<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cumartesi, Eylül 09, 2006

benim saçlarım çok güzel

Dün akşam ilk defa, gittiğim bir mekanda yanıma biri geldi, saçlarımın çok güzel olduğunu ve etkilendiğini söyledi, telefon numaramı istedi. Vermeyince o mekana ne sıklıkla gittiğimi sordu, (o mekan = öğle yemeklerimin ve akşam yemeklerimin yarısını yediğim yer, şirketin hemen yakınında bi yer... Ben de bu ara şirkette yaşıyorum ya, yemekhane olarak orayı kullanıyorum) ve beni orda bekleyeceğini söyledi...

a. cok sarhoştu.
b. 6 saniyede bir kahkaha atmam dikkat çekici bişey cidden (zira masada 25-30 kişiydik)
c. şişman kızlardan hoşlanan erkekler de var.
d. saçlarım annemin dediği gibi köylü kızı modeli değil.
e. hepsi

bi önemi yok, benim yine de popom olması gerektiği yerde değil, az daha havada...

13 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

ben şahidim saçları çok güzel gerçekten. siyah ve kendiliğinden fönlü. şeytan işi tamamen, uzak durmak lazım. cesurmuş adam helal olsun, çok sarhoş olması muhtemel bu durumda.

9/09/2006 10:35:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

O kişinin seni orda bekleyecek olması da gerçekten ilginç, acaba hala bekliyor mudur? :) Ama, derler ki insanın bekleyeninin olması güzeldir. Ben oyumu, saçlarının eşi benzeri olmadığı yönünde kullanmak istiyorum.

9/09/2006 09:01:00 ÖS  
Blogger kelebek der ki...

Biz diyince neden inanmıyon peki? Sakalımız yok ondan mı:)
Saçların çooookkk güzel Gece.

9/09/2006 11:38:00 ÖS  
Blogger un4tunately der ki...

hahhaha.. bence de f. :)

her zaman en güzel şıkkı seçmek lazım.. hem köşedeki fotoda gayet güzel, uptown'un dediği gibi kendinden fönlü saçlı hoş bir bayan var.. şişman felan da değil.. maşallah maşallah.. ;)

9/10/2006 04:38:00 ÖÖ  
Blogger KUGUU der ki...

Bence sacinda guzel sen de guzel gozukuyorsun:)) Devami olursa anlat GECEcgm.

9/10/2006 05:05:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Şu çok ünlü saçlarını merak ettim. Kelebek ile tenis oynamaya geldiğimde artık görürüm inşallah.

AA

9/11/2006 03:53:00 ÖS  
Blogger Gün der ki...

Öyle ya da böyle o popo havada kalsın bence biraz, ne güzel şey di mi beğenilmek :)

9/11/2006 07:05:00 ÖS  
Blogger hediyeciniz der ki...

yazılarınızı kaynak belirterek dergimizde yayınlayabilir miyiz?

http://www.derja.com

editor@derja.com

9/12/2006 09:16:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

ben bu kadınları anlamayacağım sanırım hiç. böyle birşey dediğinizde "yok artık, bir de numaramı mı verecektim, git işine, sapık" anlamında davranırlar, bir yandan da popoları kalkar.

saturday night live'da böyle bir skeç vardı. 4 arkadaş bir restorana gidiyorlar. girerken serseri bir dilenci üçüne çok pis laf atıyor. ama asıl 4. kadın bozuluyor (o da Seinfeld'in Elaine'i). sonra arkadaşları adama para veriyor, diğerine de laf atması için. kadın mutlu oluyor laf atılınca.

9/15/2006 08:48:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Simon, aslına bakarsan pek de oyle senin dediğin gibi davranmadım :)

9/16/2006 05:43:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

doğru, pardon, ben kendi deneyimlerimi (veya paranoyalarımı) katarak biraz abartmışım. kusuruma bakmayınız.

9/16/2006 06:08:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

g- adam yalan söylemiş. gözleriniz daha güzel :)

9/23/2006 05:36:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

ne diyosunuz abicim kadınlara nazik davranmayın da popoları kalkmasın

4/18/2008 02:12:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker