<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Pazartesi, Ekim 20, 2008

Ilgaz

Sabah yola çıktık, bir gece önce onda kalmıştım zaten, yola çıkacağız diye. Bir termos dolusu suyumuz, sonsuz kahvemiz var yanımızda. Sıcacık araba, içimiz, kahvemiz. Aylardan Ekim... Ilgaz'da sonbahar...

Dışarda hava buz gibi. Ağaçlar binbir renk olmuş, dağların tepesinde azıcık kar... Benim içim sımsıcak.

Yol kenarında bir otele yerleşiyoruz. "Ne yapılır burda" diyoruz görevli adama, "hiiiç" diyor cesaretimizi kırarcasına. Hava buz, benim içim sımsıcak, umursamıyorum. Gök yarılsa umursamayacağım o gün. Kıpır kıpır içim...

Balık yiyoruz otelin bahçesinde... Misss... Kendi alabalık tesislerinden tutmuşlar. Sonra yürüyüşe gidiyoruz Milli Parka. Giderken benim elimde telefon, sevgilimin görebildiği otel tabelalarını tek tek arıyorum. "Merhaba, sizde digiturk var mı?" Beşiktaş-Trabzon maçı var o gün.

Dağların tepesinde yürüyoruz biraz. Yerden bulduğumuz azıcık karla kafama kartopu bile yiyorum. Ağaçların ortasinda bir yere çekip götürüyor beni sevgilim. Önce öpüyor beni, sonra soruyor bana "Benimle evlenir misin?"

Beklediğim ve hatta üzerinde konuştuğumuz bir teklif olsa da kuşlar uçuyor içimden sanki... Evet diyorum düşünmeden. Sonra maç izlemeye gidiyoruz beraber. Akşam şömine başında romantik bir yemek...

Geçen sene bugün... Tam bir sene geçti üzerinden....


7 Yorum:

Blogger Elit der ki...

Tebrik ederim :) Senin adına çok sevindim

Çok romantik bir evlilik teklifi.

Darısı başımıza

10/21/2008 03:41:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Dün sevgilim de okumus yazımı, okuyanlar romantik bir teklif olduğunu sanacak dedi. Aslında cidden romantik değildi, anlık içinden gelen bir teklifti...

Teşekkür ederim, darısı başına.

10/21/2008 04:39:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Ha gayret, biraz daha sabret.

Onca engele ve zorluğa rağmen bugün halen birbirinize o günkü heyecanla sarılabiliyorsanız ne mutlu size.

Eminim yakında bu sayfalarda davetiyenizi görürüz. Mesela haziran 09...

AA

10/30/2008 01:42:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Alp yapma ya Haziran çok geç. Nisan 09 olsa?

10/30/2008 01:48:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Sen yeter ki iste, mart bile olur...

10/31/2008 12:35:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

aslında tarih diziliminin enteresan olduğu bi zaman olabilir ...

20-08-2008 geçti fakat 20-09-2009 olabilir. yada yada 09-09-09

ama en güzel tarih sanki 03-06-09 :)

ne dersiniz ?

11/04/2008 11:50:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

Alp, mart olmaz, kilo vermem lazım, o zamana veremem :))

Adsız, bahsettiğin tarihlerin hepsine merak edip baktım, hiçbiri cumartesiye gelmiyor. Benim düğün cumartesi olmalı gibi bi algım var da... Hoş cumartesiye gelse de olmazdı, zira o tarihlerde muhtemelen 1500 tane düğün olurdu, o durumda da mekan bulmak için şimdiden araştırmalara başlamış olmak gerekirdi. Biz ise şimdilik uzağız bunlardan. Öneriler için teşekkürler ama.

11/06/2008 10:11:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker