<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Pazar, Temmuz 30, 2006

Huzur bu

Bülent Ortaçgil dinliyorum, gece yalanları. Bir de bira açtım kendime. Buz gibi. Akşamları nasıl serin oluyor Ankara değil mi? Oturdum yine balkonun en ucuna. Demirlere yaslandım. 5 tane kitap aldım bugün. Bi birini alıyorum elime, bir diğerini... Okumak değil derdim, müzikle okuyamam zaten. Vızır vızır arabalar geçiyor, onlara kayıyor gözüm. Sonra diğer kitabı evirip çeviriyorum. Huzur bu mu diyorum? Huzur bu mu?

Huzursuz olmam gerekiyor aslında diye geçiriyorum aklımdan. Sonra bir küfür çıkıyor ağzımdan. Aman be diyorum, etme içine işte. Huzurlusun keyiflisin... Su yolunu bulur nasılsa... Bi sefer de düşünme, yaşa...

Huzur bu...

16 Yorum:

Anonymous Adsız der ki...

huzur gerçekten ne?
insan hep huzurlu olabilir mi? veya hep mi huzursuz olur?
sanırım bu soruların cevabını bilen mutlu olur ama huzurlu olamaz her zaman.

meraklı biri

7/31/2006 08:28:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

dün oturduğum balkon pervazında oturuyorum, aynı CDyi dinliyorum, bu kez özenle seçilmiş ve soğutulmuş beyaz şarabım var.

Bu kez huzursuzum. Ağlıyorum.

sorunun cevabı oldu mu meraklı?

7/31/2006 09:08:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

meraklı, hadi bak oturduğum pervazı ve neyi izlediğimi göstereyim sana

burda

7/31/2006 09:29:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

aslında cevap beklemiyordum.
ağlamak iyidir. şarap ve müzik iyi gelmiş demek gerek sanırım.
huzurlu veya huzursuz olduğuna karar verdiğine göre mutlusun.

meraklı biri

7/31/2006 09:29:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

güzel manzara

zaten burada mutsuz olunmaz ki:)

afiyet olsun

meraklı biri

7/31/2006 09:34:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Yarını düşünmemekmiş yaşamak.
Her gün doğup, gözlerini kapattığın,
Nefesinin durduğu andaymış ölüm.

Dünü de yaşamamakmış.
Verdiğimiz nefeslerin geri dönmediği,
Baktıklarımızın bize bir daha bakmadığı gibi
Bize aitlikten uzakmış “dün”.

Al al olmuş bedeninde,
Yaralarına ulaşamazsın.
Damarlarında gezen kan pıhtıları
Volta atarlar hayatının içinde.
Nereyi tıkatacağı belli olmayan
Serseri bir mayın gibi.

Şu kanlı gömlekten bir kurtulsam…

(Meraksız)

7/31/2006 09:46:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

anonim kardeşim sarkma kıza sarkıtırım aşşaa... efendi ol biraz... inceden iş atıyon anlamıyoz sanma...
yüz verme kız sende şu çocuğa...

8/03/2006 04:45:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

meraksız rumuzu kime ait bilmiyorum.

gündüz, sarkma ifadesini benim (meraklı biri) için kullandıysan yanılmışsın. ama sarkıtma konusunda ne kadar başarılı olursun merak ettim açıkçası...

gece, özür dilerim eğer sen de garip arkadaş gibi düşüncedeysen.

meraklı biri

8/03/2006 07:31:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

amanın gençler birbirine girmişler :)

Gündüzcüm noluyosun yahu mahallemizin kizi ayagi yapmışsın. Yoksa gözün var da ben de ondan mı bu tantana.

Meraklı biri, bak o kadar da heves yapmıştım ben biri bana sarkıyor diye. Hayal kırıklığına ugradım şimdi.

Neler oluyor ordaaaa, neden bahsediyorsunuz siz.

8/03/2006 09:04:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Arkadaşım,
Gündüzcüm,
Bizde yengeye yamuk olmaz. Dünya ahiret bacım olsun, Allah sahibine bağışlasın.
Ama ablanın sende gönlü yoksa o zaman iş başka. Önce ben geldim ayağı yapma. zorla güzellik olmaz be kardeşim. Sevenlerin arasına girip kısa devre yapma. Hadi bakayım.

Bacım, sende erkeklerin arasına girme. Bi kenarda uslu uslu bekle. Biz kendi aramızda delikanlıca hallederiz meselemizi.


Daha ne diyeyim :)

Meraksız...

8/03/2006 10:20:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

E be gece,

Huzur bulacağım diye sen Didim'e gittin, ardında kızılca kıyamet kopuyor.

Hadi hayırlısı!

AA

8/04/2006 02:18:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız der ki...

Sana mı sorcam meraklı şey kızın gönlü olup olmadığını, ona bile sormuyom... Gözüm var hadi noolcak? Şeb, ya benimsin ya toprağın, kırarım, vururum, orhan baba dinlerim ama affetmem bilesin...
Bu arada meraklı, önce gelmek diye bi olay yoktur bizde... Maydanozun sapı var? koparıp yemiyomuyuz yeri gelince? (söz meclisten dışarı güzelim, teşbih çok daha genel olaylar içindi...:))
Ablanın da gözü var ayrıca, prosedürel işlemler nedeniyle beklemedeyiz...:P

8/04/2006 11:18:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

len okuyan da evlisin boşanmanı bekliyoruz sanacak:) Noldu gündüzcüm bi kıymete bindim ben?

Özledin mi beni yoksa?

8/04/2006 12:09:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

yorum sayısını 13de bırakmak istemedim :)

8/04/2006 12:14:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Öözzledimm... Çabık gel... öbür iş tamam, müsaitim artık... Annadın sen;)

8/04/2006 03:22:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

gece,
selamlar, nasılsın?

gündüz,
hayırdır?

meraksız,
nasılsın?

meraklı biri

8/13/2006 11:59:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker