<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cuma, Nisan 07, 2006

Sanal kimliklerimi kaybettim

Farklı farklı sanal platformlarda yazıyorum. Itiraf.com, sozluk, blog, forum, mail grup, depresyon durumuma bağlı olarak çöpçatan siteleri...

Oysa kimliğimi saklamadım hiç...

Kimliğimi açtım, ruhumu sakladım. Oysa ruhumu açarken kimliğim saklı olsaydı diye düşünüyorum şimdi. Bilinmese kim olduğum. Saklasam kendimi bir sanal kimlik ardına. Bilinmesem, bilinmese...

Denedim de... Beceremedim.

İlk yazıda şöyle yazmıştım:

Ruhumu ortalara dökerken kimliğimin gizli kalmasını istedim. Başlayalım bakalım.

Aslında o kadar zor ki, hem yaşadıklarını anlatacaksın hem de kimliğini saklamaya çalışacaksın. Elbet birileri biliyor yaşadıklarını, kimliğin ortada sonuçta. Sadece teşhir edilmemiş. Ne farkı var gazete 3. sayfalarında G.G. şeklinde verilmiş isimlerden, ya da bilgisayar marifeti ile rötuşlanmış yüzlerden. Yok aslında, seni bilenler zaten biliyor, o kısaltmadan değil, yaşadıklarından anlıyorlar senin sen olduğunu, seni bilmeyenlerin de umrunda değilsin. Onlara ne senin adından.

Yine de saklanmak istedim kendimi yüzümü ismimi.Tanıdık birilerine denk gelirsem inkar şansım olsun diye.

Bugün başka bir blogta yazmaya başlayacaktım. Kimsenin bilmeyeceği, dolayısı ile okumayacağı. Ve kapatacaktım burayı.

Vazgeçtim.

8 Yorum:

Blogger Gece der ki...

Bu arada yazarken de aklımdaydı, sonra Houston da hatırlatı.

Pek sevgili Tasarama blog konusu üzerinde çalışıyordu, sağolsun paylaşmış bizlerle:

Buyrun burdan alalım sizi

4/07/2006 02:22:00 ÖS  
Blogger temhaangelio der ki...

sen hiç kapatma burayı. hep yaz. hep burda kal. hep hep hep.

4/08/2006 11:35:00 ÖÖ  
Blogger Handan der ki...

Vazgeçtiğine sevindim.

4/08/2006 02:26:00 ÖS  
Blogger aylak adam der ki...

esiyor, oluyor arada. kapatıp gitmek istiyorsun. ama bence buralardan gitme. gidince üzülürsün.

4/09/2006 02:54:00 ÖS  
Blogger Gece der ki...

temha, handan, might, çek teşekkür ederim.

4/11/2006 05:12:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

aloooo noluyoo nereye gidiyorsun yaw. (biraz geriden takip ediyorum tepkim geç oldu kusura bakma:)

4/12/2006 09:31:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

Sizleri yeni tanısam da yazdıklarınız çok hoş ve "sizden, içinizden" birşeyler. Tesadüfen tanımış da olsam yine de "gitme kal bu şehirde" diyecek kadar sevdim sizleri.
AA

4/21/2006 09:56:00 ÖÖ  
Blogger Mademoiselle der ki...

Seni anliyorum! Ben ve pek cok arkadasim gercek hissettiklerimizi yazamiyoruz..Ama bunu asanlarda var...
Hic ayrilmaman ve icimizden geldigi gibi yazamamamayi bizim de asmamiz dilegiyle...

4/25/2006 07:00:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker