<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Pazartesi, Temmuz 25, 2005

Ereğli, Akçakoca
Bulamadım Yine Koca

Bildiğiniz üzere hafta sonu 3 kız Ereğli tatili yapacaktık, biraz rahatlamak için. Bakın neler oldu:

Cumartesi sabah 7'de Ereğli'ye doğru yola çıktık, 2 kişi. Diğerimiz bizi Ereğli'de bekliyor. Sanki 2 günlüğüne değil de 1 haftalığına gidiyor gibiyiz ama, ikimizde de kocaman çantalar. 12 gibi Ereğli'deyiz. Karşıladı arkadaş bizi, hemen yemeğe gittik. Ben azimliyim bozmuyorum rejimi.
Ereğlide yaşayıp kendini bize ağırlamaya adayan Nesrin, hadi Akçakocaya denize gidelim dedi. Ancak kendisi henüz 6 aydır sadece Ereğli'de araba kullanıyor ve hiç şehirdışına çıkmamış. Biz yine de verdik Nesrine gazı, o da verdi arabaya gazı, çıktık yola... Yolun 30. km'sinde falan Nesrinin hayatında ilk defa 4. vitese geçisini alkışlarla kutladık. Ne yaptıksak, 5. vitese attıramadık ama. Sağda soldaki "Kantar", "Ağırlık Kontrol" yazılarını her ne kadar kızlar gözüme soktularsa da ben oralı olmadım.

Pek keyifliydi Akçakoca. Denizde dalgalarla oynaştıktan hemen sonra güneşin altına yatıp, dalından fındık koparıp buz gibi biralarla yemek her depresif bünyeye lazım.

Dönüşte Ereğli piyasasını alt üst etmek için giyindik süslendik, deniz kenarına piyasa yapmak üzere gittik. Pek keyifli olmasını planladığımız piyasamız yediğimiz dost kazığı (bkz: Üstte ortada) keyfimi azıcık kaçırdı. Bizim Desperate housewifes'dan biri o kadar da umutsuz olmadığını ve erkek arkadaşı ile barışmak istediğini ve sabah ilk otobüs ile döneceğini o anda beyan etti. Kaldık mı Ereğli de yediğimiz kazıkla. Kaldık mı iki kişilik ziyaretimizde tek başımıza. E cadıyımdır zaten, astım suratımı oturdum. Bir yandan da Unutama Beni üzerine Gül Güzeli çalıyor, ben o hatıra benim, bu hatıra senin dalıııp dalıııp gidiyorum. Neyse Nesrin biliyor beni neyle hayata döndüreceğini. Tuttu balıkçıya götürdü bizi.. Rejim de ne, öğlenki bira ve fındıklardan kalmamıştı ki öyle bir şey.

Ertesi gün sabahın köründe ise zavallı ev sahibimiz birimizi otobüse bindirirken diğerinin kıçını hiç kaldırmayıp uyuyarak tavır yapması ile uğraşıyordu. Ereğli'de 2. günde, kahve, dedikodu, tavla, muhabbet geçiverdi.

Ben kafamda nasıl maksimum trip atabilirim kurguları ile tek başıma yola çıktım.