<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9035958\x26blogName\x3dGece\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sebnem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sebnem.blogspot.com/\x26vt\x3d49898149766296179', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> Gece Logo Ana Sayfa Profil

Cuma, Mart 17, 2006

Fotoşop

1 hafta önce falan "yaw hazır yeni harddiskim geliyor sağda solda ne varsa bilgisayarıma kurayım" düşüncesi ile aslında hiç ilgim olmamasına rağmen photoshop'u da kuruverdim makineye. Ay kurcaladıkça hoşuma gitti, kurcaladıkça kurcalayasım geldi. Ben ki word excel dışında bilgisayardan anlamayan, ben ki bilgisayar konusunda "kızlara bilgisayar anlatmanın yolları" yazılarına konu olabilecek bi insanken "akşam olsa da eve gidip oynasam şunla" demeye başladım.

Şimdilik tek sıkıntım var. Kurcalarken bişey yapıyorum ama onu nasıl yaptığımı bi daha bulamıyorum.

Hayır şahaserler yaratmayı beklemiyorum, zaten ne yeteneğim ne konu ile mesleki ya da özel ilgim var. Ama yine de güzel olmamış mı yeni çiçeklerim? (eski hali hemen altında)





2 Yorum:

Blogger Handan der ki...

Önemli olan keyif almak değil mi? Bunun yanısıra keyif alırken insan pek güzel şeyler ortaya çıkartabiliyor. Nitekim öyle olmuş. Eline sağlık :)

3/17/2006 09:52:00 ÖS  
Anonymous Adsız der ki...

mrb ben mesut fotoğrafçıyım senin fotoşop öğrenmene yardımcı olabilirim akşamları 10 ile 12 arası boşum internete takılıyorum notunu okudum merakını neden oldunu öğrenmek istedim ama sana bir tavsiyem olacak kafan çok karışabilir hatta günlük hayatının yarısından olabilirsin sınırsız bir proğramdır dedimya çok kafa karıştırır ama yinede hevesliysen sana msn mi vericem bu msn ye gir beni bulabilirsin iyi bir fotoşopçuyumdur herkese öğretmem msn adresim mesut02-@hotmail.com.

4/01/2006 11:45:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa



eXTReMe Tracker