<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cuma, Mayıs 15, 2009

yürüyüş alerjisi

Sabah 6.30da annemle yürüyüşe çıktık, eve çok zor geldim, yol bitmek bilmedi. Son metrelerde ağlıyordum ve koşuyordum... Bunun nedeni ne? Yürüyüş yaptığım zaman 15. dakikadan itibaren bacaklarımda başlayan kaşıntı. Didim'de çok olurdu bu, o zaman terden ve güneşten sanırdım. Olmadı bacağıma sürdüğüm kremlerden vs vs. Ama şimdi serin havada, kapalı bir pantolonla, bacağıma hiç birşey sürmeden yola çıktım ve yine aynı şey...

Eve gidip buz gibi suyla bacaklarımı yıkadım, kaşıntı ilacı sürdüm. Baktım hala duramıyorum kaşıntıdan, artık kanamaya başladı bacaklarım, biraz da buz tuttum bacaklarıma. Sonra geçti yavaş yavaş. Didimdekilerden farklı olarak bu sefer belimde de oldu. Bacağım kadar dramatik olmasa da...

Internete baktım şimdi, bir kaç kişi daha yazmış böyle bir sorunu olduğunu ama sorunun nedeni ya da çözümü ile ilgili bişey yok. Merak ettim şimdi, bunun için doktora da gidilmez ki. Gidilir mi yoksa, belki dolaşım sorunu falan vardır?

Ya da sanırım benim yürüyüşe alerjim var :(

5 Yorum:

Blogger ~Bucu~ der ki...

canım benim bu kaşıntının sebebi sadece kan dolaşımının hız kazanmış olması korkulacak birşey yok merak etme bütün olan kanının daha hızlı akması ve damar çevresindeki yağ yakımının hızlanması. aynı sorun bende olduğu ve araştırdığım için söylüyorum doktora sorulmuş ve bu cevap alınmıştır ;)

5/15/2009 02:17:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

ya peki ama nasıl geçecek. Yürüyemez oldum ben... Öyle böyle bir kaşıntı da değil ki? İlaç sürüp mü yürüyüşe çıksam?

5/15/2009 02:30:00 ÖS  
Blogger ~Bucu~ der ki...

Kaşıntının dayanılmaz olduğunu biliyorum ben soğuk duşla kaşıntıyı hafifletmiştim zaten yürüyüşe vücudun alıştıkca karıncalanma ve kaşınma hissi de normale dönüp azalıyor. birazcık sabretmek gerekicek...

5/17/2009 05:29:00 ÖS  
Blogger Unknown der ki...

Ayni sorun bendede var ama 2gun sonra geciyo yuruyusu birakmazsam😞

12/17/2014 07:00:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Sadece bende olduğunu saniyordum.ust bacak bölgesi uzun bir aradan sonra yürüyüşe başladıysam felaket kaşınıyor,farklı kıyafetlerle,şortla da yürüdüm değişmedi.ama düzenli yürümeye devam edince geçiyor.spor hocam kan dolaşımı o bölgede hızlanıyordur demişti.
Sayenizde tek olmadığımı görmek rahatlattı.
1 hafta yürümeyip tekrar başlayınca yine kaşınıyor ama 2,3 gün araylayurursem olmuyor.
Yürüyüşten önce ne yapmalıyım acaba bilgisi olan var mı.
Kaşıntı 19 dk kasisam bile zor geçiyor.
Alt kaçmakta yok

12/29/2021 10:07:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker