<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d7150541123767499435', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Perşembe, Nisan 16, 2009

Bekleyiş...

Evlenecek birileri var mı okuyanlar arasında?
Ben de garip bir ruh hali var... Bir yandan sabırsızlanırken dişimizle tırnağımızla yuva yaptığımız yere taşınmak, her gece sevgilinin yanında uyumak için, bir yandan hiç bitmesin istiyorum bu günler... Bu heves, bu bekleyiş, bu heyecan...

Geçen sene bu zamanlar, sevgilim askerdeyken onun yanına gidecektim... Bir arkadaşım "Heyoooo 4 gün kalmış gitmene" dedi. "Evet, ama dönmeme 7 gün var" dedim. Karamsarlık mı bu, bilmiyorum ama şu andaki hissiyatım da aynen öyle. O kadar keyifle, heyecanla, hevesle bekliyoruz ki düğünü, balayını, evimize yerleşmeyi... 50 gün sonra tüm bunlar bitecek ve ben bu heves ve heyecandan mahrum kalacağım gibi hissediyorum. Evet, evet biliyorum o zaman da yemek yetişecek mi, ütüler ortadan kalkacak mı gibi heyecanlar olacak hayatımda :)

Üstelik, hayatımın geri kalanında hep evli olacağım, ama bir daha hiç nişanlı olmayacağım, oysa ki nişanlılık çok keyifli birşey diye de düşünüyorum...

Her sabah bunları düşünüyorum, sonra her akşam onun yanından kalkıp evime dönerken azıcık kaldığına şükrediyorum...

6 Yorum:

Blogger emely der ki...

Okudumm ve ahaaa ben dedim:)Benimde nişanlım askerde.şu hazırlık aşamasını bende o kadar çok sevdim ki ne yapıcam ben diyorum evlenince:)Ama emin ol şu an senin olduğun aşamada olmak için herşeyi yapardım.Olmuş,bitmiş herşey.Süperr:)
Sevgiler.

4/17/2009 03:15:00 ÖS  
Anonymous selin der ki...

Fotodakiler arkadan size benziyor cidden:)) Aferin kiz, nerden de bulursun.

4/19/2009 07:27:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Emely Allah kavuştursun... Düğün zamanı belli mi? Olup bitmeyen de çok şey var daha... Ama sona yaklaştık, evet...

Selincim canımcım... Bizden bikaç kilocuk azlar sadece :)))

4/20/2009 11:14:00 ÖÖ  
Blogger emely der ki...

Kesinleşmiş bir tarik yok aslında,10/10/2009 olsun istiyoruz,ama Eylül 15de dönecek,o kadar kısa sürede ev,mobilyalar yetişir mi bilmiyorum:(ama en geç Kasım sonu,daha bekeleyemiyom gayrı:)

4/20/2009 12:53:00 ÖS  
Anonymous Alp der ki...

Nişanlılık ve evlilik o kadar ayrı ve aykırılar ki, anlatılamaz ancak yaşanır.

Tabii ki bunu olumsuz yorumlamamak lazım. Eğer eş olarak yanında/yakınında bulunan kişi ile acı tatlı tüm hayatınızı bir bütün olarak yaşamaya devam ederseniz heyecanların ve eğlencenin devam ettiğini göreceksiniz.

Belki beklentiler ve sıralamalar değişecek ama yine de evliliğin aşkı ve heyecanı öldürdüğünü söylemek zor.

Bir yastıkta kocamanız ve daima birbirinize sımsıkı sarılabilmeniz dileğiyle.

06/06da evlenmiş biri

AA

4/20/2009 04:59:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

alp çok teşekkürler iyi dileklerine :)

4/20/2009 05:17:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker