<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d7150541123767499435', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cuma, Mart 24, 2006

e ne var bunda herkes yapıyor.


Bakınız ben ve herkes...
Evet gece dayanamadım ve "e hadi acıcık uyuyayım" dedim. Bu resim eskilerden, zira ofiste ben yapayalnız çalışırken/uyurken resmimi çekecek kimsecikler yoktu.

Bu vesile ile bir iki şeyi fark ettim, paylaşmak isterim.

- Ben kitapsız uyuyamıyorum arkadaş. 2 satır da olsa okumam lazım. Dört döndüm ofisin içinde kitap bulmak için. Yok, dergi falan da olmaz. Bi ara SQL kitabına el attım, bi ara .net. Bu kadar mühendis ortamı da olmaz ki kardeşim! Neyse yine ne varsa yine bende var, dolaplarımdan birinde üniversitedeki Atatürkçülük ve İnkilap Tarihi kitabımı buldum. (bunu bulmam da enterasan tabi). Kitap arama çabam takriben 15 dakka sürdü, kitabı elime aldıktan sonra uyumam 1,5 dakika.

- Benim çalışanım çalışkandır, kesin şirkette sabahlar deyip açık ofise 3'lü koltuk atan patron, uyuyanın üzerine kar yağdığını bilmiyor, hayret! Yaw koy bi battaniye. Unutmazsam maaş zammı isterken bunu da konuşayım.

- Kadın her yerde kadın, işletmeci her yerde işletmeci. O yüzden mühendisten kız olmaz diyorlar. Topu topu 2 saat uyudum ama kalkınca saçımı derleyeyim, makyajımı yapayım derken ayna karşısında yarım saat oyalanmışım. E tabi bütün ofisin yataktan kalktığım halimi görmesine gerek yok, di mi?

6 Yorum:

Blogger Handan der ki...

İnkılap Tarihi kitabı ha :)

Günaydın Gece...

3/24/2006 09:08:00 ÖÖ  
Blogger faruk der ki...

merhaba, iadei ziyarette bulunayım derken, hemen hemen aynı şeyleri yapiyormuşuz. sakat ben hiç gerektiği kadar uyuyamıyorum. ya zırıl zırıl çalan bir telefona uyanıyorum üüü saat kaç olmuş diyorum yada bi arkadaş gelip kalk sana çay yaptım diyor ben utanıyorum. bu sabah sadece telefon çaldı, pencereden kafamı çıkarıp dışardayım abi, sesimmi biraz rahatsızım ondan uykulu geliyo olabilir vs diye yalan söyledim. e kötü bişi tabi bunlar :)

3/24/2006 11:41:00 ÖÖ  
Blogger might der ki...

uyumak güzeldir boşver :) ofisde de olsa kendi odanda da olsa iyi geliyor insana

3/25/2006 11:41:00 ÖÖ  
Blogger might der ki...

bu arada bilkenti de çok özledim...

3/25/2006 11:41:00 ÖÖ  
Blogger Erol der ki...

ben de bir kaç kez uyumak zorunda kalmıştım. aslında fena değil de sabah uyanır uyanmaz işte olmak kötü be!

3/26/2006 03:37:00 ÖÖ  
Blogger Gece der ki...

handan, günaydın :)
Faruk, ben o kadar sık kalmayı düşünmüyorum ofiste. 3-4 ayda bir 1 gece yeter. Bütün dengem altüst oluyor.
might, o sırada bitmeyen işler rüyada yapılmaya devam ediliyor ama. Off o da cok sıkıcı. Uyanınca bir daha yap!
erol, ben topu topu 1,5 saat uyudum, sonra akşama kadar çalışmaya devam ettim. O yüzden uyanır uyanmaz işte olmaktan ziyade o kadarcık uyumak zorladı beni.

3/27/2006 09:03:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker