<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Çarşamba, Ağustos 02, 2006

...

Günler haftalar birbirine girdi... Anlatmak istiyorum birilerine bişeyleri. Terapiyi bıraktım, adama ne kadar dipte olduğunu söylemek istemedim, kaçtım. Terapistime güçsüzlüğümü itiraf etmekten çekindim, ne komik... Ama şimdi burda yazabiliyorum. Çoktular ama yoktular ya.... Bunun içindi. Biliyorum burayı okuyanların büyük kısmı beni tanıyor, onlara yüzyüze anlatamadığım şeyler var. Kimse kimdi o, neden bilmiyoruz diye sormasın nolur. Yazarken de tedirginim aslında, darmadağınık yazabilirim. Kimin ne anlayacağını düşünmeden yazmak istiyorum. Kompozisyon kurallarına aykırı olabilir, sadece yazmak istiyorum. Okumasanız da olur...

Doğumgünümün olduğu haftaydı. Bir onu hatırlıyorum, yoksa günler haftalar birbirine girdi. Kötüydüm çok. Mutsuzdum çok. Yanımda isteyebileceğim 1 kişi vardı, o da yalnız bıraktı beni. Başka kimseye anlatamazdım yaşadıklarımı, ne kadar güçsüz olduğumu. Bi onun yanında o kadar çıplaktı ruhum. Bir onun yanında güçlü olmama gerek yoktu. Ama onun da kendi derdi çoktu. Korktum, deli gibi korktum... Annemi uyandırdım, yanına yattım sabaha kadar hıçkıra hıçkıra ağladım. Hiç bir şey anlatmadan... Anlatamazdım, ruhumu o kadar çıplak bırakamazdım. Ben ailenin erkek çocuğuydum, hep güçlü olan...

Günler haftalar birbirine girmişti, bir Perşembe günüydü onu hatırlıyorum. Sürekli ağlıyordum. Bahçede oturuyorduk beni sakinleştirmeye çalışan 2 arkadaşımla. Birden terapiden bir sahne geldi gözümün önüne. Capcanlı bir sahne. İyi olduğum dönemden bir sahne. ”Yeter ödediğim diyet” Gözümün yaşını sildim. Karar verdim. Ve bitti... Ve karar vermekti tüm ihtiyacım olan. Dimdik oldu yeniden başım. Gülüşüm yine içtendi. Kahkaham yine 6 saniyede bir atabildiğim şuh kahkahaydı..

O gün bir Perşembe günüydü, ve ertesi gün biri ile buluştum. Güldüm, eğlendim, ”bana sen nasıl mutsuz olduğunu söylersin, o kadar barışıksın ki kendinle” dedi. Mutlu oldum. Mutluydum da yalan değildi, karar vermek benim ilacımdı.

Karar vermiştim ya yoluma bakıyordum, aşık oldum. Aşık olmak istedim. 2 sene sonra ilk kez bir başkasında çarptı kalbim. 2 sene sonra ilk kez huzurla okşandı saçlarım. Başımı göğsüne yasladım birinin kalp atışını dinledim. Bıraktım kendimi... Günler haftalar birbirine girdi. Sahi ne zamandı o? Ama o son iki senede unutmuşum:

”Aşk bir dengesizlik işi
Sensiz olmaz
Dengeye dönüşendir sevgi
Sensiz olmaz”

Sevgiye dönüşemeyecek bir aşktı yaşamak istediğim. Ne kadar yaşasam kar diyordum. Azcık kıpırdanmaya ihtiyacı vardı ruhumun. Ve işte kıpır kıpırdı ruhum.

Ama yavaş yavaş dengesini kaybetmeye başladı herşey. Ve ben o sırada fark ettim ki aşk bir dengesizlik işi ve ben artık denge istiyorum. Dalgalandım yeterince durulmak istiyorum.

Son 3 gündür, bilmediğim bir rahatsızlık var üzerimde. Tansiyon dedim, sürekli ölçüyorum ama tansiyon küçük oynamaların dışında normal. Nabız yüksek, başımda sürekli karıncalanma hissi. Muhtemelen yine sinir stress vs yüzünden, ya da sıcaklar... Ya da aşk.

Ve vazgeçtim bir kere daha aşktan.

Bugün yine karar verdim, iyi olacağım.

Bu gece Didime gidiyorum. Orda huzur hep benimle olur...

5 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

rüzgarlı olur umarım hava bugün. ve yarın. bi müddet rüzgar essin lütfen. ama dağıtmasın ortalığı, okşayıp geçsin sadece. nefes alamıyorum.

sana iyi tatiller şeb.

8/02/2006 09:59:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Ne alaka deme ama MFO den "Hersey cok guzel olacak" sarkisini dinlemeni tavsiye ederim, benim moral bulma sarkimdir o, en azindan ister istemez bir gulumseme olusur bu sarkiyi her dinledigimde, bence o sarkiyi her dinleyen de bir parca bulur kendinden...iyi tatiller

8/02/2006 03:55:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Bak bu da bir itiraf. Ben de çok sevmiştim, inanılmaz. Hayatta herşeyin üstünde tutmuştum birisini.

Gün geldi kaçtı elimden, daha doyamadan gitti yanımdan. Geçen onca zaman sadece hayali ile yaşadım, kimseye açılamadım, kötü olsun dedim ağzımla ama kalbimle yalanladım onu. Geçti günler , haftalar ,aylar yalnız kalınca öğrendim ki aşkta doğru olmak değilmiş mühim olan, mühim olan rolünü oynamak, hissettiğini değil duymak istediğini söylemekmiş. Geçti ama geçen 3 yılım oldu. Anladım gerçekleri, Kendini üzmemeyi öğrenmek lazımmış. Öğrendim ama 3 yıllık kayıp zamanla....1 yılını daha kaybetme lütfen. Herşey gönlünce ...

8/02/2006 09:39:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Iyi ol! Lutfen...
Sadece seni yuzyuze taniyanlar okumuyor bu yazdiklarini.. ve seni yazilarinla taniyanlar ictenliginden dolayi ruhen kendilerini yakin hissediyorlar... iyi olmani diliyorlar...
Lutfen, iyi ol ...

8/03/2006 12:47:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Boşuna dememiş Vedat Sakman:

"Ankara'dan bir kuş uçtu güneye doğru.
Kanatlarında sevdanın kar bulutları
...
Yine birşeyler aldı gitti ayrılık hüzünleri
Yeni birşeyler aldı gitti ayrılık...
...
Ankara'da aşık olmak zor iki gözüm.
...
Ankara'da sensiz olmak zor iki gözüm."

Ankara'da okurken çok sevdiğim şimdi İstanbul'da olmama rağmen hâlen severek ve sıkça dinlediğim (Zuhal Olcay'dan) bir şarkı.

----
Gerçekten işin zor be gece.

İyi geceler

AA

8/03/2006 01:54:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker