<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Perşembe, Haziran 22, 2006

Kokoşum ben

Sardırdım ya bisiklete. Ama narin manikürlü ellerim de var benim. Elcağızlarım nasır olacak diye karalar bağladı beni. Elcik de sert, kıpkırmızı oluyor ellerim. E tabi bu durumda bi eldiven edinecez. Aman kaskıma uysun, bisikletimin rengine gitsin falan derken gezmedik spor mağazası bırakmadim.

En son bi mağazaya girdim. Eldiven istedim. Çocuk beni baştan aşağıya süzdü. Ben güzelliğimden olduğunu sandığım için bi havalandım tabi, ama baktım süzme işi bitmiyor, ben de çocuğa baktım en sonunda. Gözlerinde anlamsız bir ifade hangi sporu yaptığımı düşünüyormuş meğer bizimki. Fönlü saç, kumaş pantalon, kırmızı oje ile spor mağazasına gittiğim için yakıştıramadı herhalde, ”Bu 100 kiloluk kadın nasıl spor yapıyordur ki” bakışı olduğunu sanmıyorum!

En sonunda çocukcağız dile geldi ve ”fitness için mi?” dedi. Uzun uzun ”ben bisiklet aldım, onun için, çoook güzel, kırmızı hem, 21 fites...” diye açıklamaya başlayacaktım ki, çocukluğun lüzumu yok dedim, kısa bir evet cevabı verdim.

En sonunda siyah bi eldiven buldum. Elime geçirdim. Ojeli uzun tırnaklar ve fitness eldiveni.. Çocuk ne yapsın, ”e spor bi tarzla daha iyi duruyo tabi, kıyafet falan tamamlıyo” dedi. Anladı kokoşun önde gideni olduğumu..

Kokoşum işte ne yapayım.. Her zaman her yerde…

7 Yorum:

Blogger kelebek der ki...

İyi bari eldivenle yetinmişsin:) En son eldiven diye çıktığında eşofman altı, ona uygun t-shirt v.s. alıp, bilumum kokoşluk yapmışsın, duyduk. Canım sıkkınken güldürdün canım, iyiki varsın!

6/22/2006 04:25:00 ÖS  
Blogger Unknown der ki...

çok artistik bi poz olmuş be şebo! fotoğrafta sadece bi el var, ama pek havalı bi duruş yaa.. hastası oldum yani!

6/23/2006 12:07:00 ÖÖ  
Blogger Unknown der ki...

bu arada, şekercim selinin blog tasarımı süper olmuş! "kelebek" ismi de ona pek yakışmış!!! sen koymuşsun figürleri falan. ben de isterim blogumun orasına burasına resimler bananeeee...

6/23/2006 12:11:00 ÖÖ  
Blogger KUGUU der ki...

NIKE, Just Do It!
:)

6/23/2006 10:58:00 ÖÖ  
Blogger Gün der ki...

çok hoş bir kokoşsun sen :)

6/23/2006 02:03:00 ÖS  
Blogger KUGUU der ki...

Bir de bu resimden GECEnin solak oldugunu mu anliyoruz biz simdi:)
Kuguboynu

6/24/2006 08:46:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

solak mı? yok be yaw, gayet sağlağım...

Resmi Çeydılcım cekti, sağ el çekilmiş diye mi solak olduğum sonucuna vardın?

6/26/2006 02:11:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker