<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Pazartesi, Ağustos 28, 2006

tatildeydim


Döndüm...

Süper tatilin tek kusuru parmağımı çatlatmak oldu. Çatlak patlak parmağım ile yazı yazınca cok yoruluyorum. Atel çıkana pek kadar yazamayacağım sanırım.

17 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

Hoşgeldin...

8/28/2006 03:11:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

hoşgeldiniz lakin sizi affetmeyeceğiz.. insan giderken bir haber verir, 10 gün boyunca pek bi meraklandık pek bi endişelendik. :)

tabii şimdi "size n'oluyor kardeşim" diyeceksiniz lakin halk tarafından sevilen bir insan olmanızın sonuçlarıdır bunlar efenim, lütfen bizlere karşı olan sorumluluklarınızı da biliniz; merak ettirmeyiniz, özlettirmeyiniz, besleyiniz bizi :)

8/28/2006 03:19:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

sorumluluklarım icabı parmağımın catlak değil sadece ekleminde biseyler oldugunu öğrendiğimi de belirtmek isterim. Bu 10 gün boyunca atel takmamami sağlamiyor ama :(

8/28/2006 05:39:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Geçmiş olsun. Nasıl becerdin ki?

Yarın sabah ben de tatile gidiyorum. İnşallah benim de başıma birşeyler gelmez.

1 hafta boyunca sizlere yorum yapamayacağım. Umarım yokluğuma üzülmezsiniz :-)

Tekrar geçmiş olsun.

AA

8/28/2006 11:14:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

ehm..

tabi tatilden dönüşünüz burada ve diğer tüm Türk devletlerinde büyük çoşkuya sebep olup çeşitli aktivitilerle kutlanıldığı için o parmak meselesini atlamışız bu heyecanla :$

geçmiş olsun efendim.

olaya iyi açıdan bakmak gerekirse, parmağınız bi hafta daha tatil yapmış olacak ve ayrıca işlerlerden kaytarmak için bir koz olarak kullanılabileceği kanaatinedyim (canınız yanmıyorsa tabii :I)

8/29/2006 12:11:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

hoşgeldiniz ve geçmiş olsun... güzel bir tatilden sonra atel felan olacak artık.. Allah daha büyük dert vermesin:)

8/29/2006 02:57:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

geçmiş olsun da nasıl oldu?
nerde tatildeydin?

meraklı biri

8/29/2006 04:31:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

geçmiş olsun.
yalnız fotoğrafta sayfaları görülen kitap hangisi?
tipik bi tatil kitabı değildir umarım.

rusenorhan@yahoo.com

8/29/2006 07:20:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Alp, yokluguna üzülmemek mümkün değil...

Innova, işlerden kaytaramam ne yazık ki.. klavye kullandıkça ağrım artıyor ama şu tatil günü bile sabah 8'de işe gelmemi gerektirecek kadar yoğun işler...

un4tunately, teşekkür ederim efenim. Ben her tatilde bişey yaparım zaten. Anneme anne ben şimdi hastanedeyim röntgen çekilecek dedim, kızım kaç kere söyledim hastaneler turistlik yerler değil, her gittiğin yerin bi hastanesine ugruyorsun dedi...

Meraklı, Kaştaydım, anlatacağım uzun uzun.

rusenorhan, görünen kitap Nietzsche Ağladığında - Irvan Yalom.

8/30/2006 08:54:00 ÖÖ  
Blogger Gün der ki...

Geçmiş olsun , acil şifalar...

8/30/2006 06:01:00 ÖS  
Blogger Karanlık der ki...

tatil anılarını ve resimlerini bloglarına koyan herkese uyuz oluyorum..blog okuma zevkimi zehir ediyosunuz..hayır efendim 2 yıldır tatile gidememmle alakası yok..tamam..itiraf ediyorum..var..

9/16/2006 04:59:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

sanırsam ki burası büyük çakıl. pek bi tanıdık geldi şemsiyeler. hatta şu soldaki sarının aldında uzun uzun uyumuştum. ağustos sonu eylül başı :) festivale de denk geldim hatta :)

bu arada, 2 sene önceki tatilim sırasında, tatilin en başında plaj voleybolü oynarken sağ kolumu çıkarıp kırmıştım. kötü yani. seni çok iyi anlıyorum...

9/24/2006 12:28:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Büyük çakıl değil Xrayjr, kaldığımız otelin plajı, tam ters tarafta yani...

9/24/2006 12:46:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

13 yorum olmuş, bir tane daha yazmam gerek...

Batıl inanç...

9/24/2006 12:47:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

ya ben ilk defa gittim bu sene Kaş'a ama otel plajı na rastlamadım :)

otel kayalıkları var ama :)

mesela ben Aqua princess te kaldım ama sürekli dışarılardaydım çünkü otel playı yok :)

mesela,
ya kano yaptım
ya liman ağzına gittim ki süper bi yer bence
ya da büyük çakıl...

9/24/2006 01:15:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

bu arada :)
ben de 13'ü geçmenize yardımcı olayım...:))

varmı daha yukarılarda başka rakamlar ? :) 17? 23? ya da diğer bir asal sayı ?:))

9/24/2006 01:17:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Merhabalar,
Kaş'ı duymuşken bir Kaş sever olarak birkaç kelimede ben ekliyeyim dedim.Umarım tatiliniz keyifli geçmiştir parmak olayınız ve hastane ziyaretiniz dışında.
Birkaç kelime ile Kaş hakkında düşündüğünüz enleri bizimle paylaşırmısınız ? (En güzel restaurant mesela )

10/03/2006 08:30:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker