<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Perşembe, Ocak 15, 2009

Üzerlik

Rahmetli dedem, canım bitanem dedem, sağlıklıydı o zamanlar. Akay caddesinde bir evleri vardı. "Anane evi". Gidince mutlu olurdu dedem. Ben küçükken daha canlıydım sanki. Hoplar zıplar oynardım, neşelendirirdim sanırım onları. Aman nazar değmesin kızıma/kızlarıma derdi dedem hemen. Mutfağa gider üzerlik otu yakardı. Garip, kokusunu hatırlamıyorum şimdi, ya da ne tepki verdiğimizi. Bir maşa ile tutturulmuş küçük bir kapta yanardı o, dedem de gezdirirdi çevremizde....

Dün bir ambulans gördüm yine. Ne zaman geçecek ambulans görünce, hele de sirenleri avaz avaz bağıran bir ambulans görünce ağlamalarım. Son gecesi, son haftası.... Doldu yine gözlerim, yazmak çok zor dedem hakkında...

Neyse, bi şekilde dedem yakamıyor üzerlik bana. Şimdi burda sana düşen sevgili okuyucu, bi "aman maşallah, nazar değmesin" demek.

PS: nazara pek inanmam aslında, ama maşallah, bu ara hayatımda bir çok şey yolunda. Nolur nolmaz.

7 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

Allah nazardan saklasın canım benim

1/15/2009 10:11:00 ÖS  
Blogger Kirpikteki Gözyaşı der ki...

Ben inanıyorum. Bazı insanlar sizin enerjinizi düşürebiliyor. Maşallah diyeyim:) Allah kem gözlerden korusun!

Sebla

1/16/2009 01:27:00 ÖS  
Blogger Unknown der ki...

tü tü tü maş-şal-lahhhhhhhhhhh!

1/16/2009 11:49:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Masallah sekerim, masallah. Hep mutlu ol boyle insallah!!!

selin

1/18/2009 06:36:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

aman maşallah, nazar değmesin...

1/19/2009 03:24:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

"Elemtere fiş
Kem gözlere şiş"

Her şeyin gönlünce olması dileğiyle

AA

1/20/2009 11:28:00 ÖS  
Blogger e. t. der ki...

merhaba
şimdi gördüm sizi. bu günden buraya kadar okudum. burda durdum çünkü; rahmetli dedeniz ne güzel yapıyormuş.Nazara iyi gelirmiiii pek sanmıyorum ama çörek otunun yakılınca çıkardığı duman ortamdaki mikropların ölmesini sağladığını iyi biliyorum.Yani evde grip gibi bulaşıcı hastalık arsa yakılması çok iyi.
aman sizede maşallah nazar değmesin.(nazar değeceğini üşünenlere değermiş bir çekiş gücü gibi, siz hiiiç düşünmeyin , düşünürsenizde ihlas, felak, nas okuyun rahatlayın.)
sevgilerimle....

4/28/2009 03:05:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker