onlarda sana bu fırsatı vermişler... gerisi boş.. amacına ulaşmışsın işte.. bir odada aynı yatakta sevgilinle işi pişirmişsin daha ne istiyorsun ???

7/08/2009 09:40:00 ÖÖ  
Blogger Unknown der ki...

şu hemen üstteki Adsıza;

sürekli kıyı köşe, boktan yerlerde iş tutmak zorunda kalıyosun ki 4 duvar pek cazip geldi heralde sana :)

doğru düzgün okumadan, sırf komplexlerini kusmak için yorum yaparak medeni cesaretini gösterdiğin için tebrik etmek lazım seni.

7/08/2009 10:13:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

Tahminim odur ki "adsız" arkadaş şu anda defalarca F5 yapıp ne yazdığımı merak ediyordur.

Kendisini merakta bırakmak olmaz deyip aslında ne silmeyi ne de üzerinde konuşmayı gereksiz bulduğum yorumu hakkında konuşayım azıcık.

Ama "deniz" arkadaşımıza haksızlık olmasın, önce onunla başlayayım... Acaba ne gibi birşey peşinde olabilirim arkadaşım? Kaldığım otelin adını bile vermemişim. Hani oraya gitmeyin ama buraya gidin desem, dersin ki rakibe çalışıyor. Sen yorumu yazalı çok olmuş, sallamamışım seni, ama cidden şimdi düşünüyorum da Amasra Işıkaltın Otelini kötülemek için yazılanın dışında ne gibi bi nedenim olabilir?

Gelelim adsız isimli vatandaşa... Ne yazsam bilemedim... O kadar sığ o kadar anlamsız bi yorum olmuş ki... İş tutmak nedir? İş tutan varsa, bundan iş tutamayana düşen vazife nedir? Mevzunun özünü bu kadar algılaman kişisel tatminsizliğin, örümcek beynin ya da başka çıkarların sonucu mudur?

Bu yazı yazılalı tam 4 sene olmuş. 4 sene süresince sadece otelin web sitesini yaptığını söyleyen birileri ile konuştum. Olayın kişisel bir takım hatalardan kaynaklandığını söylediler. Otel yetkilisi değildi, kişisel insiyatif kullanarak benden yazıyı kaldırmamı rica etti. Ben de otel yetkililerinden birinden bu konuda özür rica ettiğimi söyledim. Ancak bu özür hiç gelmedi.

Bu yazının Google'da otelin kendi web sitesinin hemen altında listeniyor. Bu durum sanırım birilerini rahatsız ediyor?

Öyle midir adsız?

7/08/2009 02:15:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

ne kadar ayıp bir şey ya? o yorumu yapan kişi otelden biri değilse bile oteli çok küçük düşürücü bir davranış, bir yetkili çıkıp bir şeyler söylemediği sürece bu yazı sonuna kadar burada kalmalı. yaşanmış bir şey var ortada.

9/08/2009 12:09:00 ÖS  
Anonymous naile der ki...

Çokta talihsiz olmayan bir durumla karşılaşmışsınız. Ben de sizin yorumunuzu okuduktan sonra otel rezervasyonu yaptırmakta kararsız kalmıştım; fakat denemekten ne çıkar dedim ve eşimle beraber bu otelde kalmaya karar verdik.
Otel personeli inanılmaz yakın davrandılar, odalar ise son derece temiz ve ferahtı. Kaldığımız oda yan cephe olmasına rağmen deniz çarşaf gibi önümüzde uzanıyordu. Biz her şeyden çok fazla memnun kaldık. 2 günlük bir tatildi bizim ki ve Eskişehir'e dönerken oradan ayrılmayı hiç ama hiç istemedik. Bence kalınabilecek en iyi otellerden bir tanesi demiyorum. Çünkü en iyisi...

8/07/2010 09:06:00 ÖS  
Anonymous serhan der ki...

ya arkadasım sacmalamayınn ya allah askına bende bu sacma yorumları okuyup rezervasyonumu ıptal edıcektım ama ıyıkı gıttım kaldım.dubaıde mımarım ve hayal ettıgınız en ıyı otellerdede kaldım. 20 gun once ızne geldıgımde nısanlımla beraber ısıklatın otele gıttım ve suıt odalarından bırınde 1 hafta kaldım.gerek otelın potansıyelı gerek musterıyle olan ılıskısı cok ıyıydı.ve gıdıp baska otellere rezervasyon yaparsanız yanıldıgınızı gıdınce anlıcaksınız..eger gercekten temız sık luks ve denız manzaralı romantık bı oda ıstıyosanız mutlaka burayı secın.reklam fln yaptıgım yok ama bıdaha gıdıcem muhakkak.tesekkurler

9/16/2010 01:12:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

size öyle bir şanssızlık oldu diye herkezde öyle olacak diye bir şey söz konusu olamaz ayrıca grup gelmişde olabilir orası halka açık ve kaliteli bir yer çogu sanatçılarımız kalmış kalmakta lütfen kötülemeyelim

6/23/2011 03:40:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

bu oteli kötülemek amaçlı yapılan komplodurrr böyle sözlere taviz vermeyelim arkadaşlar orası çok güzel bir şehirimiz

6/23/2011 03:43:00 ÖS  
Blogger merol der ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

8/02/2011 12:38:00 ÖS  
Anonymous ilknur der ki...

üzerinden epey bir zaman geçmiş ama yazdığınız gibi otelin adını aratınca otelin web sitesinin altında çıkıyor bloğunuzda paylaşmış olduğunuz bu kötü olay... sizi çok iyi anlıyorum çünki bayanlar ayrıntıcıdır ve planladıkları şeylerin kusursuz bir şekilde ilerlemesini ister bunun içinde işini tesadüfe bırakmaz yada sansa öncelikle sizin bu yazınızdan sonra otel ile ilgili önyargılarım oluştu bende üç günlük kısa bir tatil için yer ayırttırdım ve telefon açıp sorun yaşamak istemedğimi netten hoş olmayan şeyler okuduğumu dile getirdim (burada bunu söylememin sebebi otel yetkilelerinin geçte olsa belki sizi arayıp gönlünüzü alacak bir konuşma yapmasıydı işin aslında) bana direk 202 numaralı oda dediler ve gittiğimdede oda ile ilgili bir sorun yaşmadım otelin konumu çok iyi çalışanlar soğuk genelde resepsiyondaki bayanlar ama olabilir (burası türkiye) üst kattaki restoran bir harika diyebilirim orada ilgi alaka süper menüsüde çok iyi. temizlik noktasında ortalama bir otel bence ne çok iyi ne çok vasat kahvaltıda gene aynı şekilde ortalama... tam karşınızda plaj denize girmek için ideal zaten amasra küçük bir yer merkezde... ve üzücü olan okuduğum yorumlar içinde kendini bilmez diyeceğim artık hoş olmayan bir uslupta yazmış olduğu yorum siz cevabını çok iyi vermişsiniz... yazmış olduğunuz yazı otel için bir utançtır bence sizden özürdilemeleri lazım diye düşünüyorum... neyse bu vesile ilede bloğunuzu arada takip eder oldum.
sevgiyle kalın...

8/29/2012 01:17:00 ÖS  
Blogger Gamze der ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

1/29/2016 07:11:00 ÖS  
Blogger Gamze der ki...

IŞILALTIN OTELMİŞŞŞ.YALOVADAN BİR YAKINIM GEÇEN YAZ SONU OTELİN MET EDİLMESİ ÜZERİNE BİR GÜNLÜK KONAKLAMAK İÇİM OTELE GİTTİ.ÇOK MEMNUN KALDI ÜCRETİNİ NAKİT ÖDEMİŞ VALE ARABASINI GETİRMİŞ ARABAYA KADAR EŞLİK ETMİŞLER VALEYE BAHŞİŞİNİ VERMİŞ OTELDEN SENEYEDE BEKLERİZ SÖZLERİYLE UĞURLANMIŞLAR VE BİZEDE KESİNLİKLE GİTMELİSİNİZ MÜKEMMEL BİR YER OTEL GÜZEL DEDİLER BİZDE BU YAZ TATİLİMİZİ OTELDE GEÇİRMEYİ PLANLIYORDUK Kİ BU GÜN ALDIĞIM HABER BENİ ŞOK ETTİ.ARADAN ÜÇ AY GEÇMİŞ VE İCRA TAKİBİ BİLDİRİMİ ALMIŞ OTELİ ARAMIŞ ÇALIŞANLAR PATRON DÖNER SİZE DEMİŞ BİR DAHA ARAMIŞ AYNI CEVAP SONRASINDA ÇOK GEÇMEDEN YAKINIM METİN SAĞDIÇ IN 5ARACINA BİRDEN HACİZ GELMİŞ VE ELİMDE ŞUAN İNANAMADIM OTELİ ARAMIŞ OTEL İŞLETMECİSİ ÇALIŞANI HER NEYSE O KİŞİ GEVŞEK BİR ŞEKİLDE BİZDEN ÇIKTI PARANIZI ÖDEMEDİNİZ DENİLMİŞ YAKINIMDA BEN SİZİ ARADIM NEDİR BU DİYE DÖNMEDİNİZ BİZ DÖNDÜK SİZ YOKTUNUZ DENİLMİŞ SAÇMA SAPAN AÇIKLAMALAR BİR OTELDEN VEYA BAKKALDAN ÜCRET ÖDEMEDEN NASIL ÇIKILIR VE ARAÇINDA AYAĞINA KADAR GELİCEK SENEYEDE BEKLENDİĞİNİ SÖYLİYCEKLER SONRADA 220 TL ÜCRETİNİ ÖDEMEDİN 5 ARACINA HACİZ GETİRDİK DENİLCEK BÖLE BİR MANTIK YOK SEN ARANDIĞKNDA ÇIKMA HACİZİ BAŞLATTIĞINDA ORTAYA ÇIK KONUŞ .ŞİMDİ BU OTELİ ÖVEN KİŞİLER NAKİT ÖDEME YAPMA YAPARSAN DURUM BU ÇÜNKÜ OTELİN FARURA MANTIĞIN YOK KREDİ KARTINLA YAPKİ ELİNDE DELİLİN OLSUN YOKSA SENİDE BU DURUMA GETİRİRLER BİLGİNİZE BİZ CAHİL DEĞİLİZ KİMSENİN AHI KİMSEDE KALMAZ ALLAH IM ÖBÜR DÜNYADA HESABINI SORAR.

1/29/2016 07:41:00 ÖS  
Anonymous Tamer Işıkaltın der ki...

Merhaba
Işıkaltın Otel olarak saygı kuralları çerçevesinde her türlü olumlu ve olumsuz görüşlere açığız.Şirket politikamız olarak misafirlerimizin güveni,konforu ve rahatlığı bizim için birinci koşuldur zira onlardan güç almaktayız.Bizimde farkına varmadan bazı hatalarımız olmakta mesela şuan açılan sayfanın açılmasına konu olan olay hizmet hayatımıza yeni başladığımız dönemlerde olmuş bir olaydır ve doğrudur.Kendilerine sonradan ulaşmayı denedik ama kısmi şekilde ulaştık, konaklamanın üstünden uzun süre geçmesine rağmen tekrardan özür dilerim. Konu tamamen kişisel hatalardan gerçekleşmiştir ve gerekli uyarılarda yapılmıştır.

Gamze hanım ;
Sizden ricam, konuya hakim olmadığınız, kulaktan duyduğunuz konularda karşınızdaki kişileri farkına varmadan ağır ithamlarla suçlayabilirsiniz bunun için daha dikkatli olmanız.Yukarıda yazmış olduğunuz konuda, otelin bütün kameraları izlendikten ödeme alınmadığından emin olunduktan sonra hukuki süreç başlamış ve misafir davadan çekilmiştir.Ödeme yaptığını hala düşünüyorsa hukuki yollara başvurabilir.Aklınızda yinede soru işaretleri varsa sizi bilgilendirmekten mutlu olurum.İyi günler dilerim.

Saygılarımla
Tamer IŞIKALTIN

7/30/2016 06:52:00 ÖS  
Blogger Unknown der ki...

Tur ile gittiğimiz Amasra gezimizde akşam yemeği için gittik hava buz otel dahada buz kalorifer yanmıyor mu dediğimizde 'yanıyor bence siz üşüyorsunuz 'diyor garson bey 10 kişiye 4 tabak az az balık gelmesi 2 salata bayat ekmek getirip 50 dakika köfte siparişi için bekletmesi standar menüde olan TATLI kahvaltılık helva olması balığın yada manzaranın güzelliğini baya örtüyor köfte 50 dk geç gelip kabul etmediğimizde parasını zorla almasıda cabası çay varmı ikram değil paramızla alıcaz dedik sıcak servisimiz yok denildi nasıl balık olan restoran ta çay olmaz velhasıl grupla gidiyorsanız insan muamelesi göremiyorsunuz paranıza yazık verdiğimiz paraya daha iyi hizmet görülecek çok yer vardır müşteriler insan değil para olarak görülüyor Hatanız varsa düzeltin bunlar bir müşteri için ufak tefek hatalar değil

4/23/2017 08:16:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker