<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Çarşamba, Haziran 07, 2006

Antalya'dan bildiriyorum

Yeni birşeyler yazmaya fırsatım olmayacak gibi, şirketteki arkadaşlara attığım maili copy-paste yapsam olur di mi?
----
İnanabiliyor musunuz Internetsiz tam 7. günüm bugün. İnsan bir tuhaf oluyor. Nerdeyse elime kağıdı kalemi alıp size mektup yazacaktım.

İçinizden biri daha "ohhh 10 gün Antalya'da tatil" derse vuracağım. Otelden sabah 7.30'da çıkıp sahaya geliyorum, en iyi ihtimal 20.00'da sahadan çıkıyorum. Durun daha bitmedi. 2 gece önce sahada sabahladım mesela. Tam 35 saat sahada çalıştım.

Neler yapıyorum? Genel olarak gelen kayıda gelen okçuların listesini kontrol etmek, onları yönlendirmek, akredisyonları yapmak ile geçti son 3 gün. Ama onun dışında kahve servisi yapmak, reklam panolarının vidasını sıkmak, ülke bayraklarını seçmek, sırt numaralarını ayarlamak, sahaya çizgi çekmek, hedef kağıdı takmak, traktör ile gezmek gibi başka başka işler de yapıyorum. Onlar daha zevkli tabi. "Hello Spain, where is your teaam captaiiin, Hey India Man, have a seat pleaseeee" falan gibi bağırıyorum ortalıkta. Akredisyon mu yapıyoruz, animasyon mu belli değil.

Asıl işim olan portal güncellemek mi? İnanılmaz yoğunduk ve Internette problem vardı (bkz: ilk paragraf). Bugünden sonra koyarım bişeyler.

Havuza girip girmediğimi merak edenler: 2 gün 6'da kalkıp girdim!
Yanıp yanmadığımı merak edenler, amele yanığı olmuştur belki bilmiyorum.
Otelin yemeklerini merak edenler: bilmem, pek sık gidemiyoruz ki yemeğe... Ama Antalya McDonalds fena diil.

Beni özlediğinizi biliyorum, ben de sizi özledim.

6 Yorum:

Blogger Gece der ki...

Veee ilk kez ok da attım... 3 metrede 3 atışın üçü de sekiz. Okçular 90 metreden atıyorlar ve en yüksek 10 :)

6/07/2006 04:57:00 ÖS  
Blogger KUGUU der ki...

Ben de GECE Antalyadan dondu mu artik diye bakmaya gelmistim, az kalmis neyse... kolay gelsin.
Kuguboynu

6/08/2006 10:13:00 ÖÖ  
Blogger Gün der ki...

Ben çok eğlendiğini hissettim yine de , yanıldım mı?

6/08/2006 02:14:00 ÖS  
Blogger Handan der ki...

:) Yorgunluğa değer bence .

6/09/2006 10:23:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Gece hanım özlemden bahsetmişken, size şöyle söyliim: siz yokken kafayı yedim. Once tenis kursuna yazıldım. Ayrıca bir de ispanyolca'ya yazılcam:))
Sana söylemiştim beni yalnız bırakmaya gelmiyor diye!
Tamam iş için gittin biliyorum da bu kadar uzun iş seyahatine karşıyım. Geride kalan sorunlu arkadaşları olabilir bu kızın değil mi?
Şimdi sen döndüğünde ben kurslar arası mekik dokuyo olcam. En iyisi sen de katıl bana. Zaten başlamıştın İspanyolca'ya:p

6/09/2006 02:50:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Bugun donus gunu dun ayrilirken sahadan aglayacaktim. Inanilmaz guzel vakit gecirdim burda. Hic donmek istemiyorum

6/11/2006 08:30:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker