<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Pazartesi, Temmuz 17, 2006

Yaş oldu 27...

Çizer: Piyale Madra
Kaynak:
Radikal

Bugün benim doğumgünüm, ve hissiyatım aynen budur!

12 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

Bence aynanin karsina gecip bu yazdiklarina gulmen lazim...

7/17/2006 12:00:00 ÖS  
Blogger kelebek der ki...

Gece hanım kadınlar şarap gibidir; yıllandıkça tatlanır ve güzelleşir.

7/17/2006 02:02:00 ÖS  
Blogger hayal der ki...

Lutfen orada bir duralim.i.
ve 27 yasini uzuuuun yillar once geride birakmislari dusunelimm :)
mutlu yillaaaarr

7/17/2006 02:09:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Şahsen tanışmasak da yazdıklarından cıvıl cıvıl olduğun belli. Bu yüzden Piyale Madra'ya sadece gülüp geç.

Ayrıca unutma ki önemli olan bir kağıt parçası üzerindeki matematiksel olarak hesaplanmış değil hissettiğindir.

Mesela ben hâlen kendimi genç hissediyorum (27'yi geçeli bi' hayli oldu da). ;-D

Nice mutlu yıllara. Pastandan bir dilim de benim için tırtıkla.

AA

7/17/2006 03:42:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

ali, gülemiyorum bugün nedense. Bi durgunum, keyifsizim. Muhtelemen bir süre sonra gülerim :)

Kelebek hanım, ben her daim tatlıyım tamam mi? Ayrıca cadı...

Hayal, teşekkür ederim.

Haticin (aka ligeia), çoook teşekkür ederim. İyi ki varsın(ız).

Alp, bugün hissettiğim yaş 57 civarında. Belki ondandır durgunluğum...

7/17/2006 03:53:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

bi de teşekkür ederim tümünüze...

7/17/2006 03:54:00 ÖS  
Blogger thay der ki...

mutru yırrar

7/17/2006 10:01:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

doğum günün kutlu ve de MUTLUUU olsun şebnemcim.

7/18/2006 08:25:00 ÖÖ  
Blogger Handan der ki...

27 yaşımda yeni evlenmiştim :) Ne güzel bir seneydi yahu. Keşke geri dönsem. Ne gözlerimde kırışıklık ne güneş lekelerim vardı. Saçlarım boyasızdı. Şimdikinden 10 kilo zayıftım. Ah ah...

İyi ki doğdun Şebnem. Kıpır kıpır, cıvıl cıvıl, mutlu, sağlıklı nice yıllara.

7/18/2006 02:56:00 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter der ki...

Uzun zamandır ilk blog ziyaretim :p. Gece'ye kısmetmiş. Buradan hem şebnem senin yaşgününü kutliim, hem de diğer bütün arkadaşlarıma selam sevgi göndereyim.. Herkesi tek tek dolaşacağım günleri özledim :(. Yakında inşallah.

7/18/2006 03:59:00 ÖS  
Blogger psychedelicpink der ki...

Mutlu mutlu nice 27'ler... :)

7/18/2006 08:42:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

tekrar tekrar teşekkürler hepinize.

Lilith hanım, organizasyonları yapabilsem içim yanmayacak. Sizi şehir dışına götürmeden ölürsem gözlerim açık gidecek valla. Yeme içme deyince tüm şirket toplaşıyor, hadi dağ tepe tırmanalım, otobüse doluşup bi yerlere gidelim deyince herkes bi yerlere kaçışıyor. Neyse 27 yaşıma kısmet olur inşallah.

Nesrin, kaç defa kutlayacaksın kız :)

Handan, ben 25 yaşımla karşılaştırıyorum şimdiki yaşımı, mutsuzluğum ondan belki de... Neyse, 29'u 27 ile karşılaştırır ve ne çok şey eklemişim hayatıma diye mutlu olurum belki de..

Ufuk hocam, seni görmek ne güzel. Özledim valla.

7/19/2006 09:33:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker