<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Perşembe, Temmuz 13, 2006

Deniz Bebek


Dün gece ablamın içindeki oğlum huzurlu huzurlu uyurken biz kocaman perdede onun üçüncü filmini izledik. Dudaklarını büküşünü, yüzünü kapatışını, kalp atışını, tekme atışını...

Teknoloji ilerlemiş anne karnındaki 5 aylık bebişin DVDsi oluyor, koyuyor eve seyrediyorsun. Hele civarda benim gibi ağzından "Deniz" düşmeyen bi teyzesi varsa, cipsler kolalar vs ile evde projeksiyon perdesinde özel gösterim bile düzenlenebiliyor.

*Bu arada, yukarıdaki resim temsili, benim oğlum daha güzel. Burnu teyzesine çekmiş :) Bi de göbeği...

5 Yorum:

Blogger hayal der ki...

bu nasil bir mucizedir anlamakta gucluk cekiyorum

7/13/2006 06:33:00 ÖS  
Blogger acemi der ki...

Hooop!
Benim ufakliga Deniz diyecegiz biz.

7/13/2006 07:12:00 ÖS  
Blogger Handan der ki...

Ne güzel bir bekleyiştir o :)

7/14/2006 06:44:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

gerçekten de bana da mucize gibi geliyor. Once bi mercimek tanesi kadardi, sonra fasulye oldu, şimdi de muz kadarmış. her gün, her an mucizeler oluyor bi yerlerde... İnanılmaz.

Başkanım, nolcak yahu, hepberaber deriz işte, kolay değil herkesin seveceği isim bulmak, uğraştırma bizi. Annemler hala ilker diyorlar gerçi bebişe, daha deniz ismi anneanne/dede düzeyinde kabul görmedi.

Handan, ablamı görsen nasıl sakin. Daha çok var, heyecanlanmak istemiyorum diyor. Ben ise yerimde duramıyorum. Geçen gün bebeği sevmek için çat kapı ablamlara gittim. E tabi, ablamın karnını okşamak dışında bişey yapamadım. Manyak teyzesi demeye başladı bana enişte. Bu gidişle şımartacak oğlumu diye görüştürmeyecek oğlumla..

7/15/2006 09:56:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

8/11/2006 03:42:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker