<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d7150541123767499435', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cuma, Mayıs 02, 2008

işbu günlük kafayı yemiş bir kızın günlüğüdür.

sabah insan -raporlu oldugu bir günde - sabah 5'de gözünü açar mı, açar da beynine o ilk üşüşenleri kovduktan sonra, ki bu kısım bugün çok zor oldu, acaba kaç kiloyum diye güne başlar mı? - bu cümleyi anlayan var mı? -

başladı ve tartıldı diyelim... eline mezurayı alır da bacaklarını ölçer mi... ayna da kendini uzun uzun inceler, sabah 6'da google'ın başına oturur da diz liposuction keywordlerini aratır mı?

Bunu yazmak için blogun başına oturur, ama üşüşenleri kovamadığı için yazıya devam eder mi?

keyifsiz bir güne başladım bugün, nedeni bunlar değil, bir gece öncesi. Bir dolu işi karıştırdım yine, bir sözü tutamadım, mahçup oldum. Önemli birşey değildi belki ama üzüldüm. Belki de üzdüm. Kolum sızladı bütün gece, geçiyor gibi gelmişti bana oysa. Kabus gördüm, oyuncak bir maymun canlanıyor üzerime saldırıyordu. -stephen king'in vardı di mi böyle bir kitabı - Her tarafı açık bir asansörle yukarı çıkıyordum, korkuyordum. -düşmedim- Rüyamda sözümü tutamadığım kişinin sesini duyuyordum, sesi oyuncak maymun sanıyordum.

Uyandım, ezan okunuyordu. beynime bir dolu şey üşüştü... Onları kovdum, beynime kilolarım üşüştü... Tatile 13 gün var, kilo vermem lazım...

Baba ve piç'i açtım öylesine. 1 defa tam olarak, 2-3 defa da random açarak okumuşumdur. İlk sayfalari açtım tesadüfen. Ezan okunurken kızın bebeği aldırmaktan vazgeçmesini okudum yeniden. Ezan okunuyordu, şansa bak, anlamlı oldu bu okuma dedim. Bunları derken başımı kitaptan kaldırdım. Kaldırdığım gibi aklım yine üşüşenlere gitti, üşüdüm. Balkon kapısı açık kalmış bütün gece, kalktım onu kapattım, kapatırken mutfaktan geçtim, bir gece öncesinin enkazı duruyordu, yine bir titreme geçti içimden... Yatağıma giderken hadi yine tartılayım dedim. Balkona giderken zaten tartılmıştım. 100 gr az çıktım. Yatağıma döndüm. Yeniden uyandım. Rüyamda sevgilimi gördüm, çok gerçekti, çok güzeldi. "Temelli mi geldin" dedim, "yok izin aldım, sen uyanınca gideceğim" dedi. Gerçek gibiydi. Uyandım, gitmişti. Sabah senin sesinle uyansam demiştim ona dün gece... Devriyesi vardı gece, 2-4. Devriyeden sonra yanıma gelmiş olmalı...

Sabah bir dolu sesle uyandım, içimden gelen ama artık duymamam gereken...

bugünün notları:

1. arabamı özledim. Servise gidip görsem deli derler, babamın arabası ile idare etmem lazım.
2. sevgilimi daha çok özledim. Telefonla ve artık iyice azalan şafakla idare etmem lazım.
3. kilo vermem lazım. Her gün kilomu yazmam lazım, esra (-eski- diyetisten) taş yapar adamı.
4. Sıcak tutmam gereken bir omzum varken bornozla 3 saat oturup liposuction sitelerini dolaşmamam lazım.
5. Askılık takmam gereken bir kolum varken askıyı çıkarıp boyle uzun yazılar yazmamam lazım.
6. İç seslerimi susturmam lazım. Dış sesleri de...
7. Mutfaktaki enkazı iç seslerim konuşmadan kaldırmam ve kahvaltı yapmam lazım.
8. Kalkıp bi çorap giymem lazım, dondu ayaklarım...
9. 9'un şifo mehmetin forma numarası olduğunu, her dokuz sayısında hatırlamam lazım. -ben ona aşıkken 10 değil, 9 giyerdi -
10. Dünkü özür yeterli olmadıysa yeniden özür dilemem lazım...
11. Evde olduğum dönem içinde Selena gibi dizileri izlememem, izlesem de keşke benim de öyle güçlerim olsa da dün geceyi temizlesem diye aklımdan gecirecek düzeye gelmemiş olmam lazım....

işbu günlük bir deli kızın günlüğündür. İşbu yazanlar iç sestir, bu yazı kapsamında yazılanlar yüzünden kimseye burada yazılanlardan gayri bir açıklama yapılmayacaktır.

Bitti, dağılın...

3 Yorum:

Blogger ozii der ki...

Harikasın Şebnem yaa... Hiç kendine "deli kız" filan deme !!
Hepimiz deli miyiz yani ?
Aklımıza üşüşen o kadar çok saçmalıklar var ki ve bunlara o kadar çok takılıyoruz ki . Sırf bu yüzden yaşamayı bile ikinci plana atıyoruz . Takmayan mutlu ...
Hepimiz adına takıntısız günler diyelim bari :))

5/02/2008 10:23:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

özür dileme...
pişman olma...
yalan olmasın...

5/03/2008 08:29:00 ÖS  
Blogger thy603 der ki...

merhaba.atilla atalay kitaplarının hepsini okudum.ama internette arama motoruna yalnızlık aletleri atilla atalay yazdım.sitenin birine girdim ve siz cıktınız bütün sayfanızı zevkle okudum.çok güzel sırıtık dakikalar geçirdim yazdıklarınızı okurken.çok teşekkür ederim.inanılmaz güldüm.başka yazılarınız varsa onlarıda okuma isterim.zevkle... thy603@hotmail.com

5/12/2008 11:20:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker